娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lookityourself 發表於 2009-1-28 12:32 AM

如果唔開心o左好耐....

我發覺真係唔識得令自己開心
7?K@ VR0T
G3m0Gw)T.`'V 為o左感情而唔開心, 為o左已經逝去o左無得挽救o既事經常唔開心我知實在係太無謂太 on x
\X.]L,^&WY
~ Oc.`;e s 但係, 我唔識得令自己開心返, 再加上周邊o既事接種而來都係令自己一再低沉9Dp3V1J&h2B"{.H5p
u,R;Y0~*oes Fx
平時同朋友可以暫時放開一下, 但當自己一個人, 一個人o係屋企, 一個人在房間 [%u'Q#i @ C~7V)s
好似覺得被壓迫得透唔到氣, 好辛苦
C/\TSW5F^ n)]-mS I
每次睡上床, 想叫自己唔好諗, 但佢一走返出o黎o既時候, 我就心跳得好厲害, 令自己失眠,
#zT:\NP sE 所以我每晚都係勁夜, 令自己勁累, 先至較易訓得著
Z9UVpjR!O 回憶好想去埋葬, 但佢總係自己走返出黎hk7r i.e]
可能我個人太多情感, 望到好多o野, 都令自己回想起以往o既日子-u-DvqZ;U
'z;_FT h }x
1個月喇, 我仲未好返, 仲係感到好壓迫6S#s#}fi&A4u1k6F;e
但每當見到佢好抽身好抽離地開開心心過日子,
0qM#D9r`T/}g 見佢開心我應該是開心的, 但係, 覺得十分十分的孤獨
3Q rvHAtS&MJm 心入面o既鬱結, 始終我都係打唔開
R'Y5u6r u2B 好辛苦, 我都好想令自己開心返, 好想自己唔好再係咁
8d(f^G@
QA#~&ms#n {e 身為一個男人, 咁樣實在太脆弱, 但係, 我真係放唔開

自由神 發表於 2009-1-28 12:54 AM

朋友睇黎你呢次係感情事介唔介意轉去“戀愛版”呢? ?c%w%w,\$~

v#^e9x7`'W2u6Z 無錯...男人一動真心...就會好難收服失地:(

lookityourself 發表於 2009-1-28 12:59 AM

好.. 咁麻煩幫我轉過去
c:j/Q4V@ 因為覺得果邊無咩人理咁姐
%L~'ol:E P~E3Q%_ 7G#`2XqP\mB x!A
[[i] 本帖最後由 lookityourself 於 2009-1-28 01:00 AM 編輯 [/i]]

天天子子 發表於 2009-1-28 02:33 AM

我曾經都試過,*IZsl$|7C7`
講真,可以做既野只有等...1Rpw2^({)B4[GQh0I
不是叫你等她,(f%w]#|@V6L!khR'y
已是等時間流走,
0X:oy:Y]:p q)Xw!}ui 時間是最有效醫治心靈的藥物,
rI(]Z e*j G"PWiz 朋友,先等三個月看看吧...x.Yi~w#yx\
三個月內沒有必要也不要接觸她,
mh*V*Fb+U'H]U 相信三個月後你自己會感受有什麼的改變。-C:L)c9l$i@2sI0u
加油吧!!

slwong3 發表於 2009-1-28 09:48 AM

I'd suggest you that instead of writing to us on the forum.
3]$V0O$~"TL-@A Try to talk to a true friend of yours or spend your time of learning something new (sports or language course).
D y9z n:C(_td #~ {:l%d6V9^5p:wPD
In that case, you will find your time to pass faster and also using them in an efficient manner.

ken1 發表於 2009-1-28 10:53 AM

難過會過期JMacx S
呼一口新鮮空氣
2|xSM/I o8mR#l8C+R tommorrow is an another day
c,g6TbW
"W;^/r@YJf%uMo[ iI 時間是最好的解藥
,c^\8J w;YkT 可以既野
p tdU8k O6W 去效外行下mI)W'R,x x[.@,x
又或者去個短trip$a)]3LH5G @&u3N
唔洗成日留係個城市
eJ;n?aI)v 個人會開朗D+w~aqHW2E$Z6rg
z&s ~SL`
加油呀巴打:)

vv1668vv 發表於 2009-1-28 11:43 AM

很同意 其他 網友 講法7GIqR#Y\/S
Y]^Z9k7@2Ojx7\
時間 的確 系療傷 最佳靈藥n-aNW{#|8O
6er vM3T!h!e)M
在等時間流逝 既同時。。。都可以諗下做D唔同既野@5ngB3V)U7~ o0X6z
感到壓力既時候  可以的話 暫時離開。
|gDD*h$LbW 7Cg!D2};B
釋放自己。
K;Rf6K(eMm jov.Q
V$wJ|'GYZ 正面一點。。。。 uX#u-dn

0B:R"|6}O*U
_Y/Ef8Y N(WX 有時呢。。有好多野。。H4N%]4~S;@$X
講到尾。。都要靠自己。。
'\%M]J(N.R.J8}[email protected]
:m)y#k$`}"FH x3@ &f#G1e]3Q+v~d
d'zB&U~([|l!y i:~W
遇上悲傷化力量    你會學得更堅強! k&u hTYs
`wr3Dn"XO;r6p CJ
k*U1K p jg){
你 一 定 掂 !!:good:

alanlaw19 發表於 2009-1-28 12:19 PM

呢D野真係要等一段時間或者有其他事衝擊先會好喎...慢慢黎啦..^^加油

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.