娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01二世 發表於 2008-12-27 01:49 AM

呢排大家聽開咩歌呢 ??

聽黎聽去都好似係嗰幾首,有少少悶....
BX;Ei8j }.r e P|(o1rW9Zw$u
你地聽開咩歌 ??
uSn4nrF.w:j-Q!`
/I~Fg(sYZ{ [[i] 本帖最後由 jen01二世 於 2008-12-27 03:14 AM 編輯 [/i]]

ovalppp 發表於 2008-12-27 01:50 AM

slipknot

KIU 發表於 2008-12-27 01:55 AM

re-listen to Duffy

qaz12312373 發表於 2008-12-27 02:44 AM

namie amuro

jen01二世 發表於 2008-12-27 03:15 AM

有無D廣東歌:giveup:

ovalppp 發表於 2008-12-27 03:28 AM

謝安琪 - 囍帖街({}*_4oHj:?T
周柏豪 & 鄭融 - 一事無成@:C"P/v1dkUe
周杰倫 - 說好的幸福呢,給我一首歌的時間
EjM M,o ..............................

jen01二世 發表於 2008-12-27 03:45 AM

[quote]原帖由 [i]ovalppp[/i] 於 2008-12-27 03:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2985001&ptid=195964][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]1tk#d fqam8lf*c
[color=red]謝安琪 - 囍帖街F$x"?C7Y&?;i
[/color][color=blue]周柏豪 & 鄭融 - 一事無成2Q_ B|Vq
[/color][color=seagreen][color=lime]周杰倫 - 說好的幸福呢,給我一首歌的時間[/color]
D;^ ]#FJ+U0b [/color].............................. [/quote]Q/Yg+Jg#g7x1U

&Ar*KTVeW 紅字 : 我聽到可以背番比你聽
`g,hY6T4i [n(Q$^2E:K"o;qt
藍字 : 我寧願死都唔聽首歌
p6T)cpa4z {.R2c ~ l3slR
綠字 : ok la

炒花蟹 發表於 2008-12-27 04:03 AM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-12-27 01:49 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2984846&ptid=195964][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
(l!V~0l#js M 聽黎聽去都好似係嗰幾首,有少少悶....E\&N S9m,{(EV
/FG]8w4M6S*[
你地聽開咩歌 ?? [/quote]
E3LD5Y6_
+M;C/o7s4] @d 九因歌 :agree:

akakak777 發表於 2008-12-27 04:06 AM

[color=red][b]然後怎樣[/b][/color]   好arm feel  同我家下處境好似 :( :( :( :( :(

Lee3 發表於 2008-12-27 07:46 AM

白光,嘆十聲
0\;z5o*qjp 静夜的单簧管/王菲
i!Z \rY8E C 王力宏 - 花田錯2eF`%C:f+S
蕭賀碩 - 流浪地圖$n'Yv`$a J_
Chirgilchin
0}x?'YV C)M Magic Flute (Queen of Night Aria) Diana Damrau
7eM$t5dUJ m 許冠傑-打雀英雄傳
#`}&P2o d0~&H 昊恩家家 - 不自由
2NCO7|&e$[0fMk{ 郭采潔 - 誠實地想你?RC"X7BG

fG P8?n#wJ[z :yy02: :yy02: :yy02:

wyman05 發表於 2008-12-27 12:40 PM

方大同 - Orange Moon

jen01二世 發表於 2008-12-27 01:51 PM

有無聽過葉宇澄嗰首玩具兵 ??r!B[ Hf

K9FMa-m;[
4In+W;B&[.f$t6Efe/T f [url=http://hk.youtube.com/watch?v=RcoL9aU6cNk]http://hk.youtube.com/watch?v=RcoL9aU6cNk[/url]
\m jn.F ED:?T I*h4cF J:N
玩具兵 - 葉宇澄 k~'wL K!}

al6C(`B$m\ 看 誰時時找我 在玩具鋪窗廚前面帶憧憬;Y5t@s$c7AqG
那時明明令她多高興 還望良朋保證 l(h CD X+Q4^-N
一省起錢買走 這救兵 我還期待還備戰出征
&e#LM2V*z6yl(p"G
f D@? G2x 一個士兵 司令如好好帶領 1^-U2`YT
未來或會榮獲進升5顆星
%L0^)pdH!i'U"C9D` 好想知我明天究竟
GJj(M0hP Q 可不可以由她設定
P4y5qE!dVn 得到了 世間尊敬3Q T9rs#O"dKn;Q

7b,u Cl\"R9x+L*M\ *她將我買回來 可惜得到後卻不太愛SBW-\8EL Y0D
天天擺我在那窗台 我的瞼似失去光彩
+v;O.e*Ze0NYe&d0z 只好每日等她離開 先敢遮歎從前如何比愛
#]6ta%jk7y9`lZD!m 竟然忽然間都不再*
??@)\9|6pC+v (g ~#Yz3L)xG
我 和模形刀劍 日日站於主人前沒有表演
M5t^$k.z1AQQ 我們求情但她聽不見 時常祈求慘戰
.aHR1r9`y~7U 即使不玩也該主意點 似乎人類厭舊愛新鮮
MPN&If.j(qo Pm0d o XS%}
一個物件都望人將它抱暖 3J@.U\B5B8M)w@a9H%@D
極期待有發熱發光那一天%y x{k9k)s#o5c9V
可惜她偏去誰都這般$I+{j$E'I
知己跟工作全都叫悶
S#Y5R.e1Q6V/g 早轉去 拜訪餐店(?%\(UV Ih&k [A*\
3~e7e(lQnu
repeat(*)rt-c6F:`)oRm

nF'u-b\;b q;X7B 她的性格原來 真的得到後會不再愛
"s~3cD5r*xu"S 一早聽過人們對所愛 忠愛 一向不會太耐W0[O2Pv,f:\?
這種惡習不可能改 她都不算特別無情待我6bO'?,Nap d7bbV/?!lb
戀人她明天都不愛
;L3mLF!p$A:Y? y 戰過一場 一場後完全避開l~9NjQ hEW

c3b g.[ i7W-X| [[i] 本帖最後由 jen01二世 於 2008-12-27 02:20 PM 編輯 [/i]]

Lee3 發表於 2008-12-27 02:33 PM

[quote]原帖由 [i]wyman05[/i] 於 2008-12-27 12:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2985334&ptid=195964][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
fn.Q r!O"iM 方大同 - Orange Moon [/quote]
+ylD1i{r.S;Y
Na L|5C_'yVoF sing along song 的詞。。。不怎麽樣

abc123sa 發表於 2008-12-27 02:58 PM

流行曲!

一敗塗地 發表於 2008-12-27 04:51 PM

范逸臣 - 國境之南
5c?/?s| b/dv'hu'_ 劉錫明 - 是緣是債是場夢p?$J;E |F
劉錫明 - 妳怎麼捨得我難過eD5F`:q,RWF
[?*Ou3[`0V1`3pC
[[i] 本帖最後由 一敗塗地 於 2008-12-27 06:38 PM 編輯 [/i]]

iknow 發表於 2008-12-27 05:45 PM

G.E.M.:agree: :agree: :agree:
dE&g"e-] q 文恩澄:clap: :clap: :clap: ]%O8P"_0[N7T,q {
LONELY CHRISTMAS~

也媽嗲 發表於 2008-12-27 06:59 PM

香夭:redface: :redface:
*{y,F#Sw+I VL7`%G3n)Q.yT
邀君赴黄泉:love: :love:

RNRSKY 發表於 2008-12-27 07:25 PM

X Japan - Rusty Nail
EO.V`y0@V6v"a5Aj hide - Pink Spiderc;H ~Y.c!_9kx
Luna Sea - Gravity
s*DKo!TDx
yL:` O4s#A4y7L :clap:

lookityourself 發表於 2008-12-28 12:49 AM

周杰倫 - 說好的幸福呢
j%u4iKs+~rJq
BH4d Z3nB;q3wq 剛失戀.. 每次聽都好想喊.. 淨聽intro 都令我好想好想喊出o黎

方鍾sir 發表於 2008-12-28 01:34 AM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-12-27 03:15 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2984984&ptid=195964][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]7O.Wp"\A Y
有無D廣東歌:giveup: [/quote]
]/oUX]T
?.jk"qha 最近愛上左聽兒歌 :yy14: .m}B9f)XL7\

)YZT'[FI&A 好似 熊之末日牙 ........... 小白浪吞噬小白熊牙 ............ 炆熊肉進行曲甘囉 :giveup:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.