其實人生在世.....
短短數十年,4{9BD)z9S,K+@oNK9sb我們應該追尋什麼呢 ?? 追求挑戰:yy05: :yy05:
有挑戰才會有進步:yy03: [quote]原帖由 [i]gn00987333[/i] 於 2008-12-30 03:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989133&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]o/M? r)}i;U^1S
追求挑戰:yy05: :yy05:
有挑戰才會有進步:yy03: [/quote]
唔怕得罪人 ??
唔怕死 ?? 每個人都唔同5gH'G{-l
追尋你所想擁有既東西 [quote]原帖由 [i]underrock[/i] 於 2008-12-30 04:41 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989162&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
每個人都唔同
追尋你所想擁有既東西 [/quote]
人性是貪的,
總是得一想二 !!'y A/td(W;i
`,S0a"Sk+O-o@(O
如果人生是追尋自己所想擁有既東西 ,oi@vq.z6Ck
恐怕到死那一刻仍未得到解脫 !!! 對!9?!hm J3aPi0e
人性是貪的M6X#v&j1um6cI-}
但重要的是j5a"Y'wOA
在追尋過程中
千萬不要忘記你現在所擁有的東西y+t`l$N b
珍惜眼前的人和物 怕唔怕會被叫細o者熊:confused: :redface: 追求每一個當下的你認為的快樂,
有道德o既就做d唔傷天害理唔犯法的,T3h O$Tj#}
無道德o既就睇你敢唔敢犯法,
呢個壇應該多成年人啦, 唔怕大膽d講,+v%bU/O6o+ri5VVq]y
理論上追求無道德亦無不可, 況且你唔做都大把人做啦,}je5K8ky TS
講咁多咩解唔解脫做乜啊, 你死左乜都帶唔走,
其實做乜都得嫁, 你夠薑的話.:dev:-G.w]7H[l3UH
[[i] 本帖最後由 hwkeung 於 2008-12-30 06:58 AM 編輯 [/i]] 人有慾望,要滿足慾望,正常不過,
但慾望無止境,滿足一個慾望之餘,卻同時產生更大、更多的慾望, g)A#HG t Jo-G
若沉迷於滿足無止境的慾望,那便如墮入深淵,永遠不能夠滿足...n/M o2`Na/_d.Y
人要知所進退,滿足慾望亦要適可而止,:k K:T f)}
開心灑脫,不亦樂乎? [quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-12-30 04:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989163&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
ZB+zi3f1y:`P
人性是貪的,
總是得一想二 !!
如果人生是追尋自己所想擁有既東西 ,
恐怕到死那一刻仍未得到解脫 !!! [/quote]出家吧
除去七情六慾...方能解脫呀!小熊:agree: [quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-12-30 03:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989130&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]~I$x;hu7hE Ug
短短數十年,s4n _7pT0PW8zx
我們應該追尋什麼呢 ?? [/quote]
你問既,係: