娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kingsun2433 發表於 2008-12-29 05:40 PM

大家有冇嬲到打女人?

最近我從我阿媽口中聽到佢朋友個仔讀中學既事$p![2~,K;?-jFo/K

,^#wX%}'[x%LK3\X 話說此人就讀中六時,有一個女同學突然一巴打落佢塊面n;O@_,F9Lfz'@5e
跟住佢就還擊:fight: 拉左條女入男廁就地正法(調教?:gun: ) ]zd}}&y6V YT

Px+Z g2^B 因為兩個都有錯,之後大家都要見家長,但此人唔肯認錯,5P$bw.i'X1wXl
5Y uqUfo5L
重駁嘴:[b][color=red]人不犯我,我不犯人!!人必犯我,我必犯人,毛主席教既!!:angry: [/color][/b])cD f8_ K;?8WE
[b][color=#ff0000][/color][/b]
K5l:yKQ)p2? | [color=black]之後就俾人踢出校......[/color]
*hc[eF#Y
V C2c.\l6e+d 大家有冇嬲到o禁?.C.cM:I~$CR9W
MUN,@T-os
qD"OK Fg-RD6K

,G+tl~2c
vYQ8Qk%hs2pivo [b][color=#ff0000][/color][/b]

也媽嗲 發表於 2008-12-29 05:53 PM

咁要視符条囡索唔索勒:yy16:
6R{'qQ m(^q$Q 4I7_ r8];S4Tv
樣衰既就一個麻包袋笠落去度 同班fd一齊當ball踢 :yy14: A;x6R6TR&~0dF
O4r6K#}jU,u'A
$M#q*\Wy;hu,c
如果係正野就緊係出動自己既私家鞭鞭好好咁教導条囡囡:yy03:wuVL:{^2ep"i
W/m'V$`#Jxh
[[i] 本帖最後由 也媽嗲 於 2008-12-29 05:54 PM 編輯 [/i]]

benny1219 發表於 2008-12-29 05:59 PM

:yy35: 其實好難講 今時今日的女子 有不少都惡過男仔 Tq4['WQ8l/o
有時係街見個個男仔被女朋友醒巴 個男仔都好忍得  但若果太過份 相信無邊個男仔唔還擊  以前果套思維未必識合現今的社會

e_e 發表於 2008-12-29 06:14 PM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2008-12-29 05:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2987991&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
wNJ Mty 咁要視符条囡索唔索勒:yy16: 2k3g/x;I9ew
7~-F,aI Oz
樣衰既就一個麻包袋笠落去度 同班fd一齊當ball踢 :yy14: 4D6`9n@)P

c5V xC n%GX k f A%j7?5~lY9v+N
如果係正野就緊係出動自己既私家鞭鞭好好咁教導条囡囡:yy03: [/quote]
$[-Dg\*ul2ZYc 你真係無得救 ........

loklok117 發表於 2008-12-29 06:38 PM

只要男人一出手打女人1LU,fI ]G!yj8y
大部分人都係會認為男人唔arm0@#V%])Rj{ w4@ Z
因為無論時代點變,女人變得有幾強都好
I)T{U3Vpxp 女人一流眼淚....男人就定左死罪:(

e_e 發表於 2008-12-29 06:41 PM

[quote]原帖由 [i]loklok117[/i] 於 2008-12-29 06:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988022&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Bk/}G5g"lo `Yh
只要男人一出手打女人4}dk dY i.p
大部分人都係會認為男人唔arm+d7K5]p!PLo"p)d#r
因為無論時代點變,女人變得有幾強都好|0J{d+D?yt
女人一流眼淚....男人就定左死罪:( [/quote])f,GDPR7x#e P/P
e+世界唔同拉 , 有d男人流淚 , 對女人影響仲勁~~

-仔仔仔- 發表於 2008-12-29 06:51 PM

anyway,打女人就絕對唔要得:nogood:

ronin0587 發表於 2008-12-29 08:26 PM

[quote]原帖由 [i]-仔仔仔-[/i] 於 2008-12-29 06:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988028&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]{\g4S8w;v
anyway,打女人就絕對唔要得:nogood: [/quote]{XlAx[ of
:@p&X"~d-O!\R-@
莫非打你呢個男人就可以?(並非挑戰閣下).@ B8mj$a:y1h!]+x_
打 - 始終不能解決問題
p XtDN"o_^%|x 姑勿論男打女; 男打男; 女打女; 女打男, 男打仔; 女打仔"cY'M%L(E `E6Q
何不將問題打開, 逐個拆, 坦誠相對

-仔仔仔- 發表於 2008-12-29 09:00 PM

[quote]原帖由 [i]ronin0587[/i] 於 2008-12-29 08:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988088&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
IE6wCL@ `
5c6|V o W!yIY
V {5r1M9N9DdK 莫非打你呢個男人就可以?(並非挑戰閣下)+yPoDR;J]L9a2X4L
打 - 始終不能解決問題iXK6gqbG;X
姑勿論男打女; 男打男; 女打女; 女打男, 男打仔; 女打仔cM^6]pLL-Z
何不將問題打開, 逐個拆, 坦誠相對 ... [/quote]C c5Y(~+v!_H7BX!C
捉字"失"呀:noway:

jen01二世 發表於 2008-12-29 11:02 PM

如果唔係太過火,我都唔會理佢,
gK]&u5K@1s&EGi5e 調頭走唔同佢嘈就係我嘅做法 !!!
EX2{Ij]7B1g5@*D1B b
A4\ T0z/Q le/VX 但如果個女仔真係郁手打我,P0TY:E^.D.s
我最多都係用力推開佢 !!! 但唔會打佢 !!

kingsun2433 發表於 2008-12-30 12:03 AM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-12-29 11:02 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988464&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
v/zoqa4o Z 如果唔係太過火,我都唔會理佢,
UdG,\d@U.| 調頭走唔同佢嘈就係我嘅做法 !!!
3MQj8]w)h2N:T
LMtYl7{` Uq ?+Y 但如果個女仔真係郁手打我, P,cg6e"|'F8b
我最多都係用力推開佢 !!! 但唔會打佢 !! [/quote]
u N h2Yk*D6l#A$C
p}H5l hf 用力推佢車??:naughty:

ckyckk 發表於 2008-12-30 12:07 AM

[quote]原帖由 [i]-仔仔仔-[/i] 於 2008-12-29 06:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988028&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]Z$OJ-S aF.U#^
anyway,打女人就絕對唔要得:nogood: [/quote]
E8S%J`,R$p-v2|9U
`l/kE:]5L0h-Q0gj X 2 :agree: :good:

ckyckk 發表於 2008-12-30 12:09 AM

[quote]原帖由 [i]ronin0587[/i] 於 2008-12-29 08:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988088&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
0|;z5Nf?8z'O
c-s)lI8J.?%H
2Z9J(z1wQ:RPU] 莫非打你呢個男人就可以?(並非挑戰閣下)*CI\fB`
打 - 始終不能解決問題L.Y%~.B/F/|oPb,a(a.G
姑勿論男打女; 男打男; 女打女; 女打男, 男打仔; 女打仔
4Y+Xk ob:Kl-H 何不將問題打開, 逐個拆, 坦誠相對 ... [/quote]y"C4u J6L~+BS

:^,Pqf3Y5H 你個理論又冇錯喎 :lol:

kingsun2433 發表於 2008-12-30 12:14 AM

[quote]原帖由 [i]-仔仔仔-[/i] 於 2008-12-29 06:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988028&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]9jJ0?Vv'qN
anyway,打女人就絕對唔要得:nogood: [/quote]4Ru Du^'u-T
$Ghw,sY
:) 同意~就算女人出手先,都唔可以還手,正所謂"打者愛也"嘛

infjlam 發表於 2008-12-30 12:22 AM

笨人出手,何況對手係女人:secret:

ilovesai666 發表於 2008-12-30 12:30 AM

惹我的話....我不會打她....只是我的報復方法比打更惡毒而已....

vv1668vv 發表於 2008-12-30 01:36 AM

諗都唔好諗呀。。。[i})d1vwC7nA^
衣家。。。女權當道。。。
z!iTnP+at 屈屈下。。。nO,e/U4k'FB,xD
真系 分分鐘  監都有得你坐。。。

發表於 2008-12-30 03:01 AM

曾經嬲到想打, 但因為男人不能打女人的大男人思想, 6V/c(`8T/BYv6u"Bq mi
所以最後都忍住, 嗗聲吞咗算數

hwkeung 發表於 2008-12-30 07:05 AM

[quote]原帖由 [i]kingsun2433[/i] 於 2008-12-30 12:03 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988610&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] A%v{t`rp
gQ4x ?]8G

-X/W.y}R F u(e7D%NL 用力推佢車??:naughty: [/quote]9mru)Q$Od Y@ w.s
'cJ.[ej
我係板主實加你分:naughty: :giveup: :hitwall: :clap: 3cZ!M,|7g7kJ

-TW| mxf 講返正題,
/Kj*|h Q}#f4i 如果係醜女郁我, 我會捉住佢, 然後鬧到佢飛起.-ZJ:D^rqJ,Z
如果係索女郁我, 我會捉左佢, 然後小到佢飛起.

水月劍 發表於 2008-12-30 02:16 PM

無a.... 男人打女人都唔應該!! :dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.