其實人生在世.....
短短數十年,*l|,YPw我們應該追尋什麼呢 ?? 追求挑戰:yy05: :yy05:
有挑戰才會有進步:yy03: [quote]原帖由 [i]gn00987333[/i] 於 2008-12-30 03:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989133&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
追求挑戰:yy05: :yy05: UC'Ts xg3Zz$B]%\-h|
有挑戰才會有進步:yy03: [/quote]
唔怕得罪人 ??
唔怕死 ?? 每個人都唔同 p`]HM.]%^ ee
追尋你所想擁有既東西 [quote]原帖由 [i]underrock[/i] 於 2008-12-30 04:41 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2989162&ptid=196107][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]%e/l~,yt2}
每個人都唔同#w_W#JyXg,f
追尋你所想擁有既東西 [/quote]X~5Lqk i6^#n
e ]|1p/L'pT
人性是貪的,%N2w?v uB3?
總是得一想二 !!buQ-~ iGH!N
如果人生是追尋自己所想擁有既東西 ,