娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sage 發表於 2009-1-25 07:45 PM

如果你07年買左層樓.....

而家個價比買入時低幾萬
U s6g b\rrf'v (F,Z:e4\zQLC%w
你會唔會放?
0b C%x+b%xX(\8B
opsU;XO why??

hung414 發表於 2009-1-25 10:01 PM

如果你係買黎自住......又或者唔係等錢洗R,Eym!Q ],m~7l
咁我就諗唔到一個理由咁做啦

infjlam 發表於 2009-1-25 10:33 PM

若有地方住,梗係放左先喇~
'K$~!a:H a 1b5c(AO vY
再樂觀睇,個市點都唔會太好,依家呢個時勢,Cash is king:fight:

benny1219 發表於 2009-1-26 12:11 AM

如果唔等錢使 又有地方住 不如收租啦 N%oSy`.g{
你要識計數 因為若果層樓是二百萬以上 要支付很高的稅

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.