娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tsangchikin 發表於 2009-1-28 10:31 PM

有關換成人身份證......

我想問下呢.......h8J3X` vH2uj1|&Y
換成人身份證要係生日後一個月之內, 咁其實係要一個月之內去申請定係要拎到手?

kakeidevil 發表於 2009-1-28 10:46 PM

照計一個月內申請轉,之後佢會比個日期你換...

nbn 發表於 2009-1-28 11:19 PM

[quote]原帖由 [i]tsangchikin[/i] 於 2009-1-28 10:31 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3025244&ptid=197499][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]fc2?4oVz!_&u
我想問下呢.......
%Av fx} r']1d 換成人身份證要係生日後一個月之內, 咁其實係要一個月之內去申請定係要拎到手? [/quote]
l%Z0\"Dv/k'p,`Fq 你認為入境處會甘有效率咩:dev:
v;cUUhm.Hp#W 我記得我申請完等成個月先有

kakeidevil 發表於 2009-1-29 12:31 AM

[quote]原帖由 [i]nbn[/i] 於 2009-1-28 11:19 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3025331&ptid=197499][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
HQ/t3l K9I 你認為入境處會甘有效率咩:dev:
s/?P;kH(`"`1Z 我記得我申請完等成個月先有 [/quote]2ET2M A*q'k&HF[
%h+?G}Pl
maybe樣既問題,我兩日就有:dev:

自由神 發表於 2009-1-29 12:33 AM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-1-29 12:31 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3025464&ptid=197499][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:{5t1v/nj N|$yC
@2\ MG l+S6y
f*ZHF p
maybe樣既問題,我兩日就有:dev: [/quote]:D :D 有相關嫁?:lol:

nbn 發表於 2009-1-29 02:30 AM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-1-29 12:31 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3025464&ptid=197499][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]FLc,w wXK9f;^

W f vK7` J:]1c GL*?@3Y%v4[-?
maybe既問題,我兩日就有:dev: [/quote]
5~8{-l\&O2nSJc 甘快:eek: +\!q7Jb,Jz!aY
你樣特別兇呀:naughty:
9j\5b%\/r:A7PV4?Q c能id做完刀要7日拉:haha: 8mMj-e[z1h{
唔通nt個d手腳慢d:confused:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.