娛樂滿紛 26FUN's Archiver

oz2 發表於 2009-2-7 11:10 PM

小弟牛一!!^^

趕到回來~~xP${F,I
(h]TwG TV
今天2月7日是小弟牛一(生日)0B$y+v*vnb+`%N

!zf+Zr4M&d z.T,Em 小弟又老一歲啦:D
d1P;b?5?\ Ob9f 5Sg0Ae,ap{_

$Bc%p2SB 生日願望: 當然是我可以再見到"奧井雅美"啦:redface:

march23 發表於 2009-2-7 11:27 PM

Happy Birthday

qqqaoc 發表於 2009-2-7 11:28 PM

牛一快樂ar.....夀星仔:clap: :clap: :cheers:

ch.chak 發表於 2009-2-7 11:36 PM

咁就祝樓主夢想成真P$An yu4AZ
可以既直頭飛過日本見偶像

benny1219 發表於 2009-2-7 11:43 PM

生日快樂 祝樓主身體健康 心想事成:yy16:

maksim2046 發表於 2009-2-8 12:03 AM

萬事如意:agree: :agree:
P#Vf \/S4M#{.^(M-A 希望佢聽朝就會訓係你枕邊:naughty:
z,E;W+KK1_y 不果最緊要都係身體健康:win:

ckp1117 發表於 2009-2-8 12:07 AM

[quote]原帖由 [i]oz2[/i] 於 2009-2-7 11:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3036216&ptid=198038][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url])Y(D;@/H#ne
趕到回來~~
O[.\7MVQoY1m p:D -e0U!XN"v
今天2月7日是小弟牛一(生日)
Y't(o)T*v W$c(hzE\c5K%[]
小弟又老一歲啦:D 6i7G"r h l2l}v
7N x3M-g+Ox#R{
K.|Vdu5H?n
生日願望: 當然是我可以再見到"奧井雅美"啦:redface: [/quote]gc [o l
生日快樂,希望你願望成真:yy02: :yy02:

害羞青年 發表於 2009-2-8 12:47 AM

[quote]原帖由 [i]oz2[/i] 於 2009-2-7 11:10 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3036216&ptid=198038][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]]f$u9])jM&|8vRE3[
趕到回來~~+Q{hIH^@P
7c~)E"zi
今天2月7日是小弟牛一(生日)
x)i RT dD3d#G
EF5I [Z4{j2{} 小弟又老一歲啦:D `[,\%wl

/P1D5s+Z,V0Xn*F UD
*DVK l3X2H 生日願望: 當然是我可以再見到"奧井雅美"啦:redface: [/quote]%GhrN6P;X
N0N eRd7kV1U Q/qI
生日快樂,祝您3\AoP6i8w
老當益壯:good: m qIYJ u
老而彌堅:clap: m)zu\`~kH
老尚風流:naughty:  -w^4{8l)E2y6}
老入花叢:lol: !u'g(j o/\ |
老漢推車:drool:

clkgtr 發表於 2009-2-8 12:51 AM

[color=orange][b][size=4]Happy Birthday[/size][/b] :yy06: [/color]
J \.y1`w$Z$Pv2p~\ [color=#ffa500][b]祝你日日都可以見到奧井雅美[/b] :yy02: [/color]

pcm12345 發表於 2009-2-8 01:36 AM

Happy Birthday to you:yy06:

-仔仔仔- 發表於 2009-2-8 01:53 AM

生日快樂:clap:
'`M0`4]:o[6k 樂而忘返:secret: C k7XW G+p#b
返老還童:P
o ja2r1s)OR7D 童心未泯:drool:

費事高 發表於 2009-2-8 02:16 AM

生日快樂:win: 我都係2月份生日架:win:

george1205 發表於 2009-2-8 02:28 AM

祝樓主生日快樂,(jR&N }|K.Fq5b X
願望可以成真見到
V;w G5X lk+y 奧井雅美.:clap: ~

hks00001 發表於 2009-2-8 03:06 AM

Happy Birthday to you:yy02:

SCM 發表於 2009-2-8 04:20 PM

牛一快樂 工作順利 出門遇奧井:naughty:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.