娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tam040046890 發表於 2009-1-7 11:00 AM

借問一聲大家上唔上到s1官方網站??

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

d228216 發表於 2009-1-7 11:06 AM

1.試用日文WindowsA-{ Uk Q's7Ql V,^
2.試用日本代理ip

benny0105 發表於 2009-1-7 11:21 AM

1. 開IE
WN&B0W7p6?"L0tn 2. 工具P.V:N2Y7_v6}Vq
3. 網際網路連線
']4I0\)lb!A 4. 語言/j+v zp pK"i*I9DD
5. 移除所有語言 Pwum4T
6. 確定
1nBAU!u.Z
z9PO}!T9y/ek,xF 保證你得!唔得我切.....生果 :dev:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.