[quote]原帖由 [i]方鍾sir[/i] 於 2008-12-28 01:34 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2985764&ptid=195964][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
最近愛上左聽兒歌 :yy14:
好似 熊之末日牙 ........... 小白浪吞噬小白熊牙 ............ 炆熊肉進行曲甘囉 :giveup: [/quote]
f9S5zAp'}{|
乜有 d 咁正既兒歌架 :lol:
拿拿聲介紹下邊度搵得到 :drool:
等我都買返隻黎滿足下童真 :redface:
[quote]原帖由 [i]炒花蟹[/i] 於 2008-12-28 01:40 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2985776&ptid=195964][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
`2j$J3R{LdM
乜有 d 咁正既兒歌架 :lol:
拿拿聲介紹下邊度搵得到 :drool:
%i:rdE2K5qU
等我都買返隻黎滿足下童真 :redface: [/quote]4Zc;Iza-a_
[url=http://www.pedobearpics.com][img]http://www.pedobearpics.com/pedobear/asl%20pedobear.gif[/img][/url]
[quote]原帖由 [i]一敗塗地[/i] 於 2008-12-27 04:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2985446&ptid=195964][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]U Kq:Eio
范逸臣 - 國境之南
[color=red]劉錫明 - 是緣是債是場夢
劉錫明 - 妳怎麼捨得我難過[/color] [/quote]
係咪呢排講番起呢條友先聽佢D歌 ??
[quote]原帖由 [i]炒花蟹[/i] 於 2008-12-28 01:40 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2985776&ptid=195964][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]s,|7Oa*RA
f
V:Z*| Wh
乜有 d 咁正既兒歌架 :lol: +a(X|o7YSbLU
拿拿聲介紹下邊度搵得到 :drool: 'IWN:S
o&c iE
等我都買返隻黎滿足下童真 :redface: [/quote]