娛樂滿紛 26FUN's Archiver

k1993416 發表於 2008-12-25 11:00 PM

吳京接受詠春派挑戰

吳京接受詠春派挑戰F?a:h\8M+rV c
5Jb O9})m#_#g:z |,L
(綜合報道)(星島日報報道)吳京近日被指摘不尊重葉問前輩,有關8間詠春拳館召開記者會聲討吳京而惹來揣測,昨日東方電影公司發嚴正聲明,澄清該公司不會以愚蠢宣傳伎倆,影響外界對電影《葉問》的形象,同時澄清將可能代表詠春派與吳京作賽的杜宇航非東方電影公司旗下藝人等事項。`6c:KpV
8qo5lS@\1d n
而吳京則於接受內地傳媒訪問回應,表示會接受詠春門人下的挑戰書,但同時表示假如對方發出這樣的聲討是為《葉問》和他主演《狼牙》博宣傳的話,他也認為並無不可。*J2h-dN;q

v8^L#G\ | 唔知會打成點呢:lol:
BN`\)[Kh 唔知幾時打呢:kicking:

cheery 發表於 2008-12-25 11:18 PM

中國3届武術冠軍vs8間詠春拳館二打六bi{tAH!\

}pm(M3Hz&X 究竟一個打一100ge狼牙京好打?定蟻多螻死象呢?

blackong 發表於 2008-12-25 11:30 PM

好似...呢一次吳京同詠春代表係一打一wow :eek: [;bAMS,r%v0uul
以和為貴未好law... 打咩呢......tI+Z`|^Ao
是但一方打輸左都唔好~~

會員仔 發表於 2008-12-25 11:48 PM

杜宇航係世界武術冠軍,而吳京係17歲以下全國武術冠軍,係一打一而唔係幾抽一。

費事高 發表於 2008-12-25 11:55 PM

使唔使搵程小東做武術指導:kicking:

bobo21 發表於 2008-12-25 11:56 PM

代表詠春果個女仔是依家劇集[Click入黃金屋]裡面, 飾演羅浩楷個囡的李美慧(原名叫李斯庭), 劇裡面叫做阿琪.

BBNN 發表於 2008-12-25 11:59 PM

條女打打下詠春打到入TVB:confused:

bobo21 發表於 2008-12-26 12:27 AM

Vivi Leel 由選港姐再入電視

kakeidevil 發表於 2008-12-26 01:16 AM

[quote]原帖由 [i]bobo21[/i] 於 2008-12-25 11:56 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983028&ptid=195901][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
d$o5S'od I` 代表詠春果個女仔是依家劇集[Click入黃金屋]裡面, 飾演羅浩楷個囡的李美慧(原名叫李斯庭), 劇裡面叫做阿琪. [/quote]
5iJ+z"K_ QC&M6he$X;m
條女原來咁把炮:yy07:

mnbvc 發表於 2008-12-26 01:18 AM

[quote]原帖由 [i]bobo21[/i] 於 2008-12-25 11:56 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983028&ptid=195901][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0Y8U.X4_nP
代表詠春果個女仔是依家劇集[Click入黃金屋]裡面, 飾演羅浩楷個囡的李美慧(原名叫李斯庭), 劇裡面叫做阿琪. [/quote]%gxT3t;c$UsJ im
我睇到個名刀以為係同名:lol:
axzZl4^#U_EN 乜佢原來真係甘打得:haha:

ckyckk 發表於 2008-12-26 01:40 AM

[quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2008-12-26 01:18 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983254&ptid=195901][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]U*a9P|-z%RD

}/d-l6Nj1?I&_` 我睇到個名刀以為係同名:lol:ahP3Y:x([1c~
乜佢原來真係甘打得:haha: [/quote]
2~Z&lt/uZ_bH
5fzDMZ*eF/}$e 可惜樣衰 :haha:

ktwu2007 發表於 2008-12-26 01:46 AM

[quote]原帖由 [i]ckyckk[/i] 於 2008-12-26 01:40 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983319&ptid=195901][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
1s;s;j/|J.b/M
$xS9H\ukK+G S
f jtql[ 可惜樣衰 :haha: [/quote](V*q5? aB+X+E

v$V*~ U;F 點睇, 尼兩個蛋散好打極有限......
fiY8vm{Ju.nhl 好心佢地就搵個真係打得, 先同吳京打:yy26:

ckyckk 發表於 2008-12-26 01:55 AM

[quote]原帖由 [i]ktwu2007[/i] 於 2008-12-26 01:46 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983337&ptid=195901][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]^n n'a@
p@9_o\H;K
6D tg:Of t
點睇, 尼兩個蛋散好打極有限...... SH8io#od,c]
好心佢地就搵個真係打得, 先同吳京打:yy26: [/quote]
ylP C4] q }
a)_ U5A/F%a:P+D 幫兩部戲宣傳之嘛 :D 得啖笑

infjlam 發表於 2008-12-26 02:10 AM

真係咁好打,不如試下搵Tony jaa打:drool: , 論名氣論實力,都係上佳人選(只可惜佢唔係詠春:D )b_e:?o
2m\!GK ]
[img]http://www.muaythaistuff.com/muay-thai-gallery/files/Tony-Jaa18_400.jpg[/img]g%BG WfwC1f5v#ClB

p l-N {.t [[i] 本帖最後由 infjlam 於 2008-12-26 02:11 AM 編輯 [/i]]

bobo21 發表於 2008-12-26 02:30 AM

[quote]原帖由 [i]mnbvc[/i] 於 2008-12-26 01:18 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983254&ptid=195901][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]X| ^bn+J bR
N2Dn5hD p7S
我睇到個名刀以為係同名:lol:
ui} c9t2yd` 乜佢原來真係甘打得:haha: [/quote]
!` ]S8b!`*G7H9D T9E-j7p
1H,tW C7Rj$y Vivi Lee 李美慧係咪噤好打就唔知囉, 但係覺得佢唔算太靚, 果日出席聲討會時, 在佢哋兩人身邊還有位前銀行界的高層冼國林, 他也有代表8間詠春拳館發言. :yy25:,FR0I _5b6hI-g
6TmGg7w{$E;m4K[
[[i] 本帖最後由 bobo21 於 2008-12-26 02:49 AM 編輯 [/i]]

Lee3 發表於 2008-12-26 03:03 AM

只要不要打臉就好了,女孩子,已經不是那麽好看還要被打斷鼻子就不好了

pkyon 發表於 2008-12-26 04:37 PM

不如開個投票貼比大家投下票睇下大家支持邊一面:drool: :drool: :P

費事高 發表於 2008-12-26 05:25 PM

[quote]原帖由 [i]ktwu2007[/i] 於 2008-12-26 01:46 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983337&ptid=195901][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] h1~KndC+BRs

y }$f+FP4R gk!O
0NMSt:{.?0Wi 點睇, 尼兩個蛋散好打極有限......$gNB,t ]@
好心佢地就搵個真係打得, 先同吳京打:yy26: [/quote]XV0I_dDl/X
"r"HYe+K+Vx
咁又唔可以咁講啵,吳京係因為有名氣,再加上佢本身有武術底子與及拍親都係動作片(動作片只求對打時候打得好睇)如果真正埋牙肉搏既時候,邊可能會打到好似拍戲咁精彩,勝負難料(但我就會估...和氣收場)有時候不能單單看子或名氣,我以前識一個抬拳道黑帶,佢個樣斯斯文文,簡直係弱不禁風,有一次佢係地鐵站比人蝦,條友仔以為佢好恰,我個fd退一步,佢就進一步,"N&A2D|*qF8Ew,D
後來我個fd忍無可忍...結果...大家都可以想像都恰人條傻仔既結果係點啦:agree:

cheery 發表於 2008-12-26 06:12 PM

[quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2008-12-26 03:03 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983498&ptid=195901][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]#JF}i:CM-c3B
只要不要打臉就好了,女孩子,已經不是那麽好看還要被打斷鼻子就不好了 [/quote]Uf*Ckp9O"OxoB

E*~4P3u%ijY:}U 個女孩子樣子還好呀

dawander3r 發表於 2008-12-26 10:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.