娛樂滿紛 26FUN's Archiver

zxcvbnmzz 發表於 2009-1-2 11:44 PM

有冇人日日都個得開心

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

-仔仔仔- 發表於 2009-1-2 11:56 PM

我都係Z$\ qN:hC#J)TW
每日都唔覺太開心
+h V7n4i esm ]m!`4R 或者人大左就係多野煩啦? ~kiW(tKQ
凡事睇開點吧
\*rq)v:L~~ c 可能開心點
\f-w;dz3~Cyu#L)A5I/^ 我都正在努力學習中

自由神 發表於 2009-1-3 12:27 AM

:P 我日日都過得勁[color=white]唔[/color]開心
AzSg;?xv :) 因為我呢份人好[color=white]唔[/color]知足-H-LCW x KS6}9m$K'm
:haha: 而且我[color=white]唔[/color]樂於接受命運

dawander3r 發表於 2009-1-3 12:42 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kingsun2433 發表於 2009-1-3 12:48 AM

[quote]原帖由 [i]zxcvbnmzz[/i] 於 2009-1-2 11:44 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2993584&ptid=196289][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
A+La~\}3B[4es 我就唔太開心 [/quote]
A-g~%N$D6e
OFk0}\ T4XL 係你未搵到令你開心既野姐
x|6f kDZ#o
c$|]2RTJX 錢又賺唔曬,女又溝唔曬:angry:
+^"Xtp{F
4`D+V7lXz!TM 同朋友去下旅行放鬆下la:naughty:

infjlam 發表於 2009-1-3 01:15 AM

只有青山客(無冒犯之意)才有可能日日都過得開心,M/ri"A)X0hidO
做人,邊有可能日日開心?
2d Yj1g v 做人有時唔開心,係正常o既,
4s]4JS3D:f 做錯野被人罵,或者唔覺意被人踩兩腳,唔通你仲會笑笑口,好開心咁o羊:drool: (j"k%x K_Z']
0IR3Mo)V0W7]
做人盡力而為,積極進取,凡事向好處諗,咁已經好好;)

cheery 發表於 2009-1-3 04:46 PM

其實冇唔開心ge事又點顯得咩叫開心呢?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.