娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kingsun2433 發表於 2008-12-29 05:40 PM

大家有冇嬲到打女人?

最近我從我阿媽口中聽到佢朋友個仔讀中學既事 ^~%q)jr/y}
Jb-KEv
話說此人就讀中六時,有一個女同學突然一巴打落佢塊面
7o%q)pU1E:d)?*X5Lx 跟住佢就還擊:fight: 拉左條女入男廁就地正法(調教?:gun: );?$R$k N V1J/U
/A"O1E!r*twA)V
因為兩個都有錯,之後大家都要見家長,但此人唔肯認錯,
8nNNZu7m &kCoz"o
重駁嘴:[b][color=red]人不犯我,我不犯人!!人必犯我,我必犯人,毛主席教既!!:angry: [/color][/b]
+g?l\-?5cy0yQ [b][color=#ff0000][/color][/b]
9r+W x4m j:\'E0n [color=black]之後就俾人踢出校......[/color]
-Y7_l2f+m(cA9Jw Yqn.T H L }d{6P.@
大家有冇嬲到o禁?$] sK+wP,I
UngH'U,|
?C[dO$p

-g0[R6F@ ^'Q+d`x#q.j'JlI
[b][color=#ff0000][/color][/b]

也媽嗲 發表於 2008-12-29 05:53 PM

咁要視符条囡索唔索勒:yy16: !x:e/C[ W I6xF
!].i0rr/m Ft
樣衰既就一個麻包袋笠落去度 同班fd一齊當ball踢 :yy14:
TZ![#od$]}+ZQ 7E qztj"Dp'g,J
X(|6^-_d {Y tm
如果係正野就緊係出動自己既私家鞭鞭好好咁教導条囡囡:yy03:1j-_$pu/T.~]6sDj/H
A J2J/_?3H3})[I
[[i] 本帖最後由 也媽嗲 於 2008-12-29 05:54 PM 編輯 [/i]]

benny1219 發表於 2008-12-29 05:59 PM

:yy35: 其實好難講 今時今日的女子 有不少都惡過男仔
NPun-]_$A 有時係街見個個男仔被女朋友醒巴 個男仔都好忍得  但若果太過份 相信無邊個男仔唔還擊  以前果套思維未必識合現今的社會

e_e 發表於 2008-12-29 06:14 PM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2008-12-29 05:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2987991&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]2c?s;]R,U$OWg
咁要視符条囡索唔索勒:yy16: exp!T JU+e6eR/C
Z }6Th2HH
樣衰既就一個麻包袋笠落去度 同班fd一齊當ball踢 :yy14: $I-I'A u`
vSF!SF5W]
|zR-i.MX
如果係正野就緊係出動自己既私家鞭鞭好好咁教導条囡囡:yy03: [/quote]
X/{ _(v+yl+x 你真係無得救 ........

loklok117 發表於 2008-12-29 06:38 PM

只要男人一出手打女人 S3} E-e3F/F2l
大部分人都係會認為男人唔arm
,F(|!L2|K1qU 因為無論時代點變,女人變得有幾強都好(w3_)e/N&n2v.X
女人一流眼淚....男人就定左死罪:(

e_e 發表於 2008-12-29 06:41 PM

[quote]原帖由 [i]loklok117[/i] 於 2008-12-29 06:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988022&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]LMc3Ls-|NZrk
只要男人一出手打女人SA3BrLIC
大部分人都係會認為男人唔arm
0aQP9[q'Q u.Q`$~zgx 因為無論時代點變,女人變得有幾強都好
_%F6g6}BIg 女人一流眼淚....男人就定左死罪:( [/quote]6p6bNWLj
e+世界唔同拉 , 有d男人流淚 , 對女人影響仲勁~~

-仔仔仔- 發表於 2008-12-29 06:51 PM

anyway,打女人就絕對唔要得:nogood:

ronin0587 發表於 2008-12-29 08:26 PM

[quote]原帖由 [i]-仔仔仔-[/i] 於 2008-12-29 06:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988028&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]5ec2]g$t0Cs%v
anyway,打女人就絕對唔要得:nogood: [/quote]
?vO:TJv'f
%bZNr5L4qN/R`w 莫非打你呢個男人就可以?(並非挑戰閣下)E H5W*y0d}
打 - 始終不能解決問題
z@P]"@.z 姑勿論男打女; 男打男; 女打女; 女打男, 男打仔; 女打仔f*y+G|&hJ['K%d
何不將問題打開, 逐個拆, 坦誠相對

-仔仔仔- 發表於 2008-12-29 09:00 PM

[quote]原帖由 [i]ronin0587[/i] 於 2008-12-29 08:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988088&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
!fZR8FN$o,e5f(h
H8Cb+aGN$R.bz*O{
y&FcEXX M 莫非打你呢個男人就可以?(並非挑戰閣下)
[email protected])c d?'C5e&G3rY 打 - 始終不能解決問題s$qV/`k"s
姑勿論男打女; 男打男; 女打女; 女打男, 男打仔; 女打仔
\,YQ]VG"[4{ 何不將問題打開, 逐個拆, 坦誠相對 ... [/quote]"af6s(Z)x_b
捉字"失"呀:noway:

jen01二世 發表於 2008-12-29 11:02 PM

如果唔係太過火,我都唔會理佢,
`L-jKj,bfg 調頭走唔同佢嘈就係我嘅做法 !!!
|{-Sx!D8A"k
v1n0btt2EP 但如果個女仔真係郁手打我,'`1R{]y%R-d,kBC"TW
我最多都係用力推開佢 !!! 但唔會打佢 !!

kingsun2433 發表於 2008-12-30 12:03 AM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-12-29 11:02 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988464&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]/n }9J;e*o,l |k
如果唔係太過火,我都唔會理佢,
y:htmpN ] x ` 調頭走唔同佢嘈就係我嘅做法 !!!v{ I;n%?#m

C v8H mz$RJ,t5Q 但如果個女仔真係郁手打我,
Aq5[$E{&l 我最多都係用力推開佢 !!! 但唔會打佢 !! [/quote]*L6f2yE/T?Y

jDr-f`OD 用力推佢車??:naughty:

ckyckk 發表於 2008-12-30 12:07 AM

[quote]原帖由 [i]-仔仔仔-[/i] 於 2008-12-29 06:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988028&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
T4m\f sj)Ml5YM)_.W F anyway,打女人就絕對唔要得:nogood: [/quote]
q;h)W;j P9i;`
tc)?/Hww+\ X 2 :agree: :good:

ckyckk 發表於 2008-12-30 12:09 AM

[quote]原帖由 [i]ronin0587[/i] 於 2008-12-29 08:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988088&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]#I:cZhp ?;@-WoI
"Rcv.f_v'M|)Hla

"O{F C\E7QW 莫非打你呢個男人就可以?(並非挑戰閣下)
X_ J1~cj6tD 打 - 始終不能解決問題
(Pe-W3I&W 姑勿論男打女; 男打男; 女打女; 女打男, 男打仔; 女打仔g B @b{9y&]W*b
何不將問題打開, 逐個拆, 坦誠相對 ... [/quote]
WU#MB0ii
,G-t R!rp~ 你個理論又冇錯喎 :lol:

kingsun2433 發表於 2008-12-30 12:14 AM

[quote]原帖由 [i]-仔仔仔-[/i] 於 2008-12-29 06:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988028&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
;mV` t'U-D+EA4b*O anyway,打女人就絕對唔要得:nogood: [/quote]
CJ4IX X9N!NpD J{#E0v'Ew
:) 同意~就算女人出手先,都唔可以還手,正所謂"打者愛也"嘛

infjlam 發表於 2008-12-30 12:22 AM

笨人出手,何況對手係女人:secret:

ilovesai666 發表於 2008-12-30 12:30 AM

惹我的話....我不會打她....只是我的報復方法比打更惡毒而已....

vv1668vv 發表於 2008-12-30 01:36 AM

諗都唔好諗呀。。。,|3U&E4s%U4B
衣家。。。女權當道。。。
N w%S9t0kO0A7Fi 屈屈下。。。
7Tf~c+U7B8rC 真系 分分鐘  監都有得你坐。。。

發表於 2008-12-30 03:01 AM

曾經嬲到想打, 但因為男人不能打女人的大男人思想,
6_.}F],T 所以最後都忍住, 嗗聲吞咗算數

hwkeung 發表於 2008-12-30 07:05 AM

[quote]原帖由 [i]kingsun2433[/i] 於 2008-12-30 12:03 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988610&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] d bL8e5Xo$DZ

pFFHTD i$fV D H2z%R&Xk3K \Y
用力推佢車??:naughty: [/quote]K B)[~dW

!}:['l)@(Q9E 我係板主實加你分:naughty: :giveup: :hitwall: :clap:
*aY5Oii#}"gn %] @/eIew"m2R\
講返正題,6jl0Y!}\Al/Q
如果係醜女郁我, 我會捉住佢, 然後鬧到佢飛起.
y0g cs"zd4J:x}k%a 如果係索女郁我, 我會捉左佢, 然後小到佢飛起.

水月劍 發表於 2008-12-30 02:16 PM

無a.... 男人打女人都唔應該!! :dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.