年輕一代,是否生活太好,所以特別死蠢?
[size=6][color=blue]岩岩係yahoo睇到一段新聞,內容係:[/color][/size]0q/yU)Ue"m6k7HI&tj旺角3男童高空擲玻璃被捕
[img]http://hk.l.yimg.com/hk.yimg.com/i/nws/partner/mp.gif[/img] (明報)12月20日 星期六 23:15
3名男童在[url=][color=#000000]旺角#Q%d"}:rzJ,FD
[/color][/url]一幢唐樓的天台,擲下玻璃碎片,被警方發現及拘捕,他們與擲腐蝕性液體案無關。/lf O'ZXd5K#X
警方表示,他們在晚上8時在旺角進行反高空擲物行動期間,發現3名年齡介乎13至14歲男童,在通菜街56至62號一幢唐樓的天台,將玻璃碎片從高處擲下,散落至通菜街及奶路臣街交界,幸沒有人受傷。
探員拘捕3人,帶返警署通宵扣查,初步調查顯示,與上周六的擲腐蝕性液體案無關。"S5S,t4S_
lGk,E&gS}
-i/o.@ot|[
=================================================================Hd#CbS Mx b/_
:p-c7@jLs`$Vw
[color=red]依家新一代,係咪真係用個屎狒來諗野?呢個風頭火勢時間,仲諗住叉"能厨"警方?曾蔭權今次已經行出來做場show出我地市民睇架啦,有少少腦既人都唔會係呢時間挑戰警方啦,呢幾條白痴仔真係傻到上心口狒上腦,如果警方搵你幾條契弟做替死鬼的話,你地真係自己攞來衰,呢個世界上,唯一會多謝你幾條傻仔既人,我諗只係得上星期擲腐蝕性液體個條契弟,好彩警方知逆唔係你地做,否則的話...:naughty:[/color] 又係d雙失青年:giveup: :giveup: [quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2008-12-21 05:09 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2978214&ptid=195708][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
又係d雙失青年:giveup: :giveup: [/quote]
F&C:T0K