呢排大家聽開咩歌呢 ??
聽黎聽去都好似係嗰幾首,有少少悶....P|(o1rW9Zw$u
你地聽開咩歌 ??
[[i] 本帖最後由 jen01二世 於 2008-12-27 03:14 AM 編輯 [/i]] slipknot re-listen to Duffy namie amuro 有無D廣東歌:giveup: 謝安琪 - 囍帖街({}*_4oHj:?T
周柏豪 & 鄭融 - 一事無成@:C"P/v1d kUe
周杰倫 - 說好的幸福呢,給我一首歌的時間
.............................. [quote]原帖由 [i]ovalppp[/i] 於 2008-12-27 03:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2985001&ptid=195964][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]1tk#dfqam8lf*c
[color=red]謝安琪 - 囍帖街F$x"?C7Y&?;i
[/color][color=blue]周柏豪 & 鄭融 - 一事無成2Q_B|Vq
[/color][color=seagreen][color=lime]周杰倫 - 說好的幸福呢,給我一首歌的時間[/color]