小弟牛一!!^^
趕到回來~~xP${F,I(h]TwG TV
今天2月7日是小弟牛一(生日)0B$y+v*vnb+`%N
小弟又老一歲啦:D
5Sg0Ae,ap{_
生日願望: 當然是我可以再見到"奧井雅美"啦:redface: Happy Birthday 牛一快樂ar.....夀星仔:clap: :clap: :cheers: 咁就祝樓主夢想成真P$An yu4AZ
可以既直頭飛過日本見偶像 生日快樂 祝樓主身體健康 心想事成:yy16: 萬事如意:agree: :agree:
希望佢聽朝就會訓係你枕邊:naughty:
不果最緊要都係身體健康:win: [quote]原帖由 [i]oz2[/i] 於 2009-2-7 11:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3036216&ptid=198038][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url])Y(D;@/H#n e
趕到回來~~
-e0U!XN"v
今天2月7日是小弟牛一(生日)
W$c(hzE\c5K%[]
小弟又老一歲啦:D 6i7G"r h l2l}v
7N x3M-g+Ox#R{
K.|Vdu5H?n
生日願望: 當然是我可以再見到"奧井雅美"啦:redface: [/quote]gc[o l
生日快樂,希望你願望成真:yy02: :yy02: [quote]原帖由 [i]oz2[/i] 於 2009-2-7 11:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3036216&ptid=198038][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]]f$u9])jM&|8vRE3[
趕到回來~~+Q{hIH^@P
7c~)E"zi
今天2月7日是小弟牛一(生日)
小弟又老一歲啦:D `[,\%wl
生日願望: 當然是我可以再見到"奧井雅美"啦:redface: [/quote]%GhrN6P;X
N0N eR d7kV1U Q/qI
生日快樂,祝您3\AoP6i8w
老當益壯:good: mqIYJu
老而彌堅:clap: m)zu\`~kH
老尚風流:naughty: -w^4{8l)E2y6}
老入花叢:lol: !u'g(j o/\|
老漢推車:drool: [color=orange][b][size=4]Happy Birthday[/size][/b] :yy06: [/color]
[color=#ffa500][b]祝你日日都可以見到奧井雅美[/b] :yy02: [/color] Happy Birthday to you:yy06: 生日快樂:clap:
樂而忘返:secret: