有關換成人身份證......
我想問下呢.......h8J3X`vH2uj1|&Y換成人身份證要係生日後一個月之內, 咁其實係要一個月之內去申請定係要拎到手? 照計一個月內申請轉,之後佢會比個日期你換... [quote]原帖由 [i]tsangchikin[/i] 於 2009-1-28 10:31 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3025244&ptid=197499][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]f c2?4oV z!_&u
我想問下呢.......
換成人身份證要係生日後一個月之內, 咁其實係要一個月之內去申請定係要拎到手? [/quote]
你認為入境處會甘有效率咩:dev:
我記得我申請完等成個月先有 [quote]原帖由 [i]nbn[/i] 於 2009-1-28 11:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3025331&ptid=197499][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
你認為入境處會甘有效率咩:dev:
我記得我申請完等成個月先有 [/quote]2ET2M A*q'k&HF[
%h+?G}P l
maybe樣既問題,我兩日就有:dev: [quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-1-29 12:31 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3025464&ptid=197499][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:{5t1v/njN|$yC
@2\MGl+S6y
f*ZHF p
maybe樣既問題,我兩日就有:dev: [/quote]:D :D 有相關嫁?:lol: [quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-1-29 12:31 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3025464&ptid=197499][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]FLc,w wXK9f;^
GL*?@3Y%v4[-?
maybe既問題,我兩日就有:dev: [/quote]
甘快:eek: +\!q7Jb,Jz!aY
你樣特別兇呀:naughty:
c能id做完刀要7日拉:haha: 8mMj-e[z1h{
唔通nt個d手腳慢d:confused:
頁:
[1]