比差佬捉過馬路
今日返屋企啊媽同我講佢過馬路比差佬捉左0IG"]t ?%KzG w佢係閃緊燈既燈尾過 行左3,4步 紅燈 跑過埋條路KH%l K6d4C w'G"EWR
之後比差佬捉左 1IQj!u1K%J1k
抄底個人資料 話咩要上庭同法官講'G&j.X9z_ df(y
其實佢係咪吹水
定係罰錢了事?d!u5A8S/s|r"B"VG%\
我啊媽對眼唔係咁好 咁都捉 聽講 態度都唔係好好:angry: :angry: :angry: ,R6Mqj.dfD9a
有d火 [quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2009-2-4 02:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3032724&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
今日返屋企啊媽同我講佢過馬路比差佬捉左$b|,`q$?n*h#{
佢係閃緊燈既燈尾過 行左3,4步 紅燈 跑過埋條路
之後比差佬捉左 }nr"B8m s*f4X
抄底個人資料 話咩要上庭同法官講
其實佢係咪吹水
定係了事?
我啊媽對眼唔係咁好 咁都捉 聽講 ... [/quote] ? EP"jt
落左簿既話要過堂講返d野Y,S&j9vDZ&P+z"~ W2`+i C#O
跟住就罰錢 我上次衝紅燈
佢淨系叫我下次吾好-,- 放心啦,應該罰 $300!我試過!:P [quote]原帖由 [i]kan456[/i] 於 2009-2-4 02:37 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3032747&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我上次衝紅燈9~ ?B s$p~}e a
佢淨系叫我下次吾好-,- [/quote] Mys2h"hx$}`
我刀試過:dev: 我刀試過:dev:
X2:agree:
個陣我好聲好氣
講哂sorry先過到骨:kicking: its summary offense,
if u pay then it will be settled..!K5v5W?/^9P9PI
if u dont pay, it will automatically change to indictable offense and proceed to court..
d7LKdT
the reason for this is because sometimes the defendant would like to defend him/herself.. when he/she thinks theres mistake happened in the case.. 我試過話罰300,之後可以上數,罰左150 我都試過,除非自己真係錢多唔怕罰款,否則我鑊鑊都係等阿sir未出聲,我就會快佢一步say個sorry:win:
c5h irO-y E
幸運地...每次我都走得甩:win: 見過有2個印度少年紅燈照過XK(t3I9R{
行到對面差人側邊重可以扮聽唔到越行越快,
果2個差人跟左成條街係咁叫佢地停,
最後放棄左, 真係無奇不有. 奇怪
多數交警係馬路 醒水都知唔好亂過馬路啦 怎可能咁都照行:yy25: :yy25: :yy25::O1YvTC;p e
一般差人係唔會捉過路的人喎 [quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-2-4 09:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3033141&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
奇怪"qw m-m1on~AS*c
.R @k q Fr'yJ
多數交警係馬路 醒水都知唔好亂過馬路啦 怎可能咁都照行:yy25: :yy25: :yy25:$GtQ^{|8axb
一般差人係唔會捉過路的人喎 [/quote]5mo~J1uuw%M w'b5I
你以為啦)h'Us(o#j*~:vX$G
唔係交警都會捉嫁
睇佢會唔會咁做嫁姐1o*AD#p ~?H
我上次就係比一般警察捉:redface::cry: [quote]原帖由 [i]easonwing[/i] 於 2009-2-4 08:05 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3033078&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]_s2?+E]8pi
我試過話罰300,之後可以上數,罰左150 [/quote]ds v+u\UP(V)o
真的嗎?
MI&S#x V
唉 ... 我冇喎!:eek: 上庭個陣講返你呀媽既情況,應該有得求情,
就算要俾都可能唔使俾咁多,;nL-c4LOO
不過又要等日子上庭,x!z[h/b
好鬼麻煩 [quote]原帖由 [i]kkkjohnny[/i] 於 2009-2-4 11:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3033339&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url];pB8sML'f.l$X
上庭個陣講返你呀媽既情況,應該有得求情,v7]D0h}}2yv
就算要俾都可能唔使俾咁多,
不過又要等日子上庭,
好鬼麻煩 [/quote]
大約幾耐嫁!}/E |(zc*l'YN.h
佢係咪會打返屋企搵我啊媽講幾時上庭?
大約會係邊到上?
可能我要陪啊媽去
hW)]F!H/S$ay
-l&aN gL m(] x
@_@另外發現樣野7b v/`BQ#JA0x
我擔心啊媽先問一問 竟然+分 [quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2009-2-5 12:01 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3033341&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
]@Hz+y?
大約幾耐嫁
佢係咪會打返屋企搵我啊媽講幾時上庭?;?/`!S A*IsA
大約會係邊到上?
可能我要陪啊媽去
{u4ybL Q!j6Cg
4b]#D]"|)dQ Z
@_@另外發現樣野G{n9N"y#Uu%P S
我擔心啊媽先問一問 竟然+分 [/quote]
h#j Wb%l.Uo
應該就會寄信去你屋企話比你阿媽知道,幾時上庭_~/neagEgx,H
你阿媽係邊區出事,咪就係邊區上庭囉(呢一個,我唔敢太肯定) 應該會send 封信去你屋企,你可以書面認罪,咁可以唔上庭,你有咩想講ge,封信有個位比你寫埋。跟住過多陣,就會有封信比你話你知要比幾多錢,照去番交就ok,我啊媽果次好似比左$300定$750 近排政府好窮啊, 係咁響路邊捉人亂過馬路,
我d fd同我講過, 搞到而家唔敢貪快過馬路.:giveup: [quote]原帖由 [i]ohbaby[/i] 於 2009-2-5 01:22 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3033468&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]KF4D@ C
近排政府好窮啊, 係咁響路邊捉人亂過馬路,
我d fd同我講過, 搞到而家唔敢貪快過馬路.:giveup: [/quote]o+oK"Q IU
"^$uG'vC d
可能係多意外發生~所以先做下野掛....多數都係咁GA LA~ 學9哥所講,亂過馬路,輕則罰款了事,重則橫屍街頭.......
頁:
[1]
2