娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kakeidevil 發表於 2009-2-7 05:07 PM

重慶兩歲童吸煙講粗口

[size=6][color=red][b]重 慶 兩 歲 童 吸 煙 講 粗 口[/b][/color][/size] u,y[)T6Wx
V4K d7f)A}8M?
[color=yellowgreen][b][color=darkgreen]去片:[/color]\!{qD3m7WJ
[/b][/color][url=http://www.youtube.com/watch?gl=HK&hl=zh-TW&v=3jMz2C4FvGM][color=#810081]http://www.youtube.com/watch?gl=HK&hl=zh-TW&v=3jMz2C4FvGM[/color][/url]WAY0i v'Vw

W(_3ar K(Q$Q0j [img]http://appledaily.atnext.com/images/apple-photos/apple/20090204/small/04cj4p.jpg[/img]        [img]http://appledaily.atnext.com/images/apple-photos/apple/20090204/small/04cj5p.jpg[/img]
@$ooB9tG
%Q.V@Is} [color=red]兩 歲 小 童 懂 得 做 些 甚 麼 ?[/color]
%P \^i h b6D#O 重 慶 市 萬 州 區 一 名 兩 歲 男 童 未 懂 剝 糖 果 紙 , 卻 學 曉 熟 練 地 吸 煙 和 講 粗 口 。 有 專 家 批 評 家 長 做 法 極 不 道 德 , 嚴 重 傷 害 未 有 是 非 觀 念 的 男 童 。bP!S0l Hh6z1H!q+y
[;^:TL4exsk/v
家 長 被 轟 「 很 不 道 德 」s%]GG3q
在 一 個 「 周 家 壩 實 拍 兩 歲 老 煙 槍 」 帖 子 的 短 片 中 , [b][color=purple]這 個 年 約 兩 歲 的 男 童 , 在 身 旁 成 年 人 起 哄 下 , 熟 練 地 取 下 夾 在 耳 朵 上 的 香 煙 , 然 後 拿 起 打 火 機 點 火 。 香 煙 點 着 後 , 他 使 勁 地 吸 了 兩 口 , 再 將 煙 夾 在 右 手 食 指 與 中 指 間 , 得 意 洋 洋 地 抽 起 來 , 熟 練 程 度 有 如 老 煙 鏟[/color] [/b]。 *eM ]8NeI1^
0I4mF,AVT;}0`4k
[color=purple][b]片 段 清 晰 聽 到 男 童 說 「 好 × × 耿 直 」 、 「 飛 × × 辣 」 等 粗 口 , 後 來 有 人 遞 糖 果 給 他 , 可 他 卻 不 懂 剝 糖 紙 , 只 得 用 牙 亂 咬 。 據 悉 男 童 父 母 在 街 市 賣 魚 , 由 於 龍 蛇 混 雜 , 男 童 才 會 學 到 不 良 行 為 。 [/b][/color]不 少 網 民 批 評 , 在 旁 圍 觀 的 人 只 懂 看 戲 , 卻 將 不 懂 事 的 男 童 [img]http://appledaily.atnext.com/new_hkfont/16px/black/FCFE.gif[/img] 壞 , 完 全 泯 滅 良 知 。%agJ3Cn Q h gY/k
|*po(L%m~.|
內 地 兒 童 心 理 專 家 賀 小 燕 批 評 : 「 這 是 很 不 道 德 的 行 為 ! 」 她 說 男 童 未 有 是 非 觀 念 , 大 人 此 舉 將 令 他 染 上 惡 習 , 長 大 後 容 易 走 入 歧 途 。 資 料 顯 示 , 吸 煙 會 令 肺 組 織 受 損 , 導 致 慢 性 呼 吸 疾 病 、 甚 至 肺 癌 。
s P7O'K-K6D%g{
.Ya ]zLv
'?b'i[3tS Y Q3tqw:G,d#r La
[color=red][b]養不教, 父(母)之過![/b][/color]
2sRJ*~U'SsV-I R
qu(m1w+`0b [[i] 本帖最後由 kakeidevil 於 2009-2-7 05:09 PM 編輯 [/i]]

也媽嗲 發表於 2009-2-7 05:53 PM

估唔到kakei咁細個已經咁型:yy07: :yy07:

bobo21 發表於 2009-2-7 06:09 PM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2009-2-7 05:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3035973&ptid=198020][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]'^0`gp#QR2uS$B
估唔到kakei咁細個已經咁型:yy07: :yy07: [/quote]
/Q [.V"J]nM7\a Sf-GvE,zl'?[k
也媽嗲你返來喇, 新年happy.  :yy03:

也媽嗲 發表於 2009-2-7 06:16 PM

[quote]原帖由 [i]bobo21[/i] 於 2009-2-7 06:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3035983&ptid=198020][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]x,^_;m*W"E:MP%h8Q(z
)?;Q(AcE

$t~8O:N I.ON2a 也媽嗲你返來喇, 新年happy.  :yy03: [/quote]
9XeW tn{"M@
H1A+] FE&Uf)W&b
2Uk:T7s qd!\ 講開又好似係:yy04: 牛年第一次返來乍:redface: _8Wj+}v#D%|%N
RZRhH
早排返左鄉下:kiss: 9u6\z9{F"]
祝你今年刀日日happy 心想事成:cheers:

nbn 發表於 2009-2-7 06:38 PM

聽唔到佢爆乜粗:yy25: 9Jg:K]h(M1_8B
反而個班pk把聲仲大/p8}1m!?P%Te mSz+Kg
有冇人聽到講我知佢爆乜粗

bobo21 發表於 2009-2-7 06:39 PM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2009-2-7 06:16 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3035987&ptid=198020][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]/m$Z[)XQ}'O
6?!C+t~8O}As
't^cG7}&A;r6R

q y` xk^ 講開又好似係:yy04: 牛年第一次返來乍:redface:
Wt a&^6\JL
#Imn6Y:as` 早排返左鄉下:kiss:
$U;r zC9k{^w!F 祝你今年刀日日happy 心想事成:cheers: [/quote]2K&i+[cg` rCe

\mW@t*Z b7` 係囉, 你好耐未入來, 啱啱見你, 就和你拜果年喇, 也祝你工作開心, 事事如意, 年年賺多啲. :P :P

也媽嗲 發表於 2009-2-7 06:52 PM

[quote]原帖由 [i]nbn[/i] 於 2009-2-7 06:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3035997&ptid=198020][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]q:I a_-[
聽唔到佢爆乜粗:yy25: lG W7s(T'ogL
反而個班pk把聲仲大L7jyHp:]
有冇人聽到講我知佢爆乜粗 [/quote]5m P!_ CT{ M

t8Ssyh1j!G 嘈到唔知up乜春:haha: a)F6nY{f.W%}7B
真係要咸卡本人先答到你:yy16:

也媽嗲 發表於 2009-2-7 06:53 PM

[quote]原帖由 [i]bobo21[/i] 於 2009-2-7 06:39 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3036003&ptid=198020][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
!V/b,U0c o!V9I9W^
WB7I"s)O wX E*b^P
係囉, 你好耐未入來, 啱啱見你, 就和你拜果年喇, 也祝你工作開心, 事事如意, 年年賺多啲. :P :P [/quote](^%~b@qg9q

,SNX+e-I*VH Z}1ZR
j:QEYy Y9[od\4X :yy06:  :yy06:  :yy06:  :yy06:  :yy06:

費事高 發表於 2009-2-7 07:43 PM

真係好成熟,過多幾年,可能已經打針食白粉,再做埋買家....:o

SCM 發表於 2009-2-8 04:23 PM

旁邊班人仲要當睇表演 MA&f&~"N:Vq#i0S
大陸真係:nogood:

自由神 發表於 2009-2-8 05:26 PM

唉....睇到呢D#Gg$wMT5LW:v8E
真係心中流淚...

lightbulb 發表於 2009-2-8 08:35 PM

真係想知個細路大個會點

kenlabs 發表於 2009-2-8 09:24 PM

大人既錯﹗:mad:

費事高 發表於 2009-2-8 10:54 PM

[quote]原帖由 [i]lightbulb[/i] 於 2009-2-8 08:35 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3037060&ptid=198020][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]y"^m4P oN2u'@
真係想知個細路大個會點 [/quote]*uh8P,?2|.]x

"Y c}%b\5_ ^Fb/Y H 已經可以預見佢既將來啦,除了好人之外,打家劫舍,殺人放火,拐帶人口,奸淫擄.....該該全部做足一百分:secret:

skbe 發表於 2009-2-9 09:54 PM

甘細個就係甘:giveup:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.