娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2008-12-23 01:29 PM

北區聖誔新年好活動

地點: 粉嶺遊樂場 (粉嶺火車站側 )
p xLl^ j 日期及時間:12月24日下午1時至6時正
*A*ib_0Z To3~5n3V:i 12月25日至28日上午9時30分至下午6時正
VB:Jnd8N$I6S 12月29日上午9時30分至下午5時正q:BT6C$K {-UkQ s
[img]http://hkplants.com/attachments/forumid_9/08122111259c285303e6e1dee9.jpg[/img]

BBNN 發表於 2008-12-23 04:14 PM

又黎-.-無唔無聊d呀:crybye:

SCM 發表於 2008-12-23 10:20 PM

D叔你住北區ga 咩????:z~ bCW&Z*PNK2B

nDzE_ D8U 講返先 呢個活動年年都搞 不過我就成7年冇去
gT;mQs._(v[z2N 上幾年開始免費sNg8MW ] a
舊年想入去睇睇!H6O{1TQ
點知出面望入去成個花市咁
V2s Nn9Y O\ 放棄左 不過今年見佢好似整得幾好K@N9z)B4J7Z
我應該會去

d228216 發表於 2008-12-24 12:31 AM

[quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-12-23 10:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2980538&ptid=195798][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]"Bc7D,ry}6x y
D叔你住北區ga 咩????
r~.|;n^ JVc/x ;DD)T#~m!A1WR6a
講返先 呢個活動年年都搞 不過我就成7年冇去
X"vH.LQ r.P 上幾年開始免費
i Iu3st yt,N%D5J 舊年想入去睇睇 g+f.S A&m9vS5Dc$k
點知出面望入去成個花市咁
K#Z`j)t"Rv)b'H 放棄左 不過今年見佢好似整得幾好
i0L@3hfd 我應該會去 ... [/quote]轉貼的:yy26: :yy26:

kakeidevil 發表於 2008-12-24 09:16 AM

粉嶺.........:yy28: .......好遠:yy26:

打狗棒 發表於 2008-12-24 10:05 AM

我仲以為北區即係東莞常平.............:naughty:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.