娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bwk0317 發表於 2009-1-11 01:46 AM

白人仇視亞洲男性移民日益嚴重

[color=blue][font=標楷體][size=4]雖然[u]歐美[/u]傳媒報導: '近年[u]歐美[/u]男人玩[u]中國[/u]和[u]日本[/u]女明星已成風氣(如張曼玉, 楊紫瓊, 章子怡等..)' pJ['[0^c.A
:^6Q{(_+q[4[
但[u]香港[/u]移民娶了[u]澳洲[/u]總理 Kevin Rudd 的千金,  t+Pil/q(`
令當地更多白種男人更仇視[u]亞洲[/u]男性移民.:fight:  :]s6c4I;Sm([B9S
y'{r CFP;jz
情況就如白人男性向來仇恨黑人男性一樣, J*TG3\!h(C `,x/FE
因為近年在[u]歐美[/u]國家更多白種女性和黑人男子拍拖甚至結婚...[/size][/font][/color]
z"k;n(j y*y2c Z y [i]('[u]美國[/u]加州奧克蘭有警員在元旦日於一個火車站月台,開槍殺死一名22歲手無寸鐵的黑人男子,惹來暴力抗議。'9/1/09)[/i]
3W/xGhi}(c,Q"w
x1k?^*g3Q [img]http://www.smh.com.au/ffximage/2007/05/05/rudd7507_narrowweb__300x369,0.jpg[/img]0PE9N!@cV$N
7A"J4W?8JY9t!J9T+g{t
[img]http://www.brisbanetimes.com.au/ffximage/2007/12/07/250_tse.jpg[/img]{5F NT!~ I6O
:c4z*R0k?)R C2PV
[img]http://bp2.blogger.com/_4l93ASLfebI/RkRhrPH4TnI/AAAAAAAAAJc/tBe4RhrDuKE/s400/rudd3.jpg[/img]m9X-F*K4Zu [;a*^
@2RXvJ
[img]http://i371.photobucket.com/albums/oo155/bwk0317/rudd610cx.jpg?t=1231608252[/img]

Lee3 發表於 2009-1-11 06:40 AM

跟bart警察殺人事件有什麽關係?

seafireson2 發表於 2009-1-11 10:14 AM

我預言:人種的融合是未來世界的大勢所趨。m:D8Px"E P5C
E-{/Qi#sEfS5i
一種物種要成功生存必須吸納新的遺存物質。

kakeidevil 發表於 2009-1-11 02:14 PM

閣員既病情日益嚴重:yy17:

ktwu2007 發表於 2009-1-11 02:24 PM

有幾多中國藉的國民可以一嘗外國的風味:cry: e$d:XCx}/~FU$u
除非...........

singleung1956 發表於 2009-1-11 05:59 PM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-1-11 02:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3004234&ptid=196699][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
#J-W{b9h 閣員既病情日益嚴重:yy17: [/quote]
\Kv%^(u0n Y#y4l b w"|
GbW ^T_"m A$a p*fR7B-z{M
2jtby"Bi\'I
步入幻境階段
\ Ir1u7j*@ 離死不遠

infjlam 發表於 2009-1-11 08:32 PM

[quote]原帖由 [i]singleung1956[/i] 於 2009-1-11 05:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3004342&ptid=196699][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
3b_6V(o6}[o 步入幻境階段nN2M.y-k.b
離死不遠 [/quote]
_QB NsN WJ2PQr\0t
我又唔係咁睇喎...D:L3c\L'\
雖說彭彭不嬲都較偏執,時常貶低中國人,崇尚白種人,又時常歧視女性,
"I:mh[oR:h 但他立場由始至終都堅定不移,信念始終如一, _`p0L"U"F teX
沒有所謂嚴重過,因為由一開始,佢已經都係咁:yy03:

cheery 發表於 2009-1-11 10:02 PM

曾幾何時我記得佢係親共,,,
^+I5bG+O2v J 難度我記錯?

infjlam 發表於 2009-1-11 10:26 PM

[quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-1-11 10:02 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3004485&ptid=196699][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
QS;Q d `]a 曾幾何時我記得佢係親共,,,
o6f ?*G.k H(mY 難度我記錯? [/quote]2ppY,bP8tU
}+Xro J ~(`U&g
有人之前係咪親共,我唔敢講,
C D4FF;Ww0e 但好明顯有人當正自己係白人,先會有如此奇怪想法,
N4?/qd n.SI 我諗呢點大家睇得好清楚:D 5k:vn-i.J1x

,E4LP&XX,b
'[IQ-{F'j.K 彭彭,ep0e(i_/ye9m
就算正如你所講,白人仇視亞洲男性移民日益嚴重,咁又點?
q hV~(o.`9n 事實的確係唔少白人女人肯嫁亞洲男人喎,
V I,yy?7Xg.E;Yx|x 白人仇視都冇用,因為咁亦都改變唔到事實o架嘛:D ;P6[PQ6\p6X
其實你係咪好妒嫉,抑或你好羨慕果D娶左白人女人o既亞洲男人先?:naughty:({].`'e(qxz
(Z&\l*P@ n7_4f
[[i] 本帖最後由 infjlam 於 2009-1-11 10:28 PM 編輯 [/i]]

啜袋雙嬌 發表於 2009-1-13 11:46 AM

最早販賣鴉片系乜野人:系英人
1Bcz"wO OdY6WW(Q
D"BH:z8h/t{#Z.Qr`CH 最多販賣黑奴系乜野人:系英人5D&H%C4uS!t
Y4V$E$Fq'Y k^7Kx
最大奴隸主系乜野人   ;系英人
"zc*{g0t j%T;{6gH
9qZ@ y9f 最大殖民主殺人國民系乜野人:系英人9wV'We/a HCw
eh"_7hx
最殺得多印地安人系乜野人;系英人

Lee3 發表於 2009-1-13 01:26 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-1-11 08:32 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3004442&ptid=196699][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
-\*z|eCr3\ oz2Y \_ gw^

Lj(S$K;t5J y 我又唔係咁睇喎...
7t2j Z![A4h 雖說彭彭不嬲都較偏執,時常貶低中國人,崇尚白種人,又時常歧視女性,H^ {G:s b}i/w
但他立場由始至終都堅定不移,信念始終如一, .sh5q X:]
沒有所謂嚴重過,因為由一開始,佢已經都係咁:yy03: ... [/quote]
{A!no4L+v&`#| `qrQY$jP:l g2H#Y
我反而認爲他是反面/負面思考,以一個最壞的打算,做出一個思想調整。我會想,如果10個人之中有1個是這樣想的,但是卻從來不說出來,社會會怎樣?正如它提及的bart 警察殺人事件,明明那個黑人已經被4個警察包圍,兩個警察逮捕,已經被鎖了手銬,還要拔槍?還有一些不要臉的人,竟然敢說他是在拔電槍,而不是要拔他的配槍,拔錯了,所以才出事。但是很少人卻説出,在4對1的情況裏面,而且歹徒已經自願被逮捕,不掙扎,你還有什麽原因要拔任何的武器?而且,那個警察請辤了,就草草了事。他馬的。 CcH{+r
ea OCF\
X ULJ3knv
不過說實在,你什麽時候加入了我們“神棍”的行列?

唔見左個頭 發表於 2009-1-13 02:01 PM

[quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2009-1-13 01:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3006971&ptid=196699][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]*m3}5n b\:M

Gv)m2S/T5r L
5s(dhv? 不過說實在,你什麽時候加入了我們“神棍”的行列? [/quote]y AS1@K%Q%U)P-R
有人搶你飯碗你居然最後先知:dev:

Lee3 發表於 2009-1-13 03:22 PM

[quote]原帖由 [i]唔見左個頭[/i] 於 2009-1-13 02:01 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3006988&ptid=196699][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'@P1~3{"Wz${
k6ly}ppOHz$L
有人搶你飯碗你居然最後先知:dev: [/quote]
+rk g.r"^+p
}Lim*~J!| 如果我可以算出來我還用當神棍?而且廟街,黃大仙那裏每天百來個,多一個不多,少一個不少。反正我是逍遙的神棍。:yy03:

406452785 發表於 2009-1-13 03:48 PM

明白!

唔見左個頭 發表於 2009-1-14 02:26 PM

[quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2009-1-13 03:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3007030&ptid=196699][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]!FF@/d'[G%|&Hs
q/j up&nT_D0w(l?
Vs1g RA
如果我可以算出來我還用當神棍?而且廟街,黃大仙那裏每天百來個,多一個不多,少一個不少。反正我是逍遙的神棍。:yy03: [/quote]F8vTL.D
甘幾時到算我者:redface:

infjlam 發表於 2009-1-14 02:38 PM

年近歲晚,市道又唔多好,就特別多「神棍」出o黎搵食o架o拉,
e@O3YM"pq 都係搵兩餐o者,睇開Do拉:redface:
m^mp+[*Y(@ .c5p5z ^ L-o#_
彭彭加把勁娶個鬼妹(指明要係白人:agree: ),就唔會咁多阿之阿左o架喇:D

Lee3 發表於 2009-1-14 02:57 PM

[quote]原帖由 [i]infjlam[/i] 於 2009-1-14 02:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3008290&ptid=196699][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]HRHV4Z]/u
年近歲晚,市道又唔多好,就特別多「神棍」出o黎搵食o架o拉,)d2pd"vu~(D t@
都係搵兩餐o者,睇開Do拉:redface:
+T V(`_J 5Eh{:g D%v._%V9r
彭彭加把勁娶個鬼妹(指明要係白人:agree: ),就唔會咁多阿之阿左o架喇:D ... [/quote]
i{1d;y4A
}6A,H#O9k.o 你又知?o甘熟價步ge?
:ac-Mdp'}9K http://www.26fun.com/bbs/thread-196277-1-1.html

Lee3 發表於 2009-1-14 02:59 PM

[quote]原帖由 [i]唔見左個頭[/i] 於 2009-1-14 02:26 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3008275&ptid=196699][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]}w'z[#OI

OeR0Y"Y8{2b@%h:~ 甘幾時到算我者:redface: [/quote]"N5a0@ y c9K N!Q

'c D N0Ls7p:Bv7?Q http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=196277&page=4#pid3007073

唔見左個頭 發表於 2009-1-14 03:15 PM

[quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2009-1-14 02:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3008341&ptid=196699][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]](E)V%~ P/NIr

3N?8|#B0_?p m
r%^*GcW:g ?b [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=196277&page=4#pid3007073]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=196277&page=4#pid3007073[/url] [/quote]
W6BAFxX$o 原來算左:lol: BC?2X th?s.g
等我睇睇先:P

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.