追求每一個當下的你認為的快樂,
有道德o既就做d唔傷天害理唔犯法的,
無道德o既就睇你敢唔敢犯法,@9f%Dh)kw9^Hxq
呢個壇應該多成年人啦, 唔怕大膽d講,zLmxW"G
理論上追求無道德亦無不可, 況且你唔做都大把人做啦, @ u(Y2un!D;d8S8D:rS6@
講咁多咩解唔解脫做乜啊, ... [/quote]
都岩,
人生短短數十年,
開開心心咁過咪好囉可:kiss: !!D T\o(E_ w)n o
今日唔知聽日事,lafT)s3s#s1g0v9d5~
今朝有酒今朝醉:kicking: [quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2008-12-30 11:35 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989379&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]/J+A[:W8sL5OR
出家吧6O:ecLk.ro
除去七情六慾...方能解脫呀!小熊:agree: [/quote]2IspuL
P{B0O~h;w
:redface: :redface: :redface: [quote]原帖由 [i]Triangel[/i] 於 2008-12-30 11:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989404&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]h3bM'rJZ"gvzD
WiMo@'A%J8fg
DVOO`-T
你問既,係: ptz+Z2_ MS
我們追尋是什麼???, 定係I6CG(E LA;C]
我們應該追尋的什麼???7?uw[mK]4Y6U
&Po(Kw5[*FW(Y+A U
兩者的結局,可能會好極端! [/quote]
{Q"~j.M(`W
任君選擇 !! [quote]原帖由 [i]ktwu2007[/i] 於 2008-12-30 11:51 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989406&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
真係唔知.........
不過, 人生在世, 一定會有經歷, 勇於面對,
不論成功與失敗都欣然接受!
09年目標: [size=6][color=red]唔再做宅男[/color][/size], 搵份好工, 溝番條正菜:love::love: [/quote]
哈哈哈:D :D :D
}-jkS S f
你嘅意思係隨遇而安 ?? [quote]原帖由 [i]-仔仔仔-[/i] 於 2008-12-30 02:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989532&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我覺得係兩個字"無悔"p-@:T~1|_Z*~/e s
人做左咩都唔緊要
最重要係無悔
當然你話做壞事都可以無悔姐2g n~2?g'[
咁如果個個人真係咁諗既2^fe'W5B H
我覺得應該捉去青山check下:agree:
無悔同快樂,唔係人們每天都追求的東西嗎?
日日賺錢都係為左快樂姐
日 ... [/quote]UsB8F(Olh
x1v)QH&Y3i5N
日日賺錢可以係為生活,NwP;F/E
未必係為快樂喎 !!! 人生在世就是要解決問題。
懶人有問題,瘋人有問題,笨人有問題,0EB0F#I NL/j
只有死人沒有問題。Z3I?S*O
所以出自娘胎開始,人就要不停的進修學習,
直至無晒問題為止。 人生只不過是一場夢
其實我有時會在想我們會唔會只是在一場夢景內活動 佛經曰:戒貪嗔痴!+j.[:}HN(X6E7S#RB
r,x"rCJ$J
但有多少人能夠做到?K7`i,f$C4y r
i4yo^Uv
我本本覺得,人生在世,不外乎爭名逐利,為錢,為女人...有能力者,會不惜一切貪貪貪...無能者...只能望門輕嘆(本人正正是無能者,只能羡慕他/她人成就) 努力追求自己做得開心的事吧=]
般若心經
[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-12-30 03:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989130&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]短短數十年,yP.H)E-TC1qw
我們應該追尋什麼呢 ?? [/quote]
[font=標楷體][size=5][color=Red]我們應該追尋 [u][b]般若[/b][/u]: O9BfV4O ^3rZl
「般若之體猶如金剛之堅固,非萬物所能破;般若之用宛如金剛之銳利,能破萬物」。:secret: ,]a4YRHR)rX'X_
(真諦法師)[/color][/size][/font]
頁:
1
[2]