比差佬捉過馬路
今日返屋企啊媽同我講佢過馬路比差佬捉左{&SvQ6_2sl@佢係閃緊燈既燈尾過 行左3,4步 紅燈 跑過埋條路
之後比差佬捉左 }9P,\1t8c%AWM-A%`
抄底個人資料 話咩要上庭同法官講_St`EL7F2a\
其實佢係咪吹水
定係罰錢了事?
我啊媽對眼唔係咁好 咁都捉 聽講 態度都唔係好好:angry: :angry: :angry: 9^0?Y)O5HCu
有d火 [quote]原帖由 [i]17317328[/i] 於 2009-2-4 02:06 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3032724&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
今日返屋企啊媽同我講佢過馬路比差佬捉左
佢係閃緊燈既燈尾過 行左3,4步 紅燈 跑過埋條路V+O4k3nhg5`
之後比差佬捉左 'i:V"c)Z:genk
抄底個人資料 話咩要上庭同法官講
其實佢係咪吹水 $OmI!I'D G)k!d#w
定係了事?
我啊媽對眼唔係咁好 咁都捉 聽講 ... [/quote]
落左簿既話要過堂講返d野 SG.m rcx\
跟住就罰錢 我上次衝紅燈
佢淨系叫我下次吾好-,- 放心啦,應該罰 $300!我試過!:P [quote]原帖由 [i]kan456[/i] 於 2009-2-4 02:37 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3032747&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我上次衝紅燈
佢淨系叫我下次吾好-,- [/quote]*xj7Be)@IR
我刀試過:dev: 我刀試過:dev:
X2:agree:EGqJ#zY\Q
個陣我好聲好氣
講哂sorry先過到骨:kicking: its summary offense, C?+C:QYIv
if u pay then it will be settled..y0b,{.s1R0X0Om
if u dont pay, it will automatically change to indictable offense and proceed to court..
| Vom$x+op$A
the reason for this is because sometimes the defendant would like to defend him/herself.. when he/she thinks theres mistake happened in the case.. 我試過話罰300,之後可以上數,罰左150 我都試過,除非自己真係錢多唔怕罰款,否則我鑊鑊都係等阿sir未出聲,我就會快佢一步say個sorry:win: T#Sfg(X tHA.|
s WQ_p?%F
幸運地...每次我都走得甩:win: 見過有2個印度少年紅燈照過
行到對面差人側邊重可以扮聽唔到越行越快,]K@w,[
果2個差人跟左成條街係咁叫佢地停,
最後放棄左, 真係無奇不有. 奇怪
多數交警係馬路 醒水都知唔好亂過馬路啦 怎可能咁都照行:yy25: :yy25: :yy25:Be%eh2L-M2cMG
一般差人係唔會捉過路的人喎 [quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-2-4 09:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3033141&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
奇怪}Wer_ s}l&v6KT
多數交警係馬路 醒水都知唔好亂過馬路啦 怎可能咁都照行:yy25: :yy25: :yy25:6AR#K)|5T${9k1v
一般差人係唔會捉過路的人喎 [/quote]
你以為啦B xh ma0b?2?
唔係交警都會捉嫁Y/P| Ft^
睇佢會唔會咁做嫁姐
我上次就係比一般警察捉:redface::cry: [quote]原帖由 [i]easonwing[/i] 於 2009-2-4 08:05 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3033078&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我試過話罰300,之後可以上數,罰左150 [/quote]i|3A1Yw'N }-jR|
真的嗎?BYb^l;@{ `
唉 ... 我冇喎!:eek: 上庭個陣講返你呀媽既情況,應該有得求情,]l"M ` A&uy"d1o3^e
就算要俾都可能唔使俾咁多,,Mn%G^/c/wC'Di
不過又要等日子上庭,4oeETGC9Q2y9J
好鬼麻煩 [quote]原帖由 [i]kkkjohnny[/i] 於 2009-2-4 11:55 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3033339&ptid=197899][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
上庭個陣講返你呀媽既情況,應該有得求情,