娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sang50 發表於 2009-2-8 08:21 PM

十公里賽鄭欣宜的男友冠軍

十公里賽鄭欣宜的男友冠軍nMX5QY$T[F

u+i ?e,c Z sZ+w (明報)2月8日 星期日 18:50l3Bh;Hy.J0Vx\

M.T-lS%Z Tgj$~|K*V 香港藝人鄭[url=][color=#000000]欣宜
x$[ ?!Q/R,J1c [/color][/url]的男友Mark Ryan奪得十公里賽冠軍,女子組則由[url=][color=#000000]英國;z_8XZ,p~B
[/color][/url]的選手勝出。)s&|Nmz)cp
10公里賽有3萬3千多人參加,早上5時15分在東區走廊起跑,Mark Ryan以33分44秒奪得10公里賽事男子組總冠軍;女子組則由英國選手Claire Forves以37分38秒奪魁。
~;V \o6{f V&I Mark Ryan賽後稱,今日比賽成績較個人最快的略遜,但初次參賽有此成績已算滿意。(即時新聞)A;}RFm|L+T
+g"F5w b%y W3C%F
:haha: :haha: :haha: :haha:

881903 發表於 2009-2-8 10:34 PM

一直被話食軟飯,現在總算在香港有點成績

費事高 發表於 2009-2-8 10:50 PM

[quote]原帖由 [i]sang50[/i] 於 2009-2-8 08:21 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3037043&ptid=198086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]4sth5ip Z%|F
十公里賽鄭欣宜的男友冠軍
8F;fA)t(d2z1xgG W%[ l{!~
(明報)2月8日 星期日 18:50
4~/i$O:I$U]M n
%D2{[a } gG 香港藝人鄭欣宜
_ OVEw s 的男友Mark Ryan奪得十公里賽冠軍,女子組則由英國
-X#ot C`rX 的選手勝出。
|?T,p.T\ hv 10公里賽有3萬3千多人參加,早上5時15分在東區走廊起跑,Mark Ryan以33分44秒奪得1 ... [/quote]%E?wbcN

h u yV:}Xn8Y0kM3Q e t `,i1Fma
媾得欣宜,當然要食佢軟飯啦,又真係好難同佢講愛情;)

ch.chak 發表於 2009-2-8 11:37 PM

其實佢都幾慘u[;d%XuC&S'|o
係就係品味獨特左D3G ]2dA%Je
不過就成日比人講同埋所有人都只係知佢係人地條仔
}o+}p/p&i 連贏左比賽既報導都只係寫住欣宜條仔而唔係出自己名

也媽嗲 發表於 2009-2-8 11:53 PM

事實証明 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 食軟飯真係對身體好 :yy16:

e_e 發表於 2009-2-9 12:08 AM

男友體能這麼好 ... 欣宜就幸福拉:drool:

881903 發表於 2009-2-9 12:35 AM

不過外國人眼中的東方人同我們看的不同, 看很多在美國的土生華裔女星, 其實都不是我們的杯茶, 所以縱使不同意, 欣宜可能在外國人眼中是美女

bobo21 發表於 2009-2-9 01:29 AM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2009-2-8 11:53 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3037252&ptid=198086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
&g+[t5WA0~-Kkl Exj 事實証明 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 食軟飯真係對身體好 :yy16: [/quote]K0w8T{:pM \

gJ9HLgGE4s H1~ 之前因而在[娛樂直播]最後一集做專訪嘉賓時, 佢話依嫁是一個人住, 無同居架, 連Bar都要自己洗架. :dev: :dev:

也媽嗲 發表於 2009-2-9 01:35 AM

[quote]原帖由 [i]bobo21[/i] 於 2009-2-9 01:29 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3037403&ptid=198086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]:P^-S5a K|$g&e1mT

.BU#Slj3H
v0R(L2]TR/M 之前因而在[娛樂直播]最後一集做專訪嘉賓時, 佢話依嫁是一個人住, 無同居架, 連Bar都要自己洗架. :dev: :dev: [/quote]
1EM2PPfu:r;j7H+N}F
Q:j8E+C:a 咁你信唔信先:dev: :naughty:

bobo21 發表於 2009-2-9 01:45 AM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2009-2-9 01:35 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3037414&ptid=198086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
2h2PdY exi
u~ F&yi;`~|i!J L2y q U9Z#} U d$|
咁你信唔信先:dev: :naughty: [/quote]W/sdP q a*]*I
3s!c3{-Us4z8cys\
果日佢對住主持吳嘉樂講 : [[[u]唔怕老實同你講, 我無請工人, 又唔鐘意洗衫, 但就要成日洗胸圍, 因為空胃唔可以用機洗, 要用手洗[/u]]], 你信唔信呀. :dev: :naughty:
b${*{K$ws0G B*R3W)}0R o!u(b
佢講嘢我信架, 也媽嗲講嘢, 我刀信架. :D :D :D

害羞青年 發表於 2009-2-9 01:54 AM

[quote]原帖由 [i]bobo21[/i] 於 2009-2-9 01:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3037429&ptid=198086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
)G\(~ t8q C&Hp~`}!h
佢講嘢我信架, 也媽嗲講嘢, 我刀信架. :D :D :D ... [/quote]
;T | \T)v"R'l2? 6m;FB0{[s
咁我話我係版主你信唔信[img]http://www.26fun.com/bbs/customavatars/208830.gif[/img]

也媽嗲 發表於 2009-2-9 02:03 AM

[quote]原帖由 [i]害羞青年[/i] 於 2009-2-9 01:54 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3037438&ptid=198086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url],t`mNI1q%K

2S m)A7J:Ny:f
Xu,Gk@.}F~AH;Q 咁我話我係版主你信唔信[img]http://www.26fun.com/bbs/customavatars/208830.gif[/img] [/quote]
(@-\(E7X?
Nh!d } SV qr,r,d
v`A0~S [img]http://i226.photobucket.com/albums/dd75/niftyrxkk/d16c4689mb9.gif[/img] [img]http://i226.photobucket.com/albums/dd75/niftyrxkk/d16c4689mb9.gif[/img] [img]http://i226.photobucket.com/albums/dd75/niftyrxkk/d16c4689mb9.gif[/img] [img]http://i226.photobucket.com/albums/dd75/niftyrxkk/d16c4689mb9.gif[/img]
?Wk] ]L nE;H {)m a \9Pz z
我信:drool: 咁多餅主 ....... 至靚仔係你啦:love: :love:

也媽嗲 發表於 2009-2-9 02:04 AM

[quote]原帖由 [i]bobo21[/i] 於 2009-2-9 01:45 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3037429&ptid=198086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]i`zkFL'p r

hFEs%M'Q1l7O U|(Y1{'X P
果日佢對住主持吳嘉樂講 : [[唔怕老實同你講, 我無請工人, 又唔鐘意洗衫, 但就要成日洗胸圍, 因為空胃唔可以用機洗, 要用手洗]], 你信唔信呀. :dev: :naughty:A0]U1Tq z
Mq%Kbt-d
佢講嘢我信架, 也媽嗲講嘢, 我刀信架. :D :D :D ... [/quote] Yql$X1w4Qw

O'm\@F`8WN} _N*\&_^"Df/zna
bobo姐攪gag玩人地 :yy07:

bobo21 發表於 2009-2-9 02:22 AM

[quote]原帖由 [i]也媽嗲[/i] 於 2009-2-9 02:04 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3037456&ptid=198086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]#l'eN9nsU`3|
]?\5v4IT8D$[4_
Z;bt H8G4H}

jM*h ik%~ bobo姐攪gag玩人地 :yy07: [/quote]
z%N6K8];Mc 9g5b C+X qM%to
戲子專業是怎麼, 點會信一言半句嗚, 尤其是佢媽媽傳授咗噤多十級秘笈畏佢添, 信不信, 睇下喇, 也媽嗲講嘢我就會信. :kiss:EAVB!DF-y%e

5Z%kM}VuJ [ 明早有嘢做, 瞓先, good:crybye:.

也媽嗲 發表於 2009-2-9 02:31 AM

[quote]原帖由 [i]bobo21[/i] 於 2009-2-9 02:22 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3037485&ptid=198086][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]8xU4dh7slT#e
"O%_IrP#yo

2dIb6_)^!?R8o 戲子專業是怎麼, 點會信一言半句嗚, 尤其是佢媽媽傳授咗噤多十級秘笈畏佢添, 信不信, 睇下喇, 也媽嗲講嘢我就會信. :kiss:9c}5yq[7K

R9aoy.{5C$b/U8r 明早有嘢做, 瞓先, good:crybye:. ... [/quote]
&`KcZV~#k| ~+t9R(NA6O#^k

6@Q-X,YWhv :crybye: :crybye:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.