大家會用咩方法忘記唔開心既野
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 版友;V k3QQ(AJ'c9u問人之前請先分享自己既方法呀
下唔好咁樣出Post;piY2KDtcf#Vu6kp
要加自己意見呀!:) 中出:drool: ........打機 :yy22: 記憶就是記憶,要徹底忘記根本沒可能,只有將注意力轉移到其他的事情上令唔開心既事情暫時放低(一定有難度,但要做的話一定做得倒),待一段時間後,再回看一吓,你會覺得曾令自己不快樂的事情已經不重要,漸漸就會放得低或淡忘。。。。。 [quote]原帖由 [i]衰貓[/i] 於 2008-12-19 04:23 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976455&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]}IT0C6QR
記憶就是記憶,要徹底忘記根本沒可能,只有將注意力轉移到其他的事情上令唔開心既事情暫時放低(一定有難度,但要做的話一定做得倒),待一段時間後,再回看一吓,你會覺得曾令自己不快樂的事情已經不重要,漸漸就會放得低或淡忘。。 ... [/quote]無錯,要做到既唔係忙記8Re1gqGB]
而係放低
比d時間啦 睇穗花 :yy16: 飲酒............!igM"vn8Pm
吸毒...............!)c3E%dc(T/b!Z
打街童..............!
搞男人................! 搵 mnbvc 發洩 :dev: 行善最樂 關心一下身邊o既人, 唔好太著以面前的生活 / 物質, 要找新的目標,
人生才會有希望:yy02: [quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2008-12-19 09:13 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976606&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
飲酒............!
吸毒...............!E2X/I%DaH C
打街童..............!%b3E+hf2S4U1]4?
搞男人................! [/quote]Tm8dF+W
勇哥哥.............. 有邊樣合法 :angry: :angry: [quote]原帖由 [i]ckyckk[/i] 於 2008-12-19 11:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976745&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
搵 mnbvc 發洩 :dev: [/quote];CrS3w~4n
合法嗎:lol: :yy03: [quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2008-12-19 11:17 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976763&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
勇哥哥.............. 有邊樣合法 :angry: :angry: [/quote] ]nQc,NA
飲酒>>>合法:)
吸毒>>>唔比人知道合法:secret: !oX7z)s1Y+J%b|(Q
打街童>>>打完走得快合法:dev: 9Y z^5S6f o
搞男人>>>搞MK仔一定合法 :redface: [quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2008-12-19 11:23 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976776&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]#N(T G"qGRcX
飲酒>>>合法:) "V{4?*Bs(~
吸毒>>>唔比人知道合法:secret:
打街童>>>打完走得快合法:dev:
搞男人>>>[color=red][b]搞MK仔一定合法[/b][/color] :redface: [/quote]
wX,m$eN4|P)i"T:o)@
乜mk仔既月光真係甘吸引 :yy28: [quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2008-12-19 11:28 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976781&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]n!V#`}H zI_w f
ku GL}F}k`3U
乜mk仔既月光真係甘吸引 :yy28: [/quote]
真係又白又彈:drool: :drool: :drool: mO p P l iu~
揾日一齊試試佢丫:dev: :dev: [quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2008-12-19 11:39 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976804&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]f$g|of(q
f$N"iI2~!x
真係又白又彈:drool: :drool: :drool: YkI@%ELG wHrl
揾日一齊試試佢丫:dev: :dev: [/quote]
米攪我:noway: :noway: :noway:
你兩個咩關係:gun: :gun: :gun: ............. 春光乍洩 :yy31: :yy31: ?? [quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2008-12-19 11:42 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976810&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]sS6pJ ^Oh
HtB7O0A)_pD _
米攪我:noway: :noway: :noway: ZIW7o\)l P
6{7m-[x1?0T
你兩個咩關係:gun: :gun: :gun: ............. 春光乍洩 :yy31: :yy31: ?? [/quote]3Q3l*]L3F
斷...斷...斷..斷...斷...斷...斷..斷......................................................[b][size=5][color=red]背山:dev: :dev: :dev: :dev: :dev: :dev: :dev: :dev: :dev: [/color][/size][/b] 我都係打機… 你係打J 定係 打機啊:dev: :dev: :dev: [quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2008-12-19 11:45 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2976813&ptid=195638][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]kn]C8V0vl
斷...斷...斷..斷...斷...斷...斷..斷.................................................背山:dev: :dev: :dev: :dev: :dev: [/quote]"aiu MUm7~4v
[b]你倆個好登對牙:yy07: 咁我幫你地改下首歌仔賀下先:yy16: [/b]
+a!b mU+U6iCq
[b](取材 ~ 月半彎)[/b]
a)F'}D+^z1l(G5X-o
[b]斷背山 倚於深蕭 晚風輕飄[/b]
[b]一張俏臉泛著mk的笑臉[/b] L5DE/d;q
[b]夜已醉了 勇勇便控制不了[/b]H3H;Zf7g6au"sk q
[b]撩佢pat窩...... 於今晚[/b];pW2YL;`fv
s2H'`;GF9q!^
q5d4qQxo6}6z
7] x;n'o.o e l
[b](封筆) [/b] Zg*pC;` net
[b]頂唔順!!!!!!!!![/b]c(t,r5u2p_3D j#?w
[b]嘔...嘔...先... :drool::drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:[/b]
頁:
[1]
2