娛樂滿紛 26FUN's Archiver

17317328 發表於 2009-2-4 02:06 PM

比差佬捉過馬路

今日返屋企啊媽同我講佢過馬路比差佬捉左{&SvQ6_2sl@
佢係閃緊燈既燈尾過 行左3,4步 紅燈  跑過埋條路
V3H1iJ {a@/PI 之後比差佬捉左   }9P,\1t8c%AWM-A%`
抄底個人資料 話咩要上庭同法官講_St`EL7F2a\
其實佢係咪吹水   
1Uye+Y mb8u:z(} 定係罰錢了事?
{ EK'}QM:~.Q 我啊媽對眼唔係咁好  咁都捉   聽講 態度都唔係好好:angry: :angry: :angry: 9^0?Y)O5HCu
有d火

nbn 發表於 2009-2-4 02:10 PM

[quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2009-2-4 02:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3032724&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
c8\6{e}3@b@O 今日返屋企啊媽同我講佢過馬路比差佬捉左
o6nW[d^0Yi 佢係閃緊燈既燈尾過 行左3,4步 紅燈  跑過埋條路V+O4k3nhg5`
之後比差佬捉左  'i:V"c)Z:genk
抄底個人資料 話咩要上庭同法官講
"V"U.nA.GP9gIF 其實佢係咪吹水   $OmI!I'D G)k!d#w
定係了事?
?0^R#| a$[ 我啊媽對眼唔係咁好  咁都捉   聽講  ... [/quote]
\9f4r#h*g1N _ w!R#F} 落左簿既話要過堂講返d野 SG.m rcx\
跟住就罰錢

kan456 發表於 2009-2-4 02:37 PM

我上次衝紅燈
@5E'Kp"?%Z 佢淨系叫我下次吾好-,-

Thomp 發表於 2009-2-4 02:56 PM

放心啦,應該罰 $300!我試過!:P

nbn 發表於 2009-2-4 04:36 PM

[quote]原帖由 [i]kan456[/i] 於 2009-2-4 02:37 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3032747&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
.a_4X#wLQ/J"F S 我上次衝紅燈
"a_@0qlT(t&i 佢淨系叫我下次吾好-,- [/quote]*xj7Be)@IR
我刀試過:dev:

-仔仔仔- 發表於 2009-2-4 06:58 PM

我刀試過:dev:
'p#v$\7q%L X2:agree: EGqJ#zY\Q
個陣我好聲好氣
/X!^Z N0c2w.Y 講哂sorry先過到骨:kicking:

Kev 發表於 2009-2-4 07:48 PM

its summary offense, C ?+C:Q YIv
if u pay then it will be settled..y0b,{.s1R0X0Om
if u dont pay, it will automatically change to indictable offense and proceed to court..
]Kj'O3s:fpg |Vom$x+op$A
the reason for this is because sometimes the defendant would like to defend him/herself.. when he/she thinks theres mistake happened in the case..

easonwing 發表於 2009-2-4 08:05 PM

我試過話罰300,之後可以上數,罰左150

費事高 發表於 2009-2-4 08:27 PM

我都試過,除非自己真係錢多唔怕罰款,否則我鑊鑊都係等阿sir未出聲,我就會快佢一步say個sorry:win: T#Sfg(X t HA.|
s WQ_p?%F
幸運地...每次我都走得甩:win:

浪子 發表於 2009-2-4 09:32 PM

見過有2個印度少年紅燈照過
iB-D:@dIl 行到對面差人側邊重可以扮聽唔到越行越快,]K@w,[
果2個差人跟左成條街係咁叫佢地停,
-Md RL0dd;G*y)Jd 最後放棄左, 真係無奇不有.

benny1219 發表於 2009-2-4 09:33 PM

奇怪
4Zu&O'gG/{U3vV
@*?| B,}1R l#Q 多數交警係馬路 醒水都知唔好亂過馬路啦 怎可能咁都照行:yy25: :yy25: :yy25:Be%eh2L-M2c MG

C4BO6n!g(~ 一般差人係唔會捉過路的人喎

-仔仔仔- 發表於 2009-2-4 10:47 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-2-4 09:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3033141&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
$`*l[9V Sx 奇怪} Wer_ s}l&v6KT

z8r+~8[ ~8s)uBb/k 多數交警係馬路 醒水都知唔好亂過馬路啦 怎可能咁都照行:yy25: :yy25: :yy25:6AR#K)|5T${9k1v

;T6O N*\.}TuL6i 一般差人係唔會捉過路的人喎 [/quote]
's8j4Ope 你以為啦B xh ma0b?2?
唔係交警都會捉嫁Y/P| Ft^
睇佢會唔會咁做嫁姐
I;s&{j8SM&K Je 我上次就係比一般警察捉:redface::cry:

Thomp 發表於 2009-2-4 11:04 PM

[quote]原帖由 [i]easonwing[/i] 於 2009-2-4 08:05 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3033078&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
#NvT P6i 我試過話罰300,之後可以上數,罰左150 [/quote]i|3A1Yw'N }-jR|
真的嗎?BYb^l;@{ `

)IDW+kU@U0NR8? [ 唉 ... 我冇喎!:eek:

kkkjohnny 發表於 2009-2-4 11:55 PM

上庭個陣講返你呀媽既情況,應該有得求情,]l"M ` A&uy"d1o3^e
就算要俾都可能唔使俾咁多,,Mn%G^/c/wC'Di
不過又要等日子上庭,4oeETG C9Q2y9J
好鬼麻煩

17317328 發表於 2009-2-5 12:01 AM

[quote]原帖由 [i]kkkjohnny[/i] 於 2009-2-4 11:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3033339&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
F6xlQ+? Ig 上庭個陣講返你呀媽既情況,應該有得求情,PhO%_+Zzs&J
就算要俾都可能唔使俾咁多,
8gF}#NW8Z 不過又要等日子上庭,rEAh{Em
好鬼麻煩 [/quote]
3JQ hS_Nxzu 大約幾耐嫁~+p#{"[k'Ktb$S
佢係咪會打返屋企搵我啊媽講幾時上庭?
:t]t|!L N!xyN 大約會係邊到上?
NQ"s#O u"@Z7R(q 可能我要陪啊媽去&bM0uiJ"myg s z

!W8q3ex-l#v4@*d
@um*L`w H&H @_@另外發現樣野
4}O0E5v2} S3Pk 我擔心啊媽先問一問  竟然+分

費事高 發表於 2009-2-5 12:22 AM

[quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2009-2-5 12:01 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3033341&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
8['b3d]{ b,HAF,o -[LL-RZ4PIT q
大約幾耐嫁*WUol6x
佢係咪會打返屋企搵我啊媽講幾時上庭?7u+J dP.CV&I3UW,v/{ ~
大約會係邊到上?
Q!c!j+JoKY 可能我要陪啊媽去
f _TI/q)JF %U.GQwNS

KA }:F1S|fz(q z4l @_@另外發現樣野
P/~%b~*` y\#F 我擔心啊媽先問一問  竟然+分 [/quote]
\_5J+g*Q-s6s xF)Xz0jO4o;a
應該就會寄信去你屋企話比你阿媽知道,幾時上庭5El(ecN{4bh W1[ u"o@
%_]L^,_z?s
你阿媽係邊區出事,咪就係邊區上庭囉(呢一個,我唔敢太肯定)

r0211272 發表於 2009-2-5 01:14 AM

應該會send 封信去你屋企,你可以書面認罪,咁可以唔上庭,你有咩想講ge,封信有個位比你寫埋。跟住過多陣,就會有封信比你話你知要比幾多錢,照去番交就ok,我啊媽果次好似比左$300定$750

ohbaby 發表於 2009-2-5 01:22 AM

近排政府好窮啊, 係咁響路邊捉人亂過馬路,
Y-RF+g;OH 我d fd同我講過, 搞到而家唔敢貪快過馬路.:giveup:

toy3hk 發表於 2009-2-5 01:31 AM

[quote]原帖由 [i]ohbaby[/i] 於 2009-2-5 01:22 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3033468&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
[C S^!m/hz4N 近排政府好窮啊, 係咁響路邊捉人亂過馬路,:jI/b A{+^q
我d fd同我講過, 搞到而家唔敢貪快過馬路.:giveup: [/quote]
v6[7h,F ^O w tY6fuZ+E a0\)i a!Yq/X
可能係多意外發生~所以先做下野掛....多數都係咁GA LA~

kakeidevil 發表於 2009-2-5 11:17 AM

學9哥所講,亂過馬路,輕則罰款了事,重則橫屍街頭.......

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.