大家會用咩方法忘記唔開心既野
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 版友問人之前請先分享自己既方法呀 [|r8i0[~?
下唔好咁樣出Post0P;S7n,F2E'@-d6H}'~
要加自己意見呀!:) 中出:drool: ........打機 :yy22: 記憶就是記憶,要徹底忘記根本沒可能,只有將注意力轉移到其他的事情上令唔開心既事情暫時放低(一定有難度,但要做的話一定做得倒),待一段時間後,再回看一吓,你會覺得曾令自己不快樂的事情已經不重要,漸漸就會放得低或淡忘。。。。。 [quote]原帖由 [i]衰貓[/i] 於 2008-12-19 04:23 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976455&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
記憶就是記憶,要徹底忘記根本沒可能,只有將注意力轉移到其他的事情上令唔開心既事情暫時放低(一定有難度,但要做的話一定做得倒),待一段時間後,再回看一吓,你會覺得曾令自己不快樂的事情已經不重要,漸漸就會放得低或淡忘。。 ... [/quote]無錯,要做到既唔係忙記
而係放低
比d時間啦 睇穗花 :yy16: 飲酒............!`#UfB0@9gD T
吸毒...............!
打街童..............!*}@8a8y2W;O
搞男人................! 搵 mnbvc 發洩 :dev: 行善最樂 關心一下身邊o既人, 唔好太著以面前的生活 / 物質, 要找新的目標,
人生才會有希望:yy02: [quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2008-12-19 09:13 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976606&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
飲酒............!@ h&kd[N
吸毒...............! l@t lZ/UJ`R
打街童..............!3s/[&DX dvm
搞男人................! [/quote]d-tH \M_"N
勇哥哥.............. 有邊樣合法 :angry: :angry: [quote]原帖由 [i]ckyckk[/i] 於 2008-12-19 11:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976745&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]1f4N_WM'ZS
搵 mnbvc 發洩 :dev: [/quote]
Wg@,Rh_1s
合法嗎:lol: :yy03: [quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2008-12-19 11:17 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976763&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]$g:fY&g)OS
勇哥哥.............. 有邊樣合法 :angry: :angry: [/quote]*V YZ(V!Vd$R'Y'V)j
飲酒>>>合法:) imy4c.i"yI
吸毒>>>唔比人知道合法:secret:
打街童>>>打完走得快合法:dev:
搞男人>>>搞MK仔一定合法 :redface: [quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2008-12-19 11:23 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976776&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
飲酒>>>合法:)