娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vv1668vv 發表於 2009-1-25 12:46 PM

送鼠迎牛 向大家拜年

[color=magenta][size=6][color=red]:clap: :clap: :clap: :clap: 恭喜恭喜!!:clap: :clap: :clap: :clap: [/color][/size]
ed2[l6OY [size=6][color=#ff0000][/color][/size]
K8dtEe [/color][size=6][color=magenta][/color][/size]
TKp AJm.\ [size=6][color=magenta][/color][/size]
P!n+jj*jM2G [size=6][color=magenta]送鼠迎牛 向大家拜年[/color][/size]XH I1j;~\] R2H[
t/m e:kMG
IH"|\&Eh b{
*mo8Kvz"jP4Wvs*h
`A&t7K,rG
[color=gray]鼠年[/color]
Yg3b*{'CC [color=gray]雪災 地震 金融海嘯[/color]y8B#[6R2WV |&x
[color=sienna]百般滋味在心頭[/color]
P blqT -II@,]:?la7d.In
1\ cF9A;h7c6IT

9uF4a2fm!i#|7y y zE2E*B(A8d:nxD
GVQU8g+K+d
[size=6][color=orange]:clap: 希望新一年 新景象:clap: [/color][/size]Bpj!LFDs&t
[size=6][color=yellow][/color][/size] 6c ptJ1pXwd&F+G
[size=5][color=green]:clap: 人人有飯食 個個有工開 :clap: [/color][/size]
%v7[xo5pQ [size=5][color=green][/color][/size]
L)C,v J3Hb ab `]5I"SkPnx jU-K
[size=5][color=blue]:) 祝各位 entfun 大大[/color][/size] :)
rmd Bu qeF
Yx']BS9E"R7v qg%r'Y:x
w7V}1B!Wmb$? ` [size=6][color=red]:good: 牛年樣樣勁 股市日日升!! :good: [/color][/size]
'tT'x.tR4l-w [size=6][color=red][/color][/size] {#y {r~;A5m
[size=6][color=red]:D 心想事成 身體健康 :D [/color][/size]~a)d5j"XJR!F"k8U?
[size=6][color=#ff0000][/color][/size] 4qb n-G!fYCv[P pi
[size=6][color=#ff0000][/color][/size]
!p(sW'I Eh!mM [size=6][color=red][/color][/size] \i\8K8? r$` L
[size=6][color=red]:clap: :clap: :clap: :clap: 恭喜恭喜!!:clap: :clap: :clap: :clap: [/color][/size]

alienck 發表於 2009-1-25 03:57 PM

各大家拜個早年~~:clap: :clap:

king71tom 發表於 2009-1-25 09:04 PM

祝各位牛年身體健康

有事鐘無艷 發表於 2009-1-26 12:02 AM

新年快樂.......
2sP JG}3~|~O 祝各會員[size=7][color=red]身體健康[/color][/size]

ckyckk 發表於 2009-1-26 12:03 AM

[b][size=8][color=red]祝大家拮慶滿門!/m%LM:^H L
拮星高照!
{QYjSKz:p;z2Fa 大拮大利!*T^,b7u*I4nf8X,@ }
如意拮長!
Vj)~^k5I3|a;m 拮星高照![/color][/size][/b]?2py:qM4e
#`2b(\H*y6y'{3Ba1c
:dev: :dev: :dev:Y7l {bB@2P
6_{/J5Sbg
[color=white]
~q+?4tC|*su Ri1V3eo6E5m
[[i] 本帖最後由 sfxc0000 於 2009-1-26 01:21 AM 編輯 [/i]]

大優勢 發表於 2009-1-26 12:04 AM

[size=6]而家先真係 eP[-k:t X;XXE][
初一
g~5I&m+[lO tP,Uh 'VG xOmL;f-|r
等我全26 第一個同大家9X*G-Hh's9Bz%d
祝福
"oj)U hd 8j!pmP? R3]%`?mh
:D:agree::drool::eek::dev:eH,s#E{$U,B1D [)i
事事如意
)B mT3hB 身體健康8z B1T\&~S"[6@
龍馬精神 F-JK.^;n
[/size]

infjlam 發表於 2009-1-26 12:07 AM

牛年年初一 祝26fun各位萬事如意,新年快樂:agree:

joe159357 發表於 2009-1-26 12:42 AM

身體健康:yy06:

vv1668vv 發表於 2009-1-26 12:45 AM

[quote]原帖由 [i]ckyckk[/i] 於 2009-1-26 12:03 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3021552&ptid=197355][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
[8bM4H+J"kgB 拮慶滿門!h9p F B2O
拮星高照!
z u"Fk$V 大拮大利 !K;rKU:UM
[/quote]
f6X6H5]cC0H0Gp|
_1?.Z;Gu {^ g d| DQk"hwL~u
[font=PMingLiU]哈哈哈[/font]
[~-W.~&i~5L [font=PMingLiU]版大。。。夠精景!!:naughty: [/font]
L`#{-U@V [font=PMingLiU]成個精神曬。。。。哈哈哈:D :D [/font]
o6F;mSOZ3y|T ,VTeK Y7i
[font=PMingLiU]恭喜發財!!:clap: [/font]

vv1668vv 發表於 2009-1-26 12:50 AM

[font=PMingLiU]:clap: [size=7][color=red]恭喜發財!![/color][/size]:clap: [/font] N/o&EDh

0I*YL6B_*M~)Q [[i] 本帖最後由 vv1668vv 於 2009-1-26 12:51 AM 編輯 [/i]]

chung11 發表於 2009-1-26 12:53 AM

祝大家 : 身體健康 |'Wz? Zu f
                財源滾滾
)?H7E#jm m1o a                 新年快樂

harry1012 發表於 2009-1-26 01:17 AM

祝大家新年快樂 恭喜發財

小妖 發表於 2009-1-26 03:02 PM

[size=4][color=red]恭喜發財,祝各位 :cheers: 身體健康 :cheers: 財源滾滾 :cheers: 牛年日日行大運 :cheers: [/color][/size]

Maxson85 發表於 2009-1-27 01:34 PM

恭喜發財!!:agree: :agree: :clap: :clap:

alanlaw19 發表於 2009-1-28 01:47 AM

我都祝大家新年快樂 最緊要身體健康

durant 發表於 2009-1-29 01:17 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.