娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01二世 發表於 2008-12-30 03:43 AM

其實人生在世.....

短短數十年,*l|,YPw
我們應該追尋什麼呢 ??

gn00987333 發表於 2008-12-30 03:45 AM

追求挑戰:yy05: :yy05:
5VM9\g#e#~ |4} I6p 有挑戰才會有進步:yy03:

jen01二世 發表於 2008-12-30 03:59 AM

[quote]原帖由 [i]gn00987333[/i] 於 2008-12-30 03:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989133&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
T:zKeS3I 追求挑戰:yy05: :yy05: UC'T s xg3Zz$B]%\-h|
有挑戰才會有進步:yy03: [/quote]
lD$Gw]n.{L
X+Z0gP{G 唔怕得罪人 ??
;~-E ^Zu*s-dT
Z1l1~b N(bUG 唔怕死 ??

underrock 發表於 2008-12-30 04:41 AM

每個人都唔同 p`]HM.]%^ ee
追尋你所想擁有既東西

jen01二世 發表於 2008-12-30 04:43 AM

[quote]原帖由 [i]underrock[/i] 於 2008-12-30 04:41 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989162&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]%e/l~,yt2}
每個人都唔同#w_W#JyX g,f
追尋你所想擁有既東西 [/quote]X~5Lqk i6^#n
e ]|1p/L'pT
人性是貪的,%N2w?vuB3?
總是得一想二 !!buQ-~ iGH!N

w `4nvD.R p0Z 如果人生是追尋自己所想擁有既東西 ,
T,zl`pwp,} r 恐怕到死那一刻仍未得到解脫 !!!

underrock 發表於 2008-12-30 04:50 AM

對!
3q1V({"Bm8j8\_ 人性是貪的
0}/C0~"j_
j V \Yx q R2u5h 但重要的是
|*[5J^(s 在追尋過程中4u3p'By^\
千萬不要忘記你現在所擁有的東西]I(VTxD@h
珍惜眼前的人和物

mnbvc 發表於 2008-12-30 05:48 AM

怕唔怕會被叫細o者熊:confused: :redface:

hwkeung 發表於 2008-12-30 06:55 AM

追求每一個當下的你認為的快樂,p#Z)bt n
有道德o既就做d唔傷天害理唔犯法的,k'wRTP D,l
無道德o既就睇你敢唔敢犯法,
HW8D V1~2S y$||*r
dR ]~3At)C 呢個壇應該多成年人啦, 唔怕大膽d講,
q-O4i"S O7KS?M 理論上追求無道德亦無不可, 況且你唔做都大把人做啦,
E7LE7@+A;V| 講咁多咩解唔解脫做乜啊, 你死左乜都帶唔走,
&j6Y%g5Tm.N 其實做乜都得嫁, 你夠薑的話.:dev:#w!{w:F/` R/o8i4d
`#X0U,K O0{:_cd
[[i] 本帖最後由 hwkeung 於 2008-12-30 06:58 AM 編輯 [/i]]

infjlam 發表於 2008-12-30 11:22 AM

人有慾望,要滿足慾望,正常不過,
r'H7Wr9s 但慾望無止境,滿足一個慾望之餘,卻同時產生更大、更多的慾望,HU0as.T3{B*z(k"B
若沉迷於滿足無止境的慾望,那便如墮入深淵,永遠不能夠滿足...
&oeH"Lu M6]i C'm x MrD&{1y
人要知所進退,滿足慾望亦要適可而止,kj D)`lv
開心灑脫,不亦樂乎?

自由神 發表於 2008-12-30 11:35 AM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-12-30 04:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989163&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
:LF1rsP3El'N:F9m )Z+RWtVMOKj(H
YHX.l k/l
人性是貪的,%Fd6o(LV6j/m
總是得一想二 !!
!b!qUxw]g(\ 5axa'\&s0kG!Pc eB)K
如果人生是追尋自己所想擁有既東西 ,Az7R nB[J
恐怕到死那一刻仍未得到解脫 !!! [/quote]出家吧@!W)W7M Q3M0?A
除去七情六慾...方能解脫呀!小熊:agree:

Triangel 發表於 2008-12-30 11:45 AM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2008-12-30 03:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989130&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url];O,u Nr/?$[c9\
短短數十年,
#e"F4T?"wi$w 我們應該追尋什麼呢 ?? [/quote]
3xoGI.|^ o$e{%v .}r$W C"`nZl?r h
你問既,係: 7Y,T3q j#b(|t#v
我們追尋是什麼???, 定係O]L7YFY(S0H9I
我們應該追尋的什麼???9g&ew{#G+P
!?5sS7m1q9|s
兩者的結局,可能會好極端!

ktwu2007 發表於 2008-12-30 11:51 AM

真係唔知.........
TE+v-i].ue"}/s 不過, 人生在世, 一定會有經歷, 勇於面對, *Gf:{(k,jxS3v
不論成功與失敗都欣然接受!
6h9{M`'N-K[#Z 09年目標: 唔再做宅男, 搵份好工, 溝番條正菜:love::love:

Triangel 發表於 2008-12-30 12:23 PM

[quote]原帖由 [i]hwkeung[/i] 於 2008-12-30 06:55 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989221&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
xFU mQx0Bg 追求每一個當下的你認為的快樂,
3G'C1pb8v2l(s 有道德o既就做d唔傷天害理唔犯法的,r3~'s GmOj
[color=red]無道德o既就睇你敢唔敢犯法,E$MAk2yf;d
|])}k$Fv
[/color]呢個壇應該多成年人啦, 唔怕大膽d講,
#k"qZuo)o/b|urU } 理論上追求[color=red]無道德亦無不可, 況且你唔做都大把人做啦[/color],h+BY,@?zT
講咁多咩解唔解脫做乜啊, ... [/quote]
:U-X#hViB0}3[e-b"i7gU 8[{6q6^u;k#t&L
[color=#ff0000]無道德o既就睇你敢唔敢犯法[/color]v?*nW(JN8\
咁出位, 吾好咯瓜:giveup: :giveup: :nogood: W-XEH9l3b

R*Q Y tn$N8_?y_M8p [color=#ff0000]無道德亦無不可, 況且你唔做都大把人做啦[/color],
/BIb rq b_O*M!O 兄台,你貴斤呀,咁都得!:nogood: :nogood: :nogood:

Triangel 發表於 2008-12-30 12:25 PM

[quote]原帖由 [i]ktwu2007[/i] 於 2008-12-30 11:51 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989406&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]|~(Sjcl:YD
真係唔知.........
@?7[9]J9s*{.p 不過, 人生在世, 一定會有經歷, 勇於面對, x#CB6l%wQ9} `
不論成功與失敗都欣然接受! _S/EbVC_
[color=red][b]09年目標: 唔再做宅男, 搵份好工, 溝番條正菜[/b][/color]:love::love: [/quote]bfa9[%b`{a|wX

R2Kq1wz7W0_ Mark 低先,下年年尾揾你計數埋單!

cheery 發表於 2008-12-30 12:31 PM

人生係體驗生命價格...到達人格的完善
|lR;? p1|"~H
:Rmjr;L6~S 生物分4層
g.^4vT@?E$l-x 第一層為物理層2q3{;Z-fFu/@
第二層為生物邏輯
?^.P(fuv H 第三層為文化層3n6V7vs`UTuu
第四層為真善美
~fH&Fv mV!Q!j +Mws&_*^c J.F
大概人生為嘅係追求真善美,可惜冇人做到

自由神 發表於 2008-12-30 12:41 PM

[quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2008-12-30 12:31 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989437&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]^h6SZ Du']
人生係體驗生命價格...到達人格的完善
th V@tg/VbW _R'i0H(r#mjf
生物分4層#t^+z.`n_n)B:Ef
第一層為物理層
"z#tL,o4p-d 第二層為生物邏輯
C+F:DU F t*X3t R@O/I 第三層為文化層3RN/n+Y{l| vX
第四層為真善美
$r7{ W&DR
{\{w3u 大概人生為嘅係追求真善美,可惜冇人做到 ... [/quote]中化:lol:

cheery 發表於 2008-12-30 12:50 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2008-12-30 12:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989445&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]E&iXqX)~
中化:lol: [/quote]N[!t%duq/p?

["} | fc j :yy08: :yy16:

-仔仔仔- 發表於 2008-12-30 02:03 PM

我覺得係兩個字"無悔"
9i D7ot3St 人做左咩都唔緊要
cut.[2r;M@mK&|!o 最重要係無悔!NsA^[
當然你話做壞事都可以無悔姐
T5nhB4A3{L/l4T5Ov"d 咁如果個個人真係咁諗既.B jp/N:d
我覺得應該捉去青山check下:agree:
(L'Zh3p}&eY7SJ"x9[ 無悔同快樂,唔係人們每天都追求的東西嗎?
]@9[-zyd"F}$F8D 日日賺錢都係為左快樂姐
nD}r ]VC O 日日玩樂都係為左快樂姐

水月劍 發表於 2008-12-30 02:22 PM

追蹤自已ga 夢想,
-U)O b}A 但 活得開心 便可!!

easy_man 發表於 2008-12-30 05:49 PM

我個人覺得>>(AI'f$@#?&HW
;N8weMl oY`
人生基本上有兩個選擇, 就係 "生" 同埋 "死" ,Tv H.gZr0^|0y
當你選擇左生ge 時候, 又有兩個選擇, "快樂地生" 同埋 "不快樂地生",Vo@ G oF
想當然, 絕大部份人都想要選擇"快樂地生".
+Lc4v%i.iQVcf*| U $A(p m7Hx'zSS]
好~ 講番主題, 樓主話""人生在世短短數十年, 我地應該追求乜野?""
-n-b i"B-Z 若果用應該兩個字ge, 咁好難畀個答案你, 因為一百個人會有一百個諗法,0xc!t1L7W,m%z:D+^
每人都會有自己理想ge 方式去過一生,
@A5E/M1v1j1l 所以當你用左"應該"兩個字,
b(xRJ|0V)[7m 咁我只可以答, "大概" 係造福人群, 貢獻社會呢d 好"行" ge 野.
L)aL$[*x h9b+~.} |5V]\3dnXd.T
而你ge 問題若果轉成""人生在世短短數十年, 我地到底追求乜野?"" a%rBA:S3G
我可以答你, 係快樂.#`([]UZp;IO8\)p ~u
一個中年人ge 快樂可能係安居樂業,
D:a'a"lFk7i8IK 一個少年人ge 快樂可能係不斷咁玩樂,
3h4n?4v3kokC 一個積極人ge 快樂可能係接受新挑戰,BJ:F?Mt/}?
同樣地, 隨住每個人唔同, 每個人所認受ge 得到快樂ge 方式都唔同,
}| v+u}!O{%yP 所以可以見到樓上每位都有自己ge 答案,
%g$w8c ^;u8e7W6|\m9|J 但總括黎講, 都係用自己ge 方式去追尋自己認為ge 快樂.
,N0E` ?t#Fa 4~*d+nl&}#wfe5j-u
而至於其中一位講到: 你可以犯法去換取你想要ge 野,
CY5p J;[ 對此我有保留,
.b/w7]A`?6j3B 無錯, 人係有自主ge 自由,
q Xb"dk|?i"J 但係無論點樣, 我覺得呢份自由都係建基於唔會對他人造成負面影響呢個原則上面,2]8[R8?Z\.P-{6gDa
故勿論法治問題, 單就良心而論,.D&`2_1k7AV
若果連良心都過唔到ge, 咁仲點解要做? rO@)c c
p.s. 請唔好將自己ge 快樂建基於他人ge 痛苦身上,
%rV+@B{W-qC and 若果話自己見到他人痛苦自己先快樂的話,'y8~y@ B/|l
咁請唔好用黎做例子, 呢d 扭曲ge 人格, 應該係好少數.

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.