娛樂滿紛 26FUN's Archiver

selena127 發表於 2008-12-18 10:50 PM

港生活 , 港享受一問 ????

[size=3]我睇左今日果集[font=Calibri] [/font]港生活[font=Calibri] , [/font]港享受[font=Calibri] !![/font][/size]
N[|Y] [size=3]但我唔記得個女主持叫咩名[font=Calibri] , [/font]只覺好熟口面[font=Calibri] !![/font][/size]h.Q#F'Ej'i?
[size=3]唔知有無人知呢[font=Calibri] ?? [/font][/size]q.n&vK/V t'N
[size=3]感激不盡[font=Calibri] !![/font][/size]

bball131523 發表於 2008-12-18 11:01 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kinz 發表於 2008-12-18 11:55 PM

[quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2008-12-18 10:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2975450&ptid=195592][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
~.gNU5E 我睇左今日果集 港生活 , 港享受 !!.U/b r_,~Y
但我唔記得個女主持叫咩名 , 只覺好熟口面 !!
:A&[+mq.e$Zs 唔知有無人知呢 ?? x2c` Nsv
感激不盡 !! [/quote]
1t0n.@"jE+| ,Q rT(Ll
李壁琦(Becky) :yy25: Y-~K$bAI5K*n:nq

7kJ-s6IH}!?/_3Y `|z(? [url]http://www.manzusaka.com/models/0015/c-main.htm[/url]
[!Dg'd%}#_WG #l2y'i ct/U&D
[[i] 本帖最後由 kinz 於 2008-12-19 12:05 AM 編輯 [/i]]

bobo21 發表於 2008-12-19 11:54 AM

[quote]原帖由 [i]selena127[/i] 於 2008-12-18 10:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2975450&ptid=195592][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
;o0W^3W b 我睇左今日果集 港生活 , 港享受 !!F+H/j\$y#?
但我唔記得個女主持叫咩名 , 只覺好熟口面 !!
t%e2[OWa{e 唔知有無人知呢 ?? p*Jy V @.W
感激不盡 !! [/quote]1Bh ]h@)V ]8de!coa

d;@^-A B,?s#? Becky Lee 做了好幾個禮拜的[港生活, 港享受], 陳茵媺, 楊婉儀, 連Rabee'a嘟少了出鏡. w*_0D'h8Ifr
噚晚要睇[Click入黃金屋], 今晚重播[港生活, 港享受]才可睇番.

selena127 發表於 2008-12-22 12:07 AM

對 , 是 Becky Lee  , 感激不盡 !!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.