娛樂滿紛 26FUN's Archiver

trunks 發表於 2009-1-2 05:35 PM

邊驚得咁多呀..... :haha:

bwk0317 發表於 2009-1-5 12:17 AM

on 9...` A w0U c#q N
H5[ea ?%MZa8G7e/J
1 normal can of Coke = 12 spoons of sugar!IZ}|Ou_^
1 can of Coke Zero = only tiny aspartameFYiA~*e*EP] P4Q

BEt Dx*b6GnX which one is more harmful? the effect to a man by obsorbing too much sugar is much more harmful to aspartame! :fight:

alex456 發表於 2009-1-5 06:40 PM

但係zero d味都麻麻地:nogood:

andyho 發表於 2009-1-5 07:11 PM

飲代糖都驚?唔係啩?
Qr1O;j`|J 難道超市應停賣糖尿病人專用的代糖?
[*Ap!Z.F6?5i
k FGUo,xbL| 一直以來網上流傳許多關於可樂的可怕傳聞,大部分都是危言聳聽。
4i0\$t(U.Vd 我覺得係一些唔抵得可樂大賣的滋事者渲染,就等如好多人唔鍾意MICROSOFT一樣。
\6G {}@-c"S$V"R 例如有個謬誤,話可樂浸牙齒可令牙齒也溶掉,
:T7dH6qX4}q+j 科學家已試過,檸檬汁同樣有那種強酸性,嚴格來說飲檸茶都傷身了。2r7mS/FgzW,z
而人類胃液的酸性是檸檬汁的一千幾百倍,那麼何須怕飲汽水和檸茶?
,y0Y6t@n6|
%g0^i5N/V 講真,飲汽水傷身過食煙飲酒? @B,Kw#fe
再講,食火鍋、BBQ及黃油蟹等一樣有害無益,一罐汽水係小意思吧?
%oC`4Z/haFHz.b#Y 給常飲汽水的人一點意見,可樂酸性強,但只要喝後漱漱口就OK,
de:i`wN9jL}c 及喝後千萬不要馬上用力刷牙,因會刷傷法瑯質,
q7f8u%{M? RTD'e 這些都是我聽一個醫生講的。

desmond126 發表於 2009-1-10 12:25 AM

唔係成日飲就ok gala

cwai 發表於 2009-1-10 08:43 AM

Coke Zero d味麻麻地,我都好少飲

durant 發表於 2009-1-29 01:14 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ONEJUNJUN 發表於 2009-1-29 12:08 PM

听起来有D恐怖,我现在没饮饮料了,好采好采~~~~

alan121 發表於 2009-1-29 04:54 PM

不嬲都唔飲zero
W0O0~'[J3J1\ 一係飲正常.....間唔中飲云呢嗱:yy15:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.