娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01二世 發表於 2008-12-27 01:49 AM

呢排大家聽開咩歌呢 ??

聽黎聽去都好似係嗰幾首,有少少悶....
!y3^ l7]VQ S !P^:YrSF$rX
你地聽開咩歌 ??#lU!bQ^Du#F*S!{

+x)U4w+O#W,k6U7Id g ` [[i] 本帖最後由 jen01二世 於 2008-12-27 03:14 AM 編輯 [/i]]

ovalppp 發表於 2008-12-27 01:50 AM

slipknot

KIU 發表於 2008-12-27 01:55 AM

re-listen to Duffy

qaz12312373 發表於 2008-12-27 02:44 AM

namie amuro

jen01二世 發表於 2008-12-27 03:15 AM

有無D廣東歌:giveup:

ovalppp 發表於 2008-12-27 03:28 AM

謝安琪 - 囍帖街
0Fz`1kV^GT 周柏豪 & 鄭融 - 一事無成7X7f |+cC0l1n
周杰倫 - 說好的幸福呢,給我一首歌的時間
z R \7nXdM8IN ..............................

jen01二世 發表於 2008-12-27 03:45 AM

[quote]原帖由 [i]ovalppp[/i] 於 2008-12-27 03:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2985001&ptid=195964][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
ml1OI?Q [color=red]謝安琪 - 囍帖街BXs/u!xk
[/color][color=blue]周柏豪 & 鄭融 - 一事無成
9v;o k;pu [/color][color=seagreen][color=lime]周杰倫 - 說好的幸福呢,給我一首歌的時間[/color]
-uSOX1b'C [/color].............................. [/quote]
!HS O1@3~BK *fASk.w
紅字 : 我聽到可以背番比你聽N I(V Y)a1}5o

v"Cc K9[h 藍字 : 我寧願死都唔聽首歌
-u|u9DEC.[G
.U$jHSr ah 綠字 : ok la

炒花蟹 發表於 2008-12-27 04:03 AM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-12-27 01:49 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2984846&ptid=195964][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
#|f8n@$m 聽黎聽去都好似係嗰幾首,有少少悶....
R0y6zB.Jn
!A&p(X\Z 你地聽開咩歌 ?? [/quote]UoaMV[5e p G
7I/DQSs
九因歌 :agree:

akakak777 發表於 2008-12-27 04:06 AM

[color=red][b]然後怎樣[/b][/color]   好arm feel  同我家下處境好似 :( :( :( :( :(

Lee3 發表於 2008-12-27 07:46 AM

白光,嘆十聲
7` Qs'RR3q$wG 静夜的单簧管/王菲*dF#}a,P:n
王力宏 - 花田錯
f,q Hq+]E n2N,Rk 蕭賀碩 - 流浪地圖|9{SW1z2f0i
Chirgilchin`)g2b+N;M'\4u
Magic Flute (Queen of Night Aria) Diana Damrau
Ek@|S a c 許冠傑-打雀英雄傳
ai^ u| @'H.tt 昊恩家家 - 不自由
Z2X&Zb S 郭采潔 - 誠實地想你$?0G w*d LC
l Sdyp@`8t,w|
:yy02: :yy02: :yy02:

wyman05 發表於 2008-12-27 12:40 PM

方大同 - Orange Moon

jen01二世 發表於 2008-12-27 01:51 PM

有無聽過葉宇澄嗰首玩具兵 ??
@c,yyaK+A
W:Tk)X*B` f
T"r&W@_ [url=http://hk.youtube.com/watch?v=RcoL9aU6cNk]http://hk.youtube.com/watch?v=RcoL9aU6cNk[/url]8oDuZb{9s6VZw

$]J2Aj.wA1akqj(jp 玩具兵 - 葉宇澄
?rm m#yx-C
F6e7d5|'GqzfsF 看 誰時時找我 在玩具鋪窗廚前面帶憧憬i2\;zM*U!P]#O-J
那時明明令她多高興 還望良朋保證
ZV%T^sZoJ 一省起錢買走 這救兵 我還期待還備戰出征9KQ s _T1QP F$i
3n"A(h%D2K}w7k)tn,em
一個士兵 司令如好好帶領 %{q DHSPl(C
未來或會榮獲進升5顆星*g*@5^)CdcUTV
好想知我明天究竟
k;N_|%L4`d p"z 可不可以由她設定
1h%W%kGx3\6uy 得到了 世間尊敬 ~a0@ J2j)FG

}aJ+Pr([ *她將我買回來 可惜得到後卻不太愛-r.Fv MVs%g@
天天擺我在那窗台 我的瞼似失去光彩M f'o(A?/p$B"W
只好每日等她離開 先敢遮歎從前如何比愛
^!`DKA6U6\U-@ 竟然忽然間都不再*
*|ci#Fan"oS
)lR7n x#h-VE2? 我 和模形刀劍 日日站於主人前沒有表演
-eoR:eZ)Z 我們求情但她聽不見 時常祈求慘戰L}M2U8e
即使不玩也該主意點 似乎人類厭舊愛新鮮v \-bC-J|

&Oa,Yf-FU"ylo%Q 一個物件都望人將它抱暖 *SX5qep @
極期待有發熱發光那一天 G9H*dP5z s9z
可惜她偏去誰都這般'Nvu sD,js\C
知己跟工作全都叫悶+o#]0b?h9O
早轉去 拜訪餐店
4i0dZdS2{u
$qzt7k3@Q8sC;rT repeat(*)
Gr7nnZ,q9@'PS
3aaY&Gl%c6WG u#U 她的性格原來 真的得到後會不再愛
ri9IQ7C&oWJ 一早聽過人們對所愛 忠愛 一向不會太耐
G[ a7`$RU2M)P9K 這種惡習不可能改 她都不算特別無情待我
^p8}B+ouX0L 戀人她明天都不愛5y1[Q*]7F
戰過一場 一場後完全避開
m6Kt(Yr$f
-t k E-S @)](G [[i] 本帖最後由 jen01二世 於 2008-12-27 02:20 PM 編輯 [/i]]

Lee3 發表於 2008-12-27 02:33 PM

[quote]原帖由 [i]wyman05[/i] 於 2008-12-27 12:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2985334&ptid=195964][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
0Aa?-o.I 方大同 - Orange Moon [/quote]
Fh+hWjs6@ 4e Cm8s)L-eAk7h
sing along song 的詞。。。不怎麽樣

abc123sa 發表於 2008-12-27 02:58 PM

流行曲!

一敗塗地 發表於 2008-12-27 04:51 PM

范逸臣 - 國境之南
(i v @6P/A&`2o$I1v 劉錫明 - 是緣是債是場夢
0]7w XQ`']}1sJ 劉錫明 - 妳怎麼捨得我難過
!QOP#v.m6F 'r5d#a;CTH,V7f3U
[[i] 本帖最後由 一敗塗地 於 2008-12-27 06:38 PM 編輯 [/i]]

iknow 發表於 2008-12-27 05:45 PM

G.E.M.:agree: :agree: :agree: )?u"a3bd.ysr
文恩澄:clap: :clap: :clap:
;[vX#ZM'j{d LONELY CHRISTMAS~

也媽嗲 發表於 2008-12-27 06:59 PM

香夭:redface: :redface:
1r2ab(j-\4L9r5T&C d O$wVA[HQ
邀君赴黄泉:love: :love:

RNRSKY 發表於 2008-12-27 07:25 PM

X Japan - Rusty Nail;],@N,si9]Ac.x
hide - Pink SpidersutV F |*lf+Q
Luna Sea - Gravity1v{4m!@+K)R$JW

&`(}Aj'e3yZ yk :clap:

lookityourself 發表於 2008-12-28 12:49 AM

周杰倫 - 說好的幸福呢vg z1~ \"L%o

d#BqY Z4x 剛失戀.. 每次聽都好想喊.. 淨聽intro 都令我好想好想喊出o黎

方鍾sir 發表於 2008-12-28 01:34 AM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-12-27 03:15 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2984984&ptid=195964][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
.T ?+t1k#l8d6@ 有無D廣東歌:giveup: [/quote]*|O%B@^8Jo
D\,H'iN:x-Wt+e@
最近愛上左聽兒歌 :yy14: 4E$}:}$yjk-B

Ji(rp0B;Q b 好似 熊之末日牙 ........... 小白浪吞噬小白熊牙 ............ 炆熊肉進行曲甘囉 :giveup:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.