娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 借問一聲大家上唔上到s1官方網站??
tam040046890
發表於 2009-1-7 11:00 AM
借問一聲大家上唔上到s1官方網站??
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
d228216
發表於 2009-1-7 11:06 AM
1.試用日文Windows
A-{ Uk Q's7QlV,^
2.試用日本代理ip
benny0105
發表於 2009-1-7 11:21 AM
1. 開IE
WN&B0W7p6?"L0tn
2. 工具
P.V:N2Y7_v6} Vq
3. 網際網路連線
']4I0\)lb!A
4. 語言
/j+v zp pK"i*I9DD
5. 移除所有語言
Pwum4T
6. 確定
1nBAU!u.Z
z9PO }!T9y/ek,xF
保證你得!唔得我切.....生果 :dev:
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.