娛樂滿紛 26FUN's Archiver

victor_bbbb 發表於 2009-1-8 02:15 AM

help!! (facebook 登入唔到)

我一登入就顯示呢句野出黎8o2j o4V I9R%Af
}Q AvCD%G%c4jT8k
帳戶已被停用你的帳戶已被管理員停權。如有任何問題,可參閱我們的常見問題頁面[url=http://www.facebook.com/help.php?page=45][color=#800080]這裡[/color][/url]
ndy"]vF;X'~8?
tz\7x ?)? 請透過 [[email protected]][color=#3b5998][email protected][/color][/email] 使用與你所停用之帳號相關的電子郵件地址聯絡我們,附上簡短的問題說明"kWdE(_{c'@4`

'Lb_P0i#@piEq.C#{3x 我就算chick 左入去, 但係都send 唔到
`&|I6J!I4@v+| D -]"M/gCA_}T"yr
顯示呢個noEi IL y jZ
服務目前無法使用。請稍候再試。 帳戶: 'Hotmail', 伺服器: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', 通訊協定: HTTPMail, 伺服器回應: 'Service Unavailable', 連接埠: 0, 安全(SSL): 否, 伺服器錯誤: 804, 通訊端錯誤: 87, 錯誤碼: 0x800CCCF0
"h9~:B!C'\4c 3ym"x_+xX't
有無人可以教我點樣可以開番我個facebook !!

勇勇 發表於 2009-1-8 02:21 AM

唔好咁心急:) 7q'u3UjrktX^S*T
天日再試過啦:)

自由神 發表於 2009-1-8 10:05 AM

[quote]原帖由 [i]victor_bbbb[/i] 於 2009-1-8 02:15 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3000454&ptid=196579][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
$mSc"O!?O;eV 我一登入就顯示呢句野出黎
#a5m8K(r7J9d8xUd4I
)o\;k'xw6IF%i} [size=6][color=red]帳戶已被停用你的帳戶已被管理員停權[/color][/size]。如有任何問題,可參閱我們的常見問題頁面這裡
8n"@'z K#zeq0Wty2i p G@e-c&V2h)g
請透過 [[email protected]][email protected][/email] 使用與你所停用之帳號相關的電子郵件地址聯絡我們,附上簡短的問題說明)p9xD~L E
/k;@%i"R?/p_e.Xwnr
... [/quote]:eek: :eek: :eek: l+bP]4|0V#dm1O
唔係喎......上唔到facebk呢.....佢唔會話被停權...
4qV G PH%G`Q\ 再者....我頭先先上完:giveup:

winglo0428 發表於 2009-1-8 11:28 AM

第一可能你一段短時間內係咁add人(我都試過玩古惑仔不停add人俾佢hold咗唔准add人,過咗一排再登入ok)!第二可能你個名有問題(佢哋好似會定期將一D有問題既名删除,例如:咸蟲、成龍呀呢D假名)如果你唔好彩俾佢抽中就恭喜你!第三可能佢哋發現你登記資料係留嘢!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.