2加睇緊情意拳拳唔明
王子華開咩幾個1個d2j ^w4{Ee係米即係佢贏左:yy25: [quote]原帖由 [i]nbn[/i] 於 2009-1-27 12:42 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3022923&ptid=197421][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
王子華開咩幾個1個d
係米即係佢贏左:yy25: [/quote]
係呀 :lol: n\%b H,M| w.v3iG,fT
5i8@YD-^
冇睇獎門人咩 :naughty:
大話骰 呀 :dev: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]原帖由 [i]冷奴[/i] 於 2009-1-27 01:12 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3023006&ptid=197421][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
兄台你咁都唔識:yy04:
唔好叫"nbn"喇:yy10:
改做"低bn"罷啦:yy03: [/quote]
N9e'YK v3b
vx,zYN@&Pha
......what so special about it if you don't know how to play 大話骰....H$Y%ew#a-u(\D D
I didn't know how to play too.... :mad: [quote]原帖由 [i]clkgtr[/i] 於 2009-1-27 12:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3022931&ptid=197421][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
&X%g([SwP
+J{"\dj8]aE_'\
係呀 :lol:
2pR*jS)Q!Uq@;E
冇睇獎門人咩 :naughty:
[color=red]大話骰[/color] 呀 :dev: [/quote]
唔色玩呀:gun: [quote]原帖由 [i]clkgtr[/i] 於 2009-1-27 12:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3022931&ptid=197421][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'Ou,rr$} y^Y$TzeQ
YeC.Q8r$];]
C MrD _-q
係呀 :lol:
冇睇獎門人咩 :naughty:
大話骰 呀 :dev: [/quote]
E7M*g1sP5L7n&cm6I
死la 全部我都5識玩 :giveup: :giveup: :giveup: 死啦9TX0F_ x
我都唔識玩
但我知係大話sick:dev: :dev:
所以上Wikipedia Search就OK啦:) :) 老早search過%]h2\6v9[aj
睇完仲唔明:haha: o7e9O:Zyu"k
2zIgLo/u
(n9p F2Za0tI
注意:以下遊戲規則是根據香港酒吧顧客的共通規則,其他地區的遊戲規則有所不同。#j9Y`v~ VZ1S"aq
遊戲人數最少兩人。每一位參加者有一個藏有五顆骰子的骰盅。
開始遊戲時,各參加者需要搖動骰盅,然後自己看骰盅裡面的骰子,不讓其他人看到。一位參加者喊出「X個Y」,即是所有參加者中預料會有至少X顆面向天的Y點數骰子,X至少為參加者的數目。如參加者有五位,當位參加者喊出「五個二」,即他預料五位參加者中,最少有五顆骰子,向天顯示「二點」。當位參加者然後決定順時針或逆時針方向的參加者成為下一位玩家,下一位參加者可喊出新的骰子數目和點數,或者不信任上一位玩家的叫喊,這時候各玩家可重覆看自己的骰子。如果喊出新的骰子數目和點數,X必須大於或等於上一次叫喊的,但如果X與上一位的相同的話,Y的點數必須大於上一位;如果X大於上一位的,Y的點數無須大於上一位。骰子上的「一點」是通用,可代表任何點數,但若果有參加者叫喊的Y是一,骰子上的「一點」便不再成為通用。每一位玩家叫喊新的新的骰子數目和點數,直至有玩家不信任上一位玩家的叫喊,該位玩家需立即打開骰盅,把所有上一位玩家叫喊過的「Y點」的骰子放在骰盅上面(包括可作通用的「一點」),其他玩家亦同樣做。如果放在骰盅的骰子數目等於或大於上一位玩家叫喊過的X,首先打開骰盅的玩家需要喝酒,少於的話,最後叫喊者需要喝酒。負方喝完酒後,遊戲重新開始。/?"u+w'Dqjq
整個遊戲並沒有所謂的最終勝方。}C-R3_W$L`U
遊戲吸引之處是玩家可以借說出與實際不同的骰子數目和點數(正是「大話」的意思),希望逃避喝酒,但有機會弄巧成拙。ZN J[?:{$l%a]K
在2006年上映的神鬼奇航2中也有一個「大話骰」的橋段。 我明wo.....:crybye: :crybye: :dev: )U]4J8Y MC"{T)V2A
即係估野
估>=個數,由1點到6點 [quote]原帖由 [i]nbn[/i] 於 2009-1-27 01:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3023372&ptid=197421][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]VFxSl5FInf
老早search過
睇完仲唔明:haha: 'r"z4e,U-a-xGK0q
:H*K\)N~~'l7L
注意:以下遊戲規則是根據香港酒吧顧客的共通規則,其他地區的遊戲規則有所不同。
MuXvM X1[`+U
遊戲人數最少兩人。每一位參加者有一個藏有五顆骰子的骰盅。[8N'c$GYb|6L
'uK7\$cws
開始遊戲時,各參加者需要搖動骰盅,然後 ... [/quote]0qv@5j.C'm
玩過就明ga la:yy24: - -快D約FD去唱K 玩下就會明 [quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-1-27 08:48 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3023826&ptid=197421][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
玩過就明ga la:yy24: [/quote]rPF ^xq3m
係米你教者:redface: [quote]原帖由 [i]alanlaw19[/i] 於 2009-1-28 01:46 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3024370&ptid=197421][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
- -快D約FD去唱K 玩下就會明 [/quote]
冇人day我去:cry: 徐咗估, 重要講大話.......... [quote]原帖由 [i]nbn[/i] 於 2009-1-28 11:22 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3025340&ptid=197421][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
w AG },T3N
冇人day我去:cry: [/quote]
你day 蝦餃去玩囉 :naughty: :dev: :yy04:"BNz,A8`"]H
PQ6C(q4b7k
[[i] 本帖最後由 nbn 於 2009-1-31 01:18 AM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]nbn[/i] 於 2009-1-31 12:18 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3027849&ptid=197421][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]{4w+{qkj,g
:yy04: [/quote]