北區聖誔新年好活動
地點: 粉嶺遊樂場 (粉嶺火車站側 )日期及時間:12月24日下午1時至6時正
12月25日至28日上午9時30分至下午6時正
12月29日上午9時30分至下午5時正q:BT6C$K {-UkQs
[img]http://hkplants.com/attachments/forumid_9/08122111259c285303e6e1dee9.jpg[/img] 又黎-.-無唔無聊d呀:crybye: D叔你住北區ga 咩????:z~ bCW&Z*PNK2B
講返先 呢個活動年年都搞 不過我就成7年冇去
上幾年開始免費sNg8MW]a
舊年想入去睇睇!H6O{1TQ
點知出面望入去成個花市咁
放棄左 不過今年見佢好似整得幾好K@N9z)B4J7Z
我應該會去 [quote]原帖由 [i]SCM[/i] 於 2008-12-23 10:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2980538&ptid=195798][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]"Bc7D,ry}6x y
D叔你住北區ga 咩????
;DD)T#~m!A1WR6a
講返先 呢個活動年年都搞 不過我就成7年冇去