娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jen01二世 發表於 2009-1-2 11:14 PM

如果你好有錢....

你會搵咩人做你保鏢 ??| M&nN!nlP

/Wb!Z3C2w2z 退役軍人 ??L-W]@6u0a"e
傭兵 ??
Em6V:Pg {8J 抑或是其他.......

john857 發表於 2009-1-2 11:57 PM

我會搵個女明星,等人捉她晤捉我。

cia1hk 發表於 2009-1-3 12:07 AM

搵Iron Man,又打得又曉Fly:agree:

kingsun2433 發表於 2009-1-3 12:34 AM

變種特攻:gun:

勇勇 發表於 2009-1-3 03:39 AM

我會買一隻獅子一隻老虎:dev: :dev: oK.w.N/^ N3p A
日日拖佢地出街,一定冇人敢搞我:D :D

jen01二世 發表於 2009-1-3 03:56 AM

[quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2009-1-3 03:39 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2994014&ptid=196288][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]$n9@R.T%y9Ib BEf ]8r
我會買一隻獅子一隻老虎:dev: :dev:
a'wP#P {+z aY 日日拖佢地出街,一定冇人敢搞我:D :D [/quote]nPn~ VY,o8\ qyg
m&xg;O!H3g H
唔怕咬死你自己:eek:

jen01二世 發表於 2009-1-3 03:56 AM

[quote]原帖由 [i]kingsun2433[/i] 於 2009-1-3 12:34 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2993691&ptid=196288][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]q;B-f:HU
變種特攻:gun: [/quote]TW/q7aoWF:}hX
{ ~.p%K}H"Wnx
邊度搵:confused:

也媽嗲 發表於 2009-1-3 08:07 AM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2009-1-2 11:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2993529&ptid=196288][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]7kkJ!^9[4u&}9cdn
你會搵咩人做你保鏢 ??!O t"M(UNle
退役軍人 ??ly0E|WE"c[3E
傭兵 ??其他....... [/quote]8q0W^5hpdh#^]
sW)e"|4{
孟波:redface: :redface:

slwong3 發表於 2009-1-3 11:13 AM

咲畑 梨深:yy06: [2me8q}P

(p7zt*oK'K d h
'sI&pQ6A7hm
V;h R1B&j%a4i [img]http://img387.imageshack.us/img387/9999/copiadechaosheadpcopiagz9.png[/img]

大優勢 發表於 2009-1-3 11:38 AM

小熊你傻口架 ?!?!?
![9_6O{M A-G U0N[sT!b*_
法國傭兵  應該仲係全球中最強的傭兵
xo-tj^h j3eL&BhrI[
但....而家係保護你呀)U9x[7@y
唔係打仗喎
f1aMxkA9];g
7S9i:G,?q*Vh \@*K1e i 佢地保護人方法唔會最利害;w/Tv5tae7_
EB1` sdaHI
[size=7]我有錢當然玩5R"C-uIN$R_
高薪搶啲香港保護証人組
2]RSIq [size=4]佢地連外國官同話事人都要保護&_ m@n"t;f;rZIlY
當然要佢地啦{'^9uUo r(Y;|K
[/size][/size]

kakeidevil 發表於 2009-1-3 11:51 AM

唔爭在搵埋鐵血保鏢:yy22:

jen01二世 發表於 2009-1-3 01:01 PM

[quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2009-1-3 11:38 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2994178&ptid=196288][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]^;X)J%w;W@]
小熊你傻口架 ?!?!?.`}7s6Zk+B9y

U?,E1Fe_&?.N]B+| 法國傭兵  應該仲係全球中最強的傭兵 !j:FI)J q@U
^"pIb$FyE]_
但....而家係保護你呀
W;X/qh7w(m 唔係打仗喎
h!er H/oO YF
Qm5AI+a| 佢地保護人方法唔會最利害
sJZ j+I G!g,[.[
1q!V;dR`s 我有錢當然玩
0Y{w7@$IuU 高薪搶啲香港保護証人組/qP(`@1b
佢地連外國官同話事人都要保護
H)p&P`b?.D,a+T#H 當然要佢地啦dU w7uN.Y*d#S#T
... [/quote]#OL `5V-C1^'h

r#I)hy eP[!{ t 感覺上佢地好渣:(  !!!!

kingsun2433 發表於 2009-1-3 03:05 PM

[quote]原帖由 [i]jen01二世[/i] 於 2009-1-3 03:56 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2994027&ptid=196288][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]sb KqQ1rHek5k k

_ A|3{5an0N hl o?+w|RQ9xG
邊度搵:confused: [/quote]:x4{0G4|t

q'yEC1T 青山搵:fight:

benny1219 發表於 2009-1-3 07:31 PM

我會反其道而行 完全不請
$t vG&|b 因為你請咁多保鏢回來 咪即係話俾全世界人知你很有錢 G@sG1g da

7q$JA7t#s 我會低調生活 唔想好似犯人咁成日被人監視 唔通同女仔拍拖 都帶多人幾個人黎咩

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.