娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bwk0317 發表於 2009-1-23 01:46 AM

領袖 魅力比較 (附圖)

[img]http://lh5.ggpht.com/_esNXtYOcisA/Rodx9vSvUjI/AAAAAAAAAGA/VdY_H3q9fA4/%E5%BD%B1%E5%83%8F021.jpg[/img]
&a(^}c.B0@ H 香港行政長官曾蔭權
c$Ij C;|$Q [img]http://webpic.chinareviewnews.com/upload/200710/2/100461289.jpg[/img]
\tH$DjF"vw1o G [img]http://www.renminbao.com/rmb/article_images/2004-7-5-jzm-5fjzr09.jpg[/img]F+a'T M,t5Qw
北韓最高領導人金正日總書記Isu,rri`7_%t@[
[img]http://appledaily.atnext.com/images/apple-photos/200pix/20090122/Article_int/22wh8pA.jpg[/img]
$G6Yve'c,OE7`o [img]http://appledaily.atnext.com/images/apple-photos/200pix/20090122/Article_int/22wh7pA.jpg[/img]
5R#_ L `%\1l8dR 美利堅合眾國總統#[ D#_,^Ec2},m
[img]http://photocdn.sohu.com/20080402/Img256059528.jpg[/img]
T2y{.w/J }#]+R [img]http://www.ntdtv.com/xtr/file/FocusTalk/106/04/21/604240248011528.jpg[/img]
x+`|$Q ff [img]http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/40077000/jpg/_40077249_china_hu_ap.jpg[/img]
5V;s!T8LA)V%m-?"Q 中华人民共和国主席胡錦濤CH^O+|f
[img]http://www.renminbao.com/rmb/article_images/2001-12-28-jiangwabizi.jpg[/img]
4v aa@eP(N [img]http://renminbao.com/rmb/article_images/2002-4-2-jiang_sleep7.jpg[/img]
3j?'|a3C [img]http://renminbao.com/rmb/article_images/2007-10-23-jzm-5Fsleepy05.jpg[/img]
jO2G9zS fs8[#W!FS [img]http://renminbao.com/rmb/article_images/2003-3-17-jzm-5fsleepy03.jpg[/img]
'UCo s'@2i@'E] [img]http://renminbao.com/rmb/article_images/2004-3-4-hjt-5fjzm13.jpg[/img])U u0]G {F4s?
中华人民共和国前主席江澤民
,ek/F suI\:P [img]http://imgs.ntdtv.com/pic/2008/5-22/p29442a126269338-ss.jpg[/img]
9C4bI@K0UpEIT 中華民國總統;P$nN9D'q

3TIql:y [[i] 本帖最後由 bwk0317 於 2009-1-23 02:10 AM 編輯 [/i]]

Lee3 發表於 2009-1-23 02:50 AM

這一次不好笑

cheery 發表於 2009-1-23 09:00 AM

胡錦濤型:yy02:

打狗棒 發表於 2009-1-23 09:44 AM

再一次顯露樓主膚淺和以貌取人的思維;
.HDmb9w$TZDVB 魅力的定義各有不同, 請問有邊個唔打「喊露」? 有邊個唔掘鼻孔?
CUG4d(ob"I 江澤民只不過將佢真實的一面展現, 有何不妥?"S&Zn,`X2fr
共產黨係衰, 但是應該將他們施政的缺點拿出來討論, 不是像樓主般將幾張照片大做文章;H(eK#X-N _7R-N
以樓主的邏輯, 中國人的社會, 只有劉德華等少數俊男才配當領袖, 是嗎?:sleep:

fderek 發表於 2009-1-23 01:44 PM

如果樓主想說的是領袖年齡比較
#?;]rIl$E` 我想會比較用點意思0mh+pJ;Y^
會看得出的是共產國家的領袖都年時已高#p&c]M0Am6_NA X
進而深層一想, 其實對國家並不是一件好事
@I6I;M5Oo6LP 民主國家選出來的奧巴馬和馬英九都明顯地
&C%Qmoc 證實了民主國家會傾向選精神領袖的存在(|5u(P{X ?@ qx
尢其在局勢動盪的這個年代
e4GZ8S(l$l eH 但這些人是不是確實地是最適合的人選:j7S&x1Va rU)A
就很值得討論, 進而我們可以想想8H:o*ZY7iE
所謂的民選總統, 魅力高是否能力高K1Us6~v(e L
選個總統是為了能力還是為了魅力1['W,k4[;l{!TN
兩者不可以兼得的時候應選取那樣?+eCaMRZ
以上僅個人意見, 有不滿的不妨提出討論~

bwk0317 發表於 2009-1-24 04:20 AM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-1-23 09:44 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3018072&ptid=197250][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
T2? jY3d 再一次顯露樓主膚淺和以貌取人的思維;^i5E#W Z)[0a
魅力的定義各有不同, 請問有邊個唔打「喊露」? 有邊個唔掘鼻孔?,lC;a/@F#BJS5j+K
江澤民只不過將佢真實的一面展現, 有何不妥?D4T2L0KdM
共產黨係衰, 但是應該將他們施政的缺點拿出來討論, 不是像樓主般將 ... [/quote]T `KrxH+Z]gn7v X
E4^0J6^F/{z-l
Ji#pC y&V

,@@$g4st#e [color=blue]我好像什麼意見都無發表過.... [/color]Jm}q e"u&G}{.|b
[color=blue]再一次 '[u]對號入座'[/u] 的好例子, 證明閣下的智慧是什麼水平..[/color]:crybye:

Triangel 發表於 2009-1-24 05:58 AM

[quote]原帖由 [i]打狗棒[/i] 於 2009-1-23 09:44 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3018072&ptid=197250][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]4}N ?*Y{
再一次顯露樓主膚淺和以貌取人的思維;
?4? z$`4D;d:o)n 魅力的定義各有不同, 請問有邊個唔打「喊露」? 有邊個唔掘鼻孔?
/sMIW-g7i PD 江澤民只不過將佢真實的一面展現, 有何不妥?
!\,~4Jx&NME 共產黨係衰, 但是應該將他們施政的缺點拿出來討論, 不是像樓主般將 ... [/quote]
-`6_}5Bj Peb$L Bk4Q"W
九哥,;vW"|n&V t5M'q
呢次我就絕對吾同意你見解;[8l"c\M Yk4rRx
打「喊露」, 掘鼻孔,
nNR.v"k M 係代表當事人不尊重會議,當周圍d人冇到, 話之你死。。的膚淺表現...
1i||i/v3F2Bm Eb)D{&_
[[i] 本帖最後由 Triangel 於 2009-1-24 05:59 AM 編輯 [/i]]

ulysses 發表於 2009-1-24 11:25 AM

[quote]原帖由 [i]Triangel[/i] 於 2009-1-24 05:58 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3019204&ptid=197250][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
8Avb O&{^0Ek SmpZ R*g5A
\ E|1kH
九哥,
s2lvME Z] WF @ 呢次我就絕對吾同意你見解;`e6Q5o1N |@
打「喊露」, 掘鼻孔,
/s?y1\2sM/J-}R)bZh 係代表當事人不尊重會議,當周圍d人冇到, 話之你死。。的膚淺表現... [/quote]P,RtQYa
我同意Tri姐Vj0^P*NmN3R9EAo
如果連最基本對法律的尊重都無
jx3{,YY#X G^ 點可以真正以法治國

打狗棒 發表於 2009-1-24 12:03 PM

[quote]原帖由 [i]Triangel[/i] 於 2009-1-24 05:58 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3019204&ptid=197250][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
M WO B8B;F,C
aw(a$w] H
Yf:N7?@*n0J L[Y)L 九哥,#|TqS)Oq
呢次我就絕對吾同意你見解; O]k"x$@/WN9TK
打「喊露」, 掘鼻孔,
|s VWrW_(|_ 係代表當事人不尊重會議,當周圍d人冇到, 話之你死。。的膚淺表現... [/quote]r!gI:V} y)[(D
中共的「人大會議」、「政協會議」美其名是會議, 其實是「聽教會」, 一段一段的黨八股, 打喊露最是平常不過, 不存在尊重不尊重的問題。

自由神 發表於 2009-1-24 12:36 PM

[img]http://img407.imageshack.us/img407/7913/571817patten300qw0.jpg[/img]{%X t)l1r Z;f p
/[img]http://img407.imageshack.us/img407/9167/431rk7.jpg[/img]
La8WY:Q5JsH)V [img]http://img407.imageshack.us/img407/2163/607231451051366ssik1.jpg[/img]7t2\5B|M yR
[img]http://img407.imageshack.us/img407/5310/610xny0.jpg[/img]

bwk0317 發表於 2009-1-24 01:41 PM

補發

[img]www.hkfront.org/donaldtsang3.jpg[/img]
O7PF7\~ m{ [img]http://static.flickr.com/35/68666173_a8c5e5db85.jpg[/img]p{3r{0d%|9`
香港行政長官曾蔭權

infjlam 發表於 2009-1-24 02:05 PM

有個人魅力,唔一定代表係一個好領袖,
$T%iTjl.h 相反冇乜個人魅力,亦唔一定代表係一個壞領袖。a:m6Z4Z X6c {:V

']+c1u&G;@"h+II;^ 當然,有不凡的個人魅力,有大將風範,
B~vM[WR 在說服群眾,推行政策方面,還是佔有很多著數的:agree:

infjlam 發表於 2009-1-24 02:13 PM

江澤民只係比較思慮不周(或者佢D陋習已經根深柢固,改唔到),唔注意場合和自己的外觀o者~ pgGy_3| t5d a
?7pZ ya
呢方面失分,都冇辦法o羅...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.