娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01二世 發表於 2008-12-30 03:43 AM

其實人生在世.....

短短數十年,4{9BD)z9S,K+@oNK9sb
我們應該追尋什麼呢 ??

gn00987333 發表於 2008-12-30 03:45 AM

追求挑戰:yy05: :yy05:
H.m&rR0J+u 有挑戰才會有進步:yy03:

jen01二世 發表於 2008-12-30 03:59 AM

[quote]原帖由 [i]gn00987333[/i] 於 2008-12-30 03:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989133&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] o/M? r)}i;U^1S
追求挑戰:yy05: :yy05:
;_(q p8a.[e Xt(x;Z$h 有挑戰才會有進步:yy03: [/quote]
JA)c0eh:Dm
`2A,RPEmc(G 唔怕得罪人 ??
+vd@q!OXk
i/LO/kn 唔怕死 ??

underrock 發表於 2008-12-30 04:41 AM

每個人都唔同5gH'G{-l
追尋你所想擁有既東西

jen01二世 發表於 2008-12-30 04:43 AM

[quote]原帖由 [i]underrock[/i] 於 2008-12-30 04:41 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989162&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
$pS)Bm.cc5` 每個人都唔同
5~l [6ViT 追尋你所想擁有既東西 [/quote]
$o,C_9C+{(k-I,~|
9}2Q5\ f7n,g9GbC 人性是貪的,
0j^6{ L e{H 總是得一想二 !!'y A/td(W;i
`,S0a"Sk+O-o@(O
如果人生是追尋自己所想擁有既東西 ,o i @vq.z6C k
恐怕到死那一刻仍未得到解脫 !!!

underrock 發表於 2008-12-30 04:50 AM

對!9?!hm J3aPi0e
人性是貪的M6X#v&j1um6cI-}

A5TB g.F 但重要的是j5a"Y'wOA
在追尋過程中
N#`@+Mcan"W5D*V 千萬不要忘記你現在所擁有的東西y+t`l$Nb
珍惜眼前的人和物

mnbvc 發表於 2008-12-30 05:48 AM

怕唔怕會被叫細o者熊:confused: :redface:

hwkeung 發表於 2008-12-30 06:55 AM

追求每一個當下的你認為的快樂,
hf h0sx 有道德o既就做d唔傷天害理唔犯法的,T3h O$Tj#}
無道德o既就睇你敢唔敢犯法,
~.`3Nonp
)z}ogxVqV Q 呢個壇應該多成年人啦, 唔怕大膽d講,+v%bU/O6o+ri5VVq]y
理論上追求無道德亦無不可, 況且你唔做都大把人做啦,}j e5K8k y TS
講咁多咩解唔解脫做乜啊, 你死左乜都帶唔走,
C*QKi ? ] M 其實做乜都得嫁, 你夠薑的話.:dev:-G.w]7H[ l3UH

-q6w4C&xB?[K [[i] 本帖最後由 hwkeung 於 2008-12-30 06:58 AM 編輯 [/i]]

infjlam 發表於 2008-12-30 11:22 AM

人有慾望,要滿足慾望,正常不過,
+fT p@+DP 但慾望無止境,滿足一個慾望之餘,卻同時產生更大、更多的慾望, g)A#HG t Jo-G
若沉迷於滿足無止境的慾望,那便如墮入深淵,永遠不能夠滿足...n/M o2`Na/_d.Y

'AXg y$B Fo,U1l 人要知所進退,滿足慾望亦要適可而止,:k K:Tf)}
開心灑脫,不亦樂乎?

自由神 發表於 2008-12-30 11:35 AM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-12-30 04:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989163&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
.^s0k[ \F_:k `
dHk QS3{ pyU5_ @ ZB+zi3f1y:`P
人性是貪的,
S&f`#Ne ^:^jx 總是得一想二 !!
?"AH d'@2]!Z
&L4R5p ]1?] [+My 如果人生是追尋自己所想擁有既東西 ,
w2]&w+N8} 恐怕到死那一刻仍未得到解脫 !!! [/quote]出家吧
$S)U5{o ]6^}w 除去七情六慾...方能解脫呀!小熊:agree:

Triangel 發表於 2008-12-30 11:45 AM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-12-30 03:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989130&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]~I$x;hu7hE Ug
短短數十年,s4n _7pT0PW8zx
我們應該追尋什麼呢 ?? [/quote]
6E JiQU:M J
,s$y%XW i-U'm%y 你問既,係:
&U9c_ b:n4Ax 我們追尋是什麼???, 定係
_1CV%YUp 我們應該追尋的什麼???
fVk!xU!};M nU *Dt;Uw'fT
兩者的結局,可能會好極端!

ktwu2007 發表於 2008-12-30 11:51 AM

真係唔知.........$H-l SI+MzV
不過, 人生在世, 一定會有經歷, 勇於面對, Rl(\6{{-K @pC:@E
不論成功與失敗都欣然接受! y2T(T&c\
09年目標: 唔再做宅男, 搵份好工, 溝番條正菜:love::love:

Triangel 發表於 2008-12-30 12:23 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-12-30 06:55 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989221&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]cj\ t E1X
追求每一個當下的你認為的快樂,
G^odp,r;l0JO+pi 有道德o既就做d唔傷天害理唔犯法的,
M _%hF5Xuo [color=red]無道德o既就睇你敢唔敢犯法,
me's|8Jv6b6Cj#y
~4f3A Y%AQS5` [/color]呢個壇應該多成年人啦, 唔怕大膽d講,
,gS v(vBF-DO/j 理論上追求[color=red]無道德亦無不可, 況且你唔做都大把人做啦[/color],
5^&KZ.BA W6F 講咁多咩解唔解脫做乜啊, ... [/quote]-cl3?|X-~~p
%d!EC8lgL
[color=#ff0000]無道德o既就睇你敢唔敢犯法[/color]
'KqmJ;S4K 咁出位, 吾好咯瓜:giveup: :giveup: :nogood:
-RaNoa
,s%[b Q|ra [color=#ff0000]無道德亦無不可, 況且你唔做都大把人做啦[/color],7e.f&Qr F2SY,R{
兄台,你貴斤呀,咁都得!:nogood: :nogood: :nogood:

Triangel 發表於 2008-12-30 12:25 PM

[quote]原帖由 [i]ktwu2007[/i] 於 2008-12-30 11:51 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989406&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] ],] n;T;Zar
真係唔知.........$|Mn:F i7R
不過, 人生在世, 一定會有經歷, 勇於面對, #a)R*x8Av(Q
不論成功與失敗都欣然接受!(EYM7[X%i.l
[color=red][b]09年目標: 唔再做宅男, 搵份好工, 溝番條正菜[/b][/color]:love::love: [/quote]
'TF6[/?.B}Jl D)I(T
)Y3H0^6D;MYe!dX*N Mark 低先,下年年尾揾你計數埋單!

cheery 發表於 2008-12-30 12:31 PM

人生係體驗生命價格...到達人格的完善
.R+r@ p DFa UP#_f2E#C
生物分4層VA+~ I$c$_8`p s
第一層為物理層 Ghk d u,vQ/_
第二層為生物邏輯!zA*UJ vE*mR
第三層為文化層7w~8Y*B {%T
第四層為真善美k#L&Ww:?1a
CV1w\0o0D k1D'V
大概人生為嘅係追求真善美,可惜冇人做到

自由神 發表於 2008-12-30 12:41 PM

[quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2008-12-30 12:31 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989437&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
l2B2H]c;lU G 人生係體驗生命價格...到達人格的完善
]4P8XoO1E'm)ID0ir
s/]+\,i p!d 生物分4層/a?mad t.I2H
第一層為物理層
Q8u Yuq-S*A[I y 第二層為生物邏輯
@%Ervv W!u$M 第三層為文化層HUs%dj#W$^
第四層為真善美t6Iu?%O

:b\&h }2QF5^ _^VKU 大概人生為嘅係追求真善美,可惜冇人做到 ... [/quote]中化:lol:

cheery 發表於 2008-12-30 12:50 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2008-12-30 12:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989445&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
7w1k*d"S0G!q `8N 中化:lol: [/quote]
+}/rSSs A3| b{A*U%Nlu(i1V Y5LGR
:yy08: :yy16:

-仔仔仔- 發表於 2008-12-30 02:03 PM

我覺得係兩個字"無悔"
p[8y8B!z~ O 人做左咩都唔緊要C.yVt(Y1~ t
最重要係無悔Q|I.HC|{z8RM
當然你話做壞事都可以無悔姐Q o)Py@3f@
咁如果個個人真係咁諗既 aP'j:pZ5b G3^
我覺得應該捉去青山check下:agree:
YcN!^:p4g.Y 無悔同快樂,唔係人們每天都追求的東西嗎?
F*ZR V6k${p 日日賺錢都係為左快樂姐UI4]pn1^^W
日日玩樂都係為左快樂姐

水月劍 發表於 2008-12-30 02:22 PM

追蹤自已ga 夢想,
\7VXpux 但 活得開心 便可!!

easy_man 發表於 2008-12-30 05:49 PM

我個人覺得>>
%sUkC-`
3Or6y:B8zp 人生基本上有兩個選擇, 就係 "生" 同埋 "死" ,i3c5I R)|#b"e
當你選擇左生ge 時候, 又有兩個選擇, "快樂地生" 同埋 "不快樂地生",
vyjV|+r#~ S 想當然, 絕大部份人都想要選擇"快樂地生".
7K1`0N}.w"G*p9G$j4sa
/S4qX]2KDgf6YU 好~ 講番主題, 樓主話""人生在世短短數十年, 我地應該追求乜野?""
{Nb.tnc 若果用應該兩個字ge, 咁好難畀個答案你, 因為一百個人會有一百個諗法, C$iMW)[
每人都會有自己理想ge 方式去過一生,[,w c*J(k
所以當你用左"應該"兩個字,\\L7C8z?E
咁我只可以答, "大概" 係造福人群, 貢獻社會呢d 好"行" ge 野.
*[!]2~ C1m
y9Ml`'e1|n,Lz2A 而你ge 問題若果轉成""人生在世短短數十年, 我地到底追求乜野?""
oP|-y:F-~+F&] 我可以答你, 係快樂.OmI D*AZM
一個中年人ge 快樂可能係安居樂業,
%k@;[)^)k1CL 一個少年人ge 快樂可能係不斷咁玩樂,
)Gu g uLw 一個積極人ge 快樂可能係接受新挑戰,W1[7Qy0\@P
同樣地, 隨住每個人唔同, 每個人所認受ge 得到快樂ge 方式都唔同,
|{w(V/j 所以可以見到樓上每位都有自己ge 答案,
gIn:^+uzSQ+Vu0] 但總括黎講, 都係用自己ge 方式去追尋自己認為ge 快樂.
&zt9s+C3Hw4tj0r7g3s2o 8U!Z&V9Ar1| jL$z
而至於其中一位講到: 你可以犯法去換取你想要ge 野,
5Iq7kKS~(^n*R 對此我有保留,
Pu;H0}N?kbwG 無錯, 人係有自主ge 自由,A3@/nY}0?LMo
但係無論點樣, 我覺得呢份自由都係建基於唔會對他人造成負面影響呢個原則上面,
]1|$[@(DS;T8J!_ 故勿論法治問題, 單就良心而論,
F,~'aWRV 若果連良心都過唔到ge, 咁仲點解要做?
m[k;]9r UQc }T%c p.s. 請唔好將自己ge 快樂建基於他人ge 痛苦身上,
3{m"YOl\9} and 若果話自己見到他人痛苦自己先快樂的話,
]N.c(Ex_ 咁請唔好用黎做例子, 呢d 扭曲ge 人格, 應該係好少數.

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.