鄧紫棋(gem)聲勢算唔算勁?
小弟見識少, 剛剛上"也苦"拍賣睇野, 發現佢簽名既cd都炒得幾勁, 真係咁有料到??0N G H` ewo3]O"ZAO.q$x
[[i] 本帖最後由 tonykwl 於 2009-2-12 01:46 AM 編輯 [/i]] 緊係勁啦~ 氣又夠 唱歌又掂" 樣方面就見人見志 我自己覺得佢係香港黎講樣都算OK" E家先17歲新人 大把前途~ 佢一攞完吒咤女新人金獎, 我發現之前一直(連續幾星期)係中環HMV見到嘅幾隻第一版EP隨即俾人掃清......
DTCF0|y
到第二版EP發售嘅第一日, 周圍都唔見有貨, 我係尖沙咀HK Record見到即買(正常價 :yy05:), 俾錢時更發現有疑似炒家(中年男人)一次過買成10隻 :yy31:
(B3R z*m/S;m|H:V*P?%q
上星期行街發現銅鑼灣sogo對面影視店仲買淨一隻第二版EP, 價錢係$198 :yy28:......
M:[GcRc3x [
[img]http://images4.fotop.net/albums4/kinz/others/IMGP5973.jpg[/img]
[[i] 本帖最後由 kinz 於 2009-2-12 07:40 PM 編輯 [/i]] 我係MK買
買左288>.<
不過佢咁勁6I5q l6ph2vM2so#Pp;x
肉痛d都抵既 [quote]原帖由 [i]kinz[/i] 於 2009-2-12 04:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3040629&ptid=198255][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
佢一攞完吒咤女新人金獎, 我發現之前一直(連續幾星期)係中環HMV見到嘅幾隻第一版EP隨即俾人掃清......YT/a'aF]Q i
)?&lyw3nJr
到第二版EP發售嘅第一日, 周圍都唔見有貨, 我係尖沙咀HK Record見到即買(正常價 :yy05:), 俾錢時更發現有疑似 ... [/quote].RV)d_F_h
yahoo拍賣唔知乜q簽名版放9百:yy26: 細佬我孤陋寡聞, 第一次聽見香港歌手唱片有得炒.4~]Uji h7sXj
其他歌手唱片有得炒嗎? :love: :love: :love: TJ&~'`f3?J
佢真係好可愛
n%^t3tW!g1E
又肯性感又唱歌了得
金魚咀
js/O/o8pb
好硬呀1_ @FV1a%~
] ? \3B x3D
大佢十年都頂唔住呀 :win: :naughty: :redface: [quote]原帖由 [i]12d3[/i] 於 2009-2-13 10:23 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3041554&ptid=198255][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
細佬我孤陋寡聞, 第一次聽見香港歌手唱片有得炒.1u"CwBdN4Tx
其他歌手唱片有得炒嗎? [/quote]4d7i+b(f X
d^)Z,b$M"G:xT
小弟都見識少, 不過間唔中都買下簽名cd 作keep stock, 好似 stephy 新cd為例, 約HK$150-180, 如過左熱潮就回到HK$100-120左右, 再平D都會.
好似鍾書曼咁低幾級, 上次佢有新碟, 見同期有人響"也苦" 放簽名CD, HK$80, 都無物人理.
所以今次見鄧紫棋 d 碟炒到咁高, 唔好話簽名cd, 就算齋放第一版cd, 由三舊幾起標, 係有人投, 而且仲未完, 所真係有d料到. 好彩一出 我就買咗啫:win: [quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-2-13 09:58 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3041539&ptid=198255][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]uZ eQZ2x5O6a
-Z1G)t8F P/i t
yahoo拍賣唔知乜q簽名版放9百:yy26: [/quote]
Gt%Fi!am7x7A
艾斯~
無簽名賣百零二百, 簽左名賣9百, 難怪咁多人搵歌星簽名.:yy16: 近期首新歌睡公主 好似麻麻地好聽喎........... 你地真係支持樂壇 :good: :good: :good: 首新歌睡公主昨晚勁歌上榜首都比TVB CUT左的:yy34::yy34::yy34: 聽過佢唱live8^(?Pf L%EnC#_h
都唔知佢唱乜 v"T!P3{B1x6c:]A
首歌由頭到尾都係9叫 炒到咁貴既隻碟:naughty: 年紀輕輕 可愛,靚女, 又唱得。 簡直形勢大好 既呢! :good:
首歌 唔系好差。。。系個MV 無落本 姐。:haha: JN.I J N%W8b3_
渣住拳頭 大聲啞 過段 副歌