娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ATX 發表於 2009-1-30 07:28 PM

有無朋友知道,旺角邊度有賣歐美AV DVD?

:yy03: 有無朋友知道啊?

電梯男 發表於 2009-1-30 07:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ATX 發表於 2009-1-30 07:50 PM

:yy28: 你吾好講笑

kinz 發表於 2009-1-30 07:55 PM

[quote]原帖由 [i]ATX[/i] 於 2009-1-30 07:28 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3027387&ptid=197610][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]3s:y:oE4Twv
:yy03: 有無朋友知道啊? [/quote]
7PTf[bkG m3eW BRp
賣鬼佬[color=red][b]AV DVD[/b][/color] :lol: 隻隻封面3點盡露博拉呀
H^2v1y*TG BA j5AN Y,i6f
香港d老翻鬼佬4仔DVD唔好買, 好多都係D9燒D5或者cut晒目錄同bonus, 壓縮晒晝質差......所以比3仔平\;sT7Spm?
\L'} FI/} h)G*xXo%x
[[i] 本帖最後由 kinz 於 2009-1-30 07:58 PM 編輯 [/i]]

ATX 發表於 2009-1-30 08:04 PM

:yy25: 其實點樣買到正版鬼佬4仔DVD

kinz 發表於 2009-1-30 08:33 PM

[quote]原帖由 [i]ATX[/i] 於 2009-1-30 08:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3027436&ptid=197610][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]THcb#[/\H
:yy25: 其實點樣買到正版鬼佬4仔DVD [/quote]%ue7^7h ~5`G!m9i B

T\;S2t ny:ku online shopping

電梯男 發表於 2009-1-30 08:34 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2009-1-30 08:36 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ATX 發表於 2009-1-30 08:57 PM

:yy13: 咪就系

奪命老妖 發表於 2009-1-30 09:21 PM

旺角周圍有人派卡片

ATX 發表於 2009-1-30 09:27 PM

系啊,今日我都見到

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.