[quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2009-1-5 09:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2997121&ptid=196404][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]+A]\
n l M:x
6TW.a7b`l {O
其實我問得好認真:giveup: :giveup: vm#d3{?I
點知道搞搞下變晒樣:haha: :haha: [/quote]唔打緊既#{%k'\k:~%kV"d"P\
吹水版,大家開心吹下咪幾好
你帶動討論,醒你幾分先:agree: 1UI:Sj;`
p)G`/RAD
食煙係會有俗稱【煙屎牙】*Aa
~@w\
好多明星都有.x4R9mf-o!h4pc
不過佢地上鏡會帶牙套y*||?0SiYP
洗牙只能夠治標,治本係以後都唔好食煙
[quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2009-1-5 09:54 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2997114&ptid=196404][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
0g \a pq(bo
係唔係真架:o [/quote]
P$lM/I$E"V&`&Gne#c
答得咁天真 似你玩我地多d咼 :yy10:
[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-1-5 09:57 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2997127&ptid=196404][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]N{@.K)sI#w jV#G
唔打緊既
吹水版,大家開心吹下咪幾好
你帶動討論,醒你幾分先:agree: #C+s8ol(y
食煙係會有俗稱【煙屎牙】OBF dj0W`*f
好多明星都有!i1JV/Z:y0{.H
不過佢地上鏡會帶牙套
洗牙只能夠治標,治本係以後都唔好食煙 ... [/quote]XiCm4t'E
多謝加分比我喎........神人:clap: :clap: '`aG3n,h
其實第1個回覆嘅會員已經比左答案我喇:) :)
[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-1-5 09:57 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2997127&ptid=196404][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
唔打緊既
吹水版,大家開心吹下咪幾好
你帶動討論,醒你幾分先:agree: X9UD-`9~0N(e$|/v[9P
食煙係會有俗稱【煙屎牙】
好多明星都有7O$s/p\-Rl
不過佢地上鏡會帶牙套Gw:PA/~C0g
洗牙只能夠治標... [/quote]9XrU![ E-LA"F
WU8j7f8^.{Nb}
神哥好BALL :love: :love:
[quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2009-1-5 10:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2997139&ptid=196404][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
多謝加分比我喎........神人:clap: :clap:
其實第1個回覆嘅會員已經比左答案我喇:) :) [/quote]哈!我知4l0^Z0dY9d
xltm
不過大家吹得咁開心繼續囉:W D'Zd.T&no9t"[)L/q
邊個夠gag之後係咁姨加幾分UokdB;e"zX
iN
當多謝大家整hot個場:D
[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-1-5 09:57 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2997127&ptid=196404][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]s{8N;`&K8? g
唔打緊既
吹水版,大家開心吹下咪幾好
你帶動討論,醒你幾分先:agree:
q5@0a}
U"j
食煙係會有俗稱【煙屎牙】5T0Vf'b(e4C(?&MM
好多明星都有
不過佢地上鏡會帶牙套
洗牙只能夠治標,治本係以後都唔好食煙 ... [/quote]
我已經慢慢食少d喇..........宜家2日食1包:)
[quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2009-1-5 10:05 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2997143&ptid=196404][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我已經慢慢食少d喇..........宜家2日食1包:) [/quote]咩野brand?:confused:
[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-1-5 10:07 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2997148&ptid=196404][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
咩野brand?:confused: [/quote]
紅M:) sSjRQ^M4rsS%@/I
立即完全唔食真係好難:hitwall:
[quote]原帖由 [i]勇勇[/i] 於 2009-1-5 10:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=2997156&ptid=196404][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]|
F$c#Si
紅M:)