大家有冇嬲到打女人?
最近我從我阿媽口中聽到佢朋友個仔讀中學既事 ^~%q)jr/y}Jb-KEv
話說此人就讀中六時,有一個女同學突然一巴打落佢塊面
跟住佢就還擊:fight: 拉左條女入男廁就地正法(調教?:gun: );?$R$k N V1J/U
/A"O1E!r*twA)V
因為兩個都有錯,之後大家都要見家長,但此人唔肯認錯,
&kCoz"o
重駁嘴:[b][color=red]人不犯我,我不犯人!!人必犯我,我必犯人,毛主席教既!!:angry: [/color][/b]
[b][color=#ff0000][/color][/b]
[color=black]之後就俾人踢出校......[/color]
Yqn.T HL }d{6P.@
大家有冇嬲到o禁?$] sK+wP,I
UngH'U,|
?C[dO$p
^'Q+d`x#q.j'JlI
[b][color=#ff0000][/color][/b] 咁要視符条囡索唔索勒:yy16: !x:e/C[ W I6xF
!].i0rr/mFt
樣衰既就一個麻包袋笠落去度 同班fd一齊當ball踢 :yy14:
7E qztj"Dp'g,J
X(|6^-_d{Ytm
如果係正野就緊係出動自己既私家鞭鞭好好咁教導条囡囡:yy03:1j-_$pu/T.~]6sDj/H
A J2J/_?3H3})[I
[[i] 本帖最後由 也媽嗲 於 2008-12-29 05:54 PM 編輯 [/i]] :yy35: 其實好難講 今時今日的女子 有不少都惡過男仔
有時係街見個個男仔被女朋友醒巴 個男仔都好忍得 但若果太過份 相信無邊個男仔唔還擊 以前果套思維未必識合現今的社會 [quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2008-12-29 05:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2987991&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]2c?s;]R,U$OWg
咁要視符条囡索唔索勒:yy16: exp!TJU+e6eR/C
Z }6T h2HH
樣衰既就一個麻包袋笠落去度 同班fd一齊當ball踢 :yy14: $I-I'Au`
vSF!SF5W]
| zR-i.MX
如果係正野就緊係出動自己既私家鞭鞭好好咁教導条囡囡:yy03: [/quote]
你真係無得救 ........ 只要男人一出手打女人S3}E-e3F/F2l
大部分人都係會認為男人唔arm
因為無論時代點變,女人變得有幾強都好(w3_)e/N&n2v.X
女人一流眼淚....男人就定左死罪:( [quote]原帖由 [i]loklok117[/i] 於 2008-12-29 06:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2988022&ptid=196092][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]LMc3Ls-|NZrk
只要男人一出手打女人SA3BrLIC
大部分人都係會認為男人唔arm
因為無論時代點變,女人變得有幾強都好