娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pkyon 發表於 2009-1-23 08:03 PM

有關日本留學一問

我想問下去日本留學大概要幾多錢到嫁?如果計埋係果到升學既話呢?? { Yfa"aOo-YV.w
同埋我想知道係咪要係果到升學就要有日語學校既1同2級課程証書就得嫁啦?
0y+cv+p.| Om$V6]:V 最重要係有冇其他一定要知既野呢??唔該咁多位大大幫下我啦:agree:

vv1668vv 發表於 2009-1-24 12:47 AM

以下是小小的溫馨提示。。。
u&D:s m!~:[+Ia
V N\Fgj"GN;J 衣家 YEN 匯價 高唔高呢?9m7Y4P(?ps
暫時留港  操FIT D 先過去 練口語 u~*YF-v Lc
會唔會 著數D ??Km _lj0b
好多錢 唔擔心的話 就 不用多說了。。n7mWm|
VaYi9m4K7D1M
2Fu z b)I@}$mTQ
當然 尊重個人 選擇
9wD9pgq6n&i3Cu:Nb KN#[5q.YiMY9l
以前 好多方面。。例如  優質工業生產方式 很值得學習。
h H1^c"e1` F 但現在。。。很多日本人朋友 為求國際化 尋找新思維。。.hJu!d\ {
都出外留學(例如:MIT 麻省理工)求新技術。。olgvL0wd
加上固有技術  
+r,S2g-Vi@+k 將有名JUST IN TIME 生產 ,合成變為 一種 新生產程序
qxL(p!onH'kW^ $DRXs@'G+k#A
當 世界 正在一體化 既 時候 (當然要變成真正一體化都重有一段距離) , ^%yYj.rI&F"E H
日本人 亦同樣 正在 廣大英語普及範圍 既 時候。。。iH-b+S{8l^*z2W'Ep'J
學日語 會唔會 重系一個好選擇 呢?M f z.G2uwT

O'y C!m&DZT 不妨細心諗諗啦。。:)

vv1668vv 發表於 2009-1-24 12:54 AM

補答。。
5Wlb)A {4sGN X
T[xF+dJ 如果 打算 系 日本 讀 大學 的話
9I3U!jK?/[R\:gs 一般 需要 1級 日本語能力
:JG-g'CHE AS%_(|fh6PTR
如果 系 專門學校 的話 視乎 學校 而定
^EU!fVc ?+k7U4z 有些 2級 都收。。。不過。。。。
"X|?(@\ A#u"z 2級 能力。。。上咩堂 呀??:confused:

andyho 發表於 2009-1-24 01:51 AM

日本採取中學6年制,你在香港如未讀至中6,在日本難找大學升讀。$R7~oy;z4] c
大多數大學要求日語1級pass,專門學校2級也可。R(c/q"tuN"L m+P
講真,現時日圓太貴了,要三思呢!qZ/C(u9S.A_
除非去讀日本文學、歷史或東亞研究等,否則其他學科去西方國家讀好過。9GEx0O9HZ:U
反而日本的專門學校中的設計、攝影、料理、時裝等科目仍有一讀的價值。n0p |^+c'il&^|+`

8Pni1} c%W| 學費大約90至110萬日圓一年,持學生簽證可找兼職。
-|,O%}}8kM!H.|1rsy6SL 要預計即使做兼職也只可應付生活費,不可能連學費也賺得到。 u(YlO"g|8u
真的要報讀的話,留意定期在香港搞的說明會,他們會幫你辦理一切手續。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.