娛樂滿紛 26FUN's Archiver

怪味雞 發表於 2009-1-26 12:43 AM

[url=http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1334390&checkid=2944d&noupdate=yes&nothumb=yes][img]http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1334390&checkid=2944d&noupdate=yes&nothumb=yes[/img][/url]

小樽 發表於 2009-1-26 12:50 AM

[size=6][color=Red]祝大家身体健康[/color]i)IFyD$r
[color=Red]           一帆風順[/color]:yy06:
ql3O;}^1R7f |v0W            [size=7][color=Red]逗多d利是:yy02::yy02:[/color][/size]}Bn^4]4^
[/size]

maksim2046 發表於 2009-1-26 12:54 AM

[b][size=7][color=#ff0000]新年快樂[/color][/size][/b]_1|;HQ%J,a{e2G+y;c
[b][size=7][color=#ff0000]個個搵多d[/color][/size][/b]U+\3wI o'Q
[b][size=7][color=#ff0000]entfun不死 香港不死:agree: :agree: :agree: [/color][/size][/b]

阿葛Sa 發表於 2009-1-26 12:57 AM

[quote]原帖由 [i]maksim2046[/i] 於 2009-1-26 12:54 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3021667&ptid=197386][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
3BND`^#n2d 新年快樂 C&`4VWC'|?/V9p
個個搵多dG4u/P$d9L3`Dm i
entfun不死 香港不死:agree: :agree: :agree:  [/quote]
R$_Om8lZw:k ?$h
pH#\1QA L 仲有26fun不死 :dev:

head 發表於 2009-1-26 01:03 AM

[b][size=6][color=Red]祝[/color][color=DarkOrange]大家[/color][color=Pink]~[/color][color=Magenta]娛[/color][color=Orange]樂[/color][color=Lime]滿[/color][color=DeepSkyBlue]紛[/color]:lol: :cheers: :dev: [/size][/b]

sfxc0000 發表於 2009-1-26 01:05 AM

[quote]原帖由 [i]head[/i] 於 2009-1-26 01:03 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3021688&ptid=197386][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]o%G@/a)Q(REI
祝大家~娛樂滿紛:lol: :cheers: :dev:  [/quote].MV ^!a;f.L~"x`C"N)g

;s:C;RR}c:{ g!B 呢句先真正到位 :lol: :clap: :good:

tony 發表於 2009-1-26 01:05 AM

恭祝大家新年快樂:P

大優勢 發表於 2009-1-26 01:05 AM

[size=7]
B@Li@"i7T [color=Red] 恭喜發財[/color]l ](~%G#H/R6u#\
?%T'h$\4XXI:O r&W
[color=Blue]身體健康[/color]
j%h r6z$Y8JB.B Y0Qx*K.@ `A%V
[color=Yellow]如日中天[/color]
8rc0I!E'}UJ}
8h!hA{ [ | [color=Purple]成也風雲[/color]
8E1z*t d9jtX3~3g +H*ym9@ \q FQ.o;y
[color=Navy]發也風雲[/color]:good:.i%D%~!~4t#V3?5l$Y

]8C;wje}S)Mo    [/size]

harry1012 發表於 2009-1-26 01:16 AM

祝大家新年快樂 心想事成 身體健康 事事如意 財源廣進 生意興隆 總之咩都有啦-.-XD囧

ch.chak 發表於 2009-1-26 01:19 AM

祝大家身體健康:|fs/zH{^
牛市當度rz{iU~%c K
金牛滿屋

chunchan 發表於 2009-1-26 01:32 AM

恭喜發財 心想事成 牛年行大運

有事鐘無艷 發表於 2009-1-26 01:42 AM

[color=red]早d訓先:sleep: ...聽朝拜年..食我愛既蘿蔔糕:clap: [/color]

kj' 發表於 2009-1-26 01:45 AM

祝大家身體健康! 新年快樂!

jiggss 發表於 2009-1-26 01:52 AM

新年快樂~~大家身體健康
0y N I2RHr
M/B:?"|-PFcq.e 希望今年唔好咁多負面野啦...
`t7v!@Pa^b3f6q 全部踢走哂佢~~

雄爆 發表於 2009-1-26 01:58 AM

恭喜發財

:clap: 恭喜發財!身體健康最緊要!!:kicking:

ckp1117 發表於 2009-1-26 02:08 AM

最緊要身體健康,同心想事成
;o+}$e{!lxa$w6@l qkb 大家都新年快樂:yy02:

BBNN 發表於 2009-1-26 02:17 AM

老土d都係果幾句啦 w;nvkj/Z
希望人人
k[7n,DsH$K0V!eEx 至緊要[size=6][color=red][b]身體健康,財源滾滾來[/b][/color][/size]
#a8kE+y`u/l"C 把唔好既野都扔哂R&F5DX*{#E ?Y,P7?y]
希望在明年丫嗎

f.barthez 發表於 2009-1-26 02:55 AM

係度恭祝大家心想事成... 萬事如意....HfWMD uoaO3d%L8d
想果樣得果樣... 最緊要係身體健康... :)

Lee3 發表於 2009-1-26 03:01 AM

祝大家有如[size=7][color=Red]萬牛犇騰[/color][/size],在職場上[size=7][color=Red]橫行無阻
%S[["r6{?X%u
;s \3rXY :yy24:&b y5ej1eKe
[/color][/size]

Raul 發表於 2009-1-26 03:14 AM

祝各位版友 新年快樂 心想事成 身體健康
'C-A;~og(V'V'a 1SujM7ry$E$C1k5[
Happy New Year :clap:

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.