娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01二世 發表於 2009-1-1 12:01 AM

Happy New Year

新一年新開始 ,
W"[R)B/J S6k` 我北極熊祝大家心想事成:lol:  , 身體健康:agree:  !!!
4P%dQ%p"OuoZ 4f_!Ha_?1O
大家得閒黎北極探下我啦:kicking:

oz2 發表於 2009-1-1 12:04 AM

新年快樂!:clap:
#i F$Nn?#?T0L 5h!^.{"oE:pQ
祝2009年大家都能夠事事如意

ch.chak 發表於 2009-1-1 12:05 AM

2009年新年快樂J)|"pT2F(?3x'K
祝大家醜既唔令好既令
2Z%R"Ty+H#lhw 金融海嘯影響唔好你地
gt}!` I4\ 加人工就人人有份

negator 發表於 2009-1-1 12:06 AM

happy new year~~~~

skbe 發表於 2009-1-1 12:08 AM

happy new year:clap: :cheers:

彤b 發表於 2009-1-1 12:09 AM

新年快樂ar

nds 發表於 2009-1-1 12:18 AM

祝大家 新年快樂  happy new year:kicking:

也媽嗲 發表於 2009-1-1 12:22 AM

[size=7][color=magenta][b]☆╭┐┌╮☆°.﹒ b%T h D,|[
╭┘└┘└╮∴°☆°
/H7L@ |DRQ\v:_'F g └┐..┌┘───╮∴°
b]^x)`f ╭┴──┤HAPPY  ├╮
7]?+KD(i │o o│牛YEAR │●°
O-kC7J.lu m4F ╰┬──╯      │ ∴°﹒
cu:GQ\9@3b5m)`6q ☆□|□/□□□□□/∴☆[/b][/color][/size]

Maxson85 發表於 2009-1-1 12:36 AM

新年快樂!:clap:

bobo21 發表於 2009-1-1 12:39 AM

09新一年happy, 大家賺多啲. :yy05:  :yy05:

jen01二世 發表於 2009-1-1 12:43 AM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2009-1-1 12:22 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2991042&ptid=196210][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]!osy^3`l4Y%a3lR
☆╭┐┌╮☆°.﹒ y9w&cV ]e#h
╭┘└┘└╮∴°☆°
2Zi:n4b BFT(O └┐..┌┘───╮∴°Qq%_N5s%i5V&F)n
╭┴──┤HAPPY  ├╮ 1W0Xto8ZR q2y YG
│o o│牛YEAR │●° !p@f5v)} K
╰┬──╯      │ ∴°﹒B3\w3Ye F&B
☆□|□/□□□□□/∴☆ ... [/quote]
U sx0w ed:M1d
?}PN2_(Y [size=7][color=red]臭媽嗲[/color][/size]:fight:

也媽嗲 發表於 2009-1-1 12:46 AM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2009-1-1 12:43 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2991069&ptid=196210][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
1@b3x"c.^ \ iD,F)yx

HA:tp^@_ 臭媽嗲:fight: [/quote]
Ws.w C(X O5z*l V R#}2o
[b][size=7]細 [color=silver]啫[/color] 熊 :yy14: :yy14: [/size][/b]

kmbming 發表於 2009-1-1 01:06 AM

新年快樂!!!!!
_4YU-j7l:v qm1\(uK:u :clap: :clap: :clap:

mycomic2005 發表於 2009-1-1 01:28 AM

新年快樂! :cheers:

jen01二世 發表於 2009-1-1 01:41 AM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2009-1-1 12:46 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2991074&ptid=196210][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url])M/SE6Q Dhh|
p$Fl.p`%k1v B

Xl @h{\7E[a 細 啫 熊 :yy14: :yy14:  [/quote]
X/o TFq @ (qs0o"F.g1_
:mad: :mad: :mad:
7q*Di,\y_ e"Q:S| :angry: :angry: :angry:
uaQ)o|cE :fight: :fight: :fight:

infjlam 發表於 2009-1-1 01:57 AM

新一年,大家都快樂呀:yy15:

darrens 發表於 2009-1-1 03:01 AM

祝各位新年快樂, 身體健康, 事事如意, 捕風捉影,
/Xo\}:UM 還有一句........影更多明星望鏡相;k\LfJl/R!A5X3n
~\Q!xEy
:yy16: :yy16: :yy16: :yy16: :yy16: :yy16:
G EHIR ~)?ZfOD O,e&ZQ/{ B
[[i] 本帖最後由 darrens 於 2009-1-1 03:10 AM 編輯 [/i]]

tonykwl 發表於 2009-1-1 06:13 AM

happy new year:D

Lee3 發表於 2009-1-1 11:53 AM

happy birthday...wait, no, happy new year!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.