娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ado777 發表於 2008-12-20 04:20 AM

劇烈運動有幫助...$\B;];}C3{"o
會令人開心返!!

mnbvc 發表於 2008-12-20 05:22 AM

[quote]原帖由 [i]ckyckk[/i] 於 2008-12-19 11:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976745&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]*y@9^8p6JHm#n
搵 mnbvc 發洩 :dev: [/quote]
A!P:@y/g(ij;o :gun: :gun: :gun: :gun: :gun:

mnbvc 發表於 2008-12-20 05:22 AM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2008-12-19 11:17 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976763&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
vX.a)C"`^ (brK9n.s7RM
@xlq#^JZ&h
勇哥哥.............. 有邊樣合法 :angry: :angry: [/quote]
+sm$|+xjg 飲酒............!唔合法:yy31:

mnbvc 發表於 2008-12-20 05:23 AM

[quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2008-12-19 11:23 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976776&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]z~!fX,b

0['U`"F!\"f5A 飲酒>>>合法:)
%^_W4sGmG*? 吸毒>>>唔比人知道合法:secret:
$B}K"{(r[7r2u-J6NG 打街童>>>打完走得快合法:dev: L{#B*BV J e9o/{qm6T
搞男人>>>搞MK仔一定合法 :redface: [/quote]
Bv5c(V$D;} z 你班友係到玩我:yy32:射射射你地:gun:

勇勇 發表於 2008-12-20 03:03 PM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2008-12-20 02:25 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2977103&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]D3|-rf@o

k @N YO3c[(n ` gQ5QB
Z)K8RD(N'L&{
你倆個好登對牙:yy07:  咁我幫你地改下首歌仔賀下先:yy16: 3jY?G?({cC*IU
iA;b`3I
(取材 ~ 月半彎)
:wJ5V2B N_:i{ Msr}:Ygy|
斷背山   倚於深蕭   晚風輕飄
Rf!Q^0I-_ 一張俏臉泛著mk的笑臉{Oau Jn[kX
夜已醉了  勇勇便控制不了&s!kv5Ms.K+K
撩佢pat窩...... 於今晚
|q1B.uXY t:h9o-E)~R i4iy s
{1L5H4EtM+yM
w[ d3g%b!p(\S

-P.n_9|m7\ T ]0e,o (封筆)
:jd9Z Nfl /i}f6Lx5g%m0[
頂唔順!!!!!! ... [/quote])j"]?#TN+C9F
哈哈~~好文彩喎:good: :good: Sz)T@2Tt`.Cra
你一定成日揸住支筆:dev:玩筆筆 :dev:

也媽嗲 發表於 2008-12-20 03:30 PM

[quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2008-12-20 05:22 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2977207&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
RlQk*z"X9h#u ^r*w-m2@*~'W
飲酒............!唔合法:yy31: [/quote]-MQ;`5|+B%BY
_ @uE3Fuf'U

d)K8{ D4E8\ 係牙:dev: l,Z"y"Re.l;d]P
我鄉下犯法架:dev: :dev: (~C6Av;\5K J&\e*]
吹咩:dev: :dev: :dev:

也媽嗲 發表於 2008-12-20 03:31 PM

[quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2008-12-20 03:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2977454&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0~ ? UJ K%E(a
Y4y3Geax;Q
哈哈~~好文彩喎:good: :good: }Hp e4i$r}P@
你一定成日揸住支筆:dev:玩筆筆 :dev: [/quote]sC7{ U W u
n!lXYE] }/v ie
[color=white]百樂牌走豬震蛋筆[/color]:secret:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.