娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lookityourself 發表於 2009-1-12 08:10 PM

要擁有必先懂失去怎接受

林夕作的詞, 其實呢句說話, 到底o岩唔o岩?
y$x:pi M s &N.OZ:b1x)\Q
最近在發失這樣的事情, 但想來想去, 都唔知呢句o野o岩唔o岩
{,~N9[*p7A T5cR :cry: :cry: 2rqa0I-Z;l
4M P V]D!d/n?
如果o岩, 又點解呢7J)v.iX(A8@-y(r[
JN$fY{wR4A@B
各位, 我知呢度有好多人生經驗o既朋友,
])h {!Qx'{-Ry ns 咁各位可唔可以講講我知, 呢句說話點解, o岩唔o岩?

pkyon 發表於 2009-1-12 08:50 PM

等我試下解下先~:agree:
%x6y}X6Be$oxx 我諗係...你要得到一樣野之前就要遇左你有一日會失去果樣野...1D U3\I_-|D/r.W-B
但係我唔明兄弟你想問d咩=''=又岩又唔岩咁...真係唔多明你問乜....
9a#l(I8s&R[ 又或者句野係想叫d人唔好唔理後果咁係唔係都做一樣野掛:haha:

cazykiller 發表於 2009-1-12 09:21 PM

老友,不如講下你發生咩事先啦@@歌詞呢d野都係參考架jei,最好都係有件事出黎評論下@@

lookityourself 發表於 2009-1-12 09:27 PM

跟女朋友分手了, 跟住聽富士山下(} Dp l_
聽起呢句歌詞;J-DL$MG&[;@r

_S&kqL 要擁有必先懂失去怎接受
u:EX3L4k ?
V)Id'g%m 姐係叫我要擁有前要識得點去接受失去?
Z(q8p-H A*wf;o 但我唔明點解要咁樣姐

pkyon 發表於 2009-1-12 09:33 PM

[quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-1-12 09:27 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3005734&ptid=196782][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
h:E1tR2i 跟女朋友分手了, 跟住聽富士山下%Z.sq;?4X
聽起呢句歌詞
d R$?m7i!v#UU(eX'A"F
.p)V nz@ f:KH6E ] n 要擁有必先懂失去怎接受
p5?Aw4boD_j
:A8AY-ks;T*^ 姐係叫我要擁有前要識得點去接受失去?Q%sZv2Wu x#d
但我唔明點解要咁樣姐 [/quote]
G&L\3~^ 失去係傷心嫁麻....所以你擁有之前就要遇左自己會有傷心失去既一日Iy UHT [ SV}
大概如此吧~

seafireson2 發表於 2009-1-12 10:22 PM

[quote]原帖由 [i]pkyon[/i] 於 2009-1-12 09:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3005743&ptid=196782][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]l1l,i4e-ied+g

wunJ3G aWt6N 失去係傷心嫁麻....所以你擁有之前就要遇左自己會有傷心失去既一日
8n D _&tn)QD6h 大概如此吧~ [/quote]
UVQ#uNBo 學會承受失去,先可以在得到時,處理得不鬆不緊,恰到好處。$Qx"O x1me;c
接受不了失去的人,會太固執於某事物,令自己多作冇謂但有礙事情的行動,和經常亂諗野,更易失去該事物,弄巧成拙。
f,@E4G p7vb"w 5kZ-^T FW k4a
能得能失是做人應有的風骨,如果不可以失去,就不要去擁有,這是完整人格所必須。d%Hi/b/BJo
V*o| ^8qwf
要學懂生活,必先學懂面對死亡。B"XW Eu g lU4Pb
要學懂戀愛,必先學懂面對失戀。 @s7IuE]
要學懂尋得自我,必先學懂面對迷失自我。
Pt4D6N7mP
P~$W&I vJ,Tn%f%xy 失去時,要100%完全放手,去到一絲感傷都冇,可能有人做到,U3[R]y)IX t
但對絕大多數人來說,咁係好不合人性,W)e BX(T%M,L,U
可以說是當失去時,比較少傷感,比較懂得控制負面的思緒的人,而且能看到希望,就是能接受失去的人。
pW;s;Ds 3Eu,C-Pk Yf
看到希望是指發現失去的事物,與因此而得到的事物,是有相約或更大的價值,試試去發現一下。
Y1~/L,R:ci4N 有點像等價交換,但換取的價值未必相等,有大有少,但我相信很多時都是相約或更大的。,C$WD&a^E,y`
現在是個機會,可做些單身才可做的事吧,可以玩d危險d的運動,可以去流浪,可以多d時間進修。'aS'zTK/T:TE
不善用這幾會,你得到的價值是zero~!9Eh;Q1bz%Z8LQb
6d/M g([2eE1n
樓主要振作呀~!gx4cs6b O [ }'~D
試下探索一下自己的生命,J4hk7^0`"}MN-RHb I4O
這個世界還有很多事物等你要享受和欣賞。@c7q'} @3R^

f c^'v NA [[i] 本帖最後由 seafireson2 於 2009-1-12 11:15 PM 編輯 [/i]]

easy_man 發表於 2009-1-12 11:43 PM

[quote]原帖由 [i]seafireson2[/i] 於 2009-1-12 10:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3005906&ptid=196782][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
1g3w/dJ(i+D.N*lU l (D'J,X-T:N/{
學會承受失去,先可以在得到時,處理得不鬆不緊,恰到好處。
bM9}2V$gBEf9\ 接受不了失去的人,會太固執於某事物,令自己多作冇謂但有礙事情的行動,和經常亂諗野,更易失去該事物,弄巧成拙。 N7@PN3}A1YI*g'mD

uaC/p;PIo 能得能失是做人應有的風骨,如果不可以失去,就不要去 ... [/quote]
+D iO5m&_1Bd 'GI;NnJ8jI9mp"y-_b'O
呢位師兄講得好 :agree: .py2a/g5s4JOE{
其實失去未必唔係祝福,
ii%cE:nGt z 至少你明白愛過ge 感覺,5G.Z'^5YZH5d;bp p4sC
你明白失去ge 痛苦,
Pk"Xf@S#w 你明白到係相處過程當中ge 進與退. ZV/Gb!ZS%t
每一件事都有佢ge 意思,)o^1lv@9mjV3j
當你經歷得更多,
m*K*u D:G 下次自然會處理得更好~
e F3G\|*ri 6Dw![*z-N9vcvn!Kea
得到過, 縱然不願意但也要學會放手,d+@8z#CI3}
努力去淡忘傷感,[~kB+]c
然後去追尋下一段幸福啦 :P

衰貓 發表於 2009-1-13 12:47 PM

[quote]原帖由 [i]lookityourself[/i] 於 2009-1-12 09:27 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3005734&ptid=196782][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Rm'e)e,x8i;Vq 跟女朋友分手了, 跟住聽富士山下
r*C q.Ut!{8|%e 聽起呢句歌詞
-|6k_B0u0YR/n#a V5G/b9CxMa:B8j
要擁有必先懂失去怎接受
a y9H$l0JD E9G#H"hY4{)Z
姐係叫我要擁有前要識得點去接受失去?cl$hc:X h8dhQ
但我唔明點解要咁樣姐 [/quote]y-y&X+^E%[\)R

'k%AX`;e1Q |8mx2g
bp/{Gs 有得,必有失,世事無常,生離死別離離合合乃人之常情,每個人都必需要懂得接受,樓主身在人世間亦不能例外。。。。。。
C)vD-PI `6M(H @T 只懂擁有而不能接受失去者,終必因事事過度緊張而令身邊人抖不過氣來,亦步亦趨,使得別人應有的個人空間亦失去,抓得太緊,反而分得更快。。。。。M H!r6F5dp!H@
樓主應該還很年輕,感情事其實並非人生的全部,還有很多事情樓主應該去追求,事業,興趣,家人,朋友等等等等,不要讓自己困在小小感情世界的井中,其實,感情跟以上的種種都有著微妙關係,維繫感情並不單單是兩個人抱緊就可以,多放眼世界,對樓主將來處理另一段感情會有莫大的幫助,今日失去的,未必沒有更好的來取代,放鬆心情,學會接受此次的失去,讓自己更加成長起來吧。。。。。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.