娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ckyckk 發表於 2008-12-26 03:10 AM

今日我個仔仔生日呀 \ ^ o ^ /

[b][size=8][color=Magenta]gn 仔 ~ 生日快樂呀[/color]}2mLK7Unr

8x?hB kE*|u [color=SandyBrown]祝您日日都開開心心 R!CZ-]KO'P9B u q

LY)F(@a!O#r 事事都順心意心[/color][/size][/b]
:i4rmlTO}5i7]
4F"eps6`3M%jfT0T [img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1325263&checkid=7529e&nothumb=yes[/img])qag0EY8B%j i

2c%iV KQ1aN3j [img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1325264&checkid=4b0b7&nothumb=yes[/img]^:X5T/y4] X$v5d)C.?^

*uH gC yw-`.r"iF **** Hidden Message *****

gn00987333 發表於 2008-12-26 03:24 AM

多謝爸爸咁難得為我呢個小朋友開貼:redface: :redface: :redface:
'Q9h wWkX,E 為左爸爸,我每日都好開朗做人:yy07:2TQ*c!?rI7`J Q
.vMSA+yUQI,z a
[[i] 本帖最後由 gn00987333 於 2008-12-26 03:28 AM 編輯 [/i]]

ktwu2007 發表於 2008-12-26 03:27 AM

嘩! 支持下 gn仔:yy02: :yy02: :yy02:
'F? ` s3[b 祝GN佬大長玩長有, 場場滿駐:yy04:

mnbvc 發表於 2008-12-26 03:30 AM

[quote]原帖由 [i]ckyckk[/i] 於 2008-12-26 03:10 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983514&ptid=195925][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]-f*wVK"d2m
gn 仔 ~ 生日快樂呀
s jvT7U)ljW
1Kw0KF:k.v-O8nb&](o 祝您日日都開開心心
;S(`3Ue?b9} |t?*o.z
事事都順心意心
:UQp5kV y0U [/B Y "C j#hv zXu
[url=http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1325263&checkid=7529e&nothumb=yes]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1325263&checkid=7529e¬humb=yes[/url]
vBz.IP?C'G
5o3^;v+r8W+t [url=http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1325264&checkid=4b0b]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1325264&checkid=4b0b[/url] ... [/quote]
fI)@ X#c(R;dvO"y b :yy05: 生日快樂有野睇

toy739toy 發表於 2008-12-26 03:31 AM

[b][size=8]:clap:gn 仔  生日快樂:clap:
^:`p8o9y/d **** Hidden Message *****2SFiR]-EF
[/size][/b]

Triangel 發表於 2008-12-26 03:34 AM

[size=17][color=996633][b]生辰快樂[/b][/color][/size]
0t.]p9YP0uZs [IMG]http://img370.imageshack.us/img370/6629/birthdaypigcakehaok3.gif[/IMG]

belibala 發表於 2008-12-26 03:36 AM

Happy Birthday to dearest GN:yy06: :yy06:

head 發表於 2008-12-26 03:36 AM

講多次:yy04: [color=DarkOrange][b][size=6]:yy08: gn 仔 ~~~ 生日快樂:yy02: [/size][/b][/color]

gn00987333 發表於 2008-12-26 03:36 AM

[quote]原帖由 [i]toy739toy[/i] 於 2008-12-26 03:31 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983572&ptid=195925][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
9w_*T I }3igiS :clap:gn 仔  生日快樂:clap:
Me$?,ec t7K] **** 本內容被作者隱藏 *****
Eb1aO&^ [/quote]toy叔,我係....................未有2000分:yy20: :yy20:

gn00987333 發表於 2008-12-26 03:37 AM

[quote]原帖由 [i]Triangel[/i] 於 2008-12-26 03:34 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983582&ptid=195925][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
e7ejKe?`6I 生辰快樂,zCp!@-iXv
[img]http://img370.imageshack.us/img370/6629/birthdaypigcakehaok3.gif[/img] [/quote]多謝tri媽,不過我未必有豬仔咁肥嫁:redface: :redface:

gn00987333 發表於 2008-12-26 03:38 AM

[quote]原帖由 [i]belibala[/i] 於 2008-12-26 03:36 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983586&ptid=195925][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]j4Cx n+f Wmp @
Happy Birthday to dearest GN:yy06: :yy06: [/quote]多謝炮叔叔:kiss: :kiss: :P

gn00987333 發表於 2008-12-26 03:39 AM

[quote]原帖由 [i]head[/i] 於 2008-12-26 03:36 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983587&ptid=195925][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
0_9ZJ!h&L$?S^H7?e,F 講多次:yy04: :yy08: gn 仔 ~~~ 生日快樂:yy02:  [/quote]預言應驗了:yy04: :yy04:
I9kn2f wxPRT'z 都多謝你多一次:yy07: :yy06:

ckyckk 發表於 2008-12-26 03:39 AM

[quote]原帖由 [i]gn00987333[/i] 於 2008-12-26 03:36 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983589&ptid=195925][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
\M|2QFLRU toy叔,我係....................未有2000分:yy20: :yy20: [/quote]
3jor1Y:L#E7G
JDh4W(z3C 邊個話您冇 :yy04:

Lee3 發表於 2008-12-26 03:40 AM

happy late birthday

SWK 發表於 2008-12-26 03:43 AM

:yy07::yy02:  [color=DarkOrange][b][size=6]happy  birthday ~ gn仔仔[/size][/b][/color]:yy06: :yy06:

clkgtr 發表於 2008-12-26 03:43 AM

[size=5][color=pink][b]gn 仔生日快樂呀[/b][/color][/size] :yy06:
_w,g3J3|/RE
2J~ D}i.H;t+e **** Hidden Message *****

gn00987333 發表於 2008-12-26 03:47 AM

[quote]原帖由 [i]ckyckk[/i] 於 2008-12-26 03:39 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983599&ptid=195925][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
1vTO&Ka\3EL T PJ,L @FB,_R
n@*L*lN^.z$fb},[T
邊個話您冇 :yy04: [/quote]話咁快就有左囉:redface: :redface: :redface:

gn00987333 發表於 2008-12-26 03:49 AM

[quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2008-12-26 03:40 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983600&ptid=195925][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]2X+qKM.u+]y6nr
happy late birthday [/quote]Lee3哥哥/叔叔,多謝哂:P :P :kiss:

ckyckk 發表於 2008-12-26 03:49 AM

[quote]原帖由 [i]gn00987333[/i] 於 2008-12-26 03:47 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983618&ptid=195925][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] x;B8H"E1n
話咁快就有左囉:redface: :redface: :redface: [/quote]
XT"Ft$E6U
8O |tpI 你之前眼花之嘛 :lol: :dev:

ckyckk 發表於 2008-12-26 03:49 AM

[quote]原帖由 [i]gn00987333[/i] 於 2008-12-26 03:49 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2983623&ptid=195925][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
{(O3z8Dr c Lee3哥哥/叔叔/姐姐/嬸嬸,多謝哂:P :P :kiss: [/quote]ZZT"[(h*jAQ Ai9F0z1R

J{@-v6W+p(_ :naughty: :naughty: :dev:

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.