港生活 , 港享受一問 ????
[size=3]我睇左今日果集[font=Calibri] [/font]港生活[font=Calibri] , [/font]港享受[font=Calibri] !![/font][/size][size=3]但我唔記得個女主持叫咩名[font=Calibri] , [/font]只覺好熟口面[font=Calibri] !![/font][/size]h.Q#F'Ej'i?
[size=3]唔知有無人知呢[font=Calibri] ?? [/font][/size]q.n&vK/Vt'N
[size=3]感激不盡[font=Calibri] !![/font][/size] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2008-12-18 10:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2975450&ptid=195592][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我睇左今日果集 港生活 , 港享受 !!.U/br_,~Y
但我唔記得個女主持叫咩名 , 只覺好熟口面 !!
唔知有無人知呢 ?? x2c` Nsv
感激不盡 !! [/quote]
,Q rT(Ll
李壁琦(Becky) :yy25: Y-~K$bAI5K*n:nq
[url]http://www.manzusaka.com/models/0015/c-main.htm[/url]
#l2y'i ct/U&D
[[i] 本帖最後由 kinz 於 2008-12-19 12:05 AM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2008-12-18 10:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2975450&ptid=195592][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我睇左今日果集 港生活 , 港享受 !!F+H/j\$y#?
但我唔記得個女主持叫咩名 , 只覺好熟口面 !!
唔知有無人知呢 ?? p*Jy V @.W
感激不盡 !! [/quote]1Bh ]h@)V]8de!coa
Becky Lee 做了好幾個禮拜的[港生活, 港享受], 陳茵媺, 楊婉儀, 連Rabee'a嘟少了出鏡. w*_0D'h8Ifr
噚晚要睇[Click入黃金屋], 今晚重播[港生活, 港享受]才可睇番. 對 , 是 Becky Lee , 感激不盡 !!
頁:
[1]