娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tonykwl 發表於 2009-2-12 01:45 AM

鄧紫棋(gem)聲勢算唔算勁?

小弟見識少, 剛剛上"也苦"拍賣睇野, 發現佢簽名既cd都炒得幾勁, 真係咁有料到??0NG H`ewo
3]O"ZAO.q$x
[[i] 本帖最後由 tonykwl 於 2009-2-12 01:46 AM 編輯 [/i]]

coolcoolhkgg 發表於 2009-2-12 02:43 PM

緊係勁啦~ 氣又夠 唱歌又掂" 樣方面就見人見志 我自己覺得佢係香港黎講樣都算OK" E家先17歲新人 大把前途~

kinz 發表於 2009-2-12 04:03 PM

佢一攞完吒咤女新人金獎, 我發現之前一直(連續幾星期)係中環HMV見到嘅幾隻第一版EP隨即俾人掃清......
U"`2{#D _b_C|_ DTCF0|y
到第二版EP發售嘅第一日, 周圍都唔見有貨, 我係尖沙咀HK Record見到即買(正常價 :yy05:), 俾錢時更發現有疑似炒家(中年男人)一次過買成10隻 :yy31:
+B-rE@4d (B3Rz*m/S;m|H:V*P?%q
上星期行街發現銅鑼灣sogo對面影視店仲買淨一隻第二版EP, 價錢係$198 :yy28:......
/ke6A&a C V%}1wu M:[GcRc3x[
[img]http://images4.fotop.net/albums4/kinz/others/IMGP5973.jpg[/img]
J#uH+^:?#`
Q!sE5V]:Og%h.V [[i] 本帖最後由 kinz 於 2009-2-12 07:40 PM 編輯 [/i]]

彤b 發表於 2009-2-12 05:04 PM

我係MK買
L7[(a8TXo;X 買左288>.<
:A!DG["Q^(~H'Sn
.B$l:H b rto 不過佢咁勁6I5q l6ph2vM2so#Pp;x
肉痛d都抵既

kakeidevil 發表於 2009-2-13 09:58 AM

[quote]原帖由 [i]kinz[/i] 於 2009-2-12 04:03 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3040629&ptid=198255][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
/I B}-Y,p`2k!g 佢一攞完吒咤女新人金獎, 我發現之前一直(連續幾星期)係中環HMV見到嘅幾隻第一版EP隨即俾人掃清......YT/a'aF]Qi
)?&lyw3nJr
到第二版EP發售嘅第一日, 周圍都唔見有貨, 我係尖沙咀HK Record見到即買(正常價 :yy05:), 俾錢時更發現有疑似 ... [/quote].RV)d_F_h

8\ P6h7B*C:@8N yahoo拍賣唔知乜q簽名版放9百:yy26:

12d3 發表於 2009-2-13 10:23 AM

細佬我孤陋寡聞, 第一次聽見香港歌手唱片有得炒.4~]Ujih7s Xj
其他歌手唱片有得炒嗎?

大優勢 發表於 2009-2-13 10:51 AM

:love: :love: :love: TJ&~'`f3? J

4L O*n G*lED*T 佢真係好可愛
)Ohq6VzOU3[ n%^t3tW!g1E
又肯性感又唱歌了得
0^-b_'Ea(v`y
e#XiU%v ]:E$dy 金魚咀
hKO)] OG3|Z%EgV j s/O/o8pb
好硬呀1_ @FV1a%~
] ? \3B x3D
大佢十年都頂唔住呀 :win: :naughty: :redface:

tonykwl 發表於 2009-2-14 01:37 PM

[quote]原帖由 [i]12d3[/i] 於 2009-2-13 10:23 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3041554&ptid=198255][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
:Vcw;L} h } W*_/Y 細佬我孤陋寡聞, 第一次聽見香港歌手唱片有得炒.1u"CwBdN4Tx
其他歌手唱片有得炒嗎? [/quote]4d7i+b(fX
d^)Z,b$M"G:xT
小弟都見識少, 不過間唔中都買下簽名cd 作keep stock, 好似 stephy 新cd為例, 約HK$150-180, 如過左熱潮就回到HK$100-120左右, 再平D都會.
_1U`\*B;us5v/~.G
\Ci:r2Oj} 好似鍾書曼咁低幾級, 上次佢有新碟, 見同期有人響"也苦" 放簽名CD, HK$80, 都無物人理.
keQn'?/Ek p
~I e#|7p!K6Q[C4V 所以今次見鄧紫棋 d 碟炒到咁高, 唔好話簽名cd, 就算齋放第一版cd, 由三舊幾起標, 係有人投, 而且仲未完, 所真係有d料到.

八王子 發表於 2009-2-14 05:57 PM

好彩一出  我就買咗啫:win:

12d3 發表於 2009-2-15 12:16 AM

[quote]原帖由 [i]kakeidevil[/i] 於 2009-2-13 09:58 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3041539&ptid=198255][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]uZ eQZ2x5O6a
-Z1G)t8F P/it

\#GG&~z"ZX6zQ yahoo拍賣唔知乜q簽名版放9百:yy26: [/quote]
Gzh&Gve Ab*r Gt%Fi!am7x7A
艾斯~
n/r@|/s._uj 無簽名賣百零二百, 簽左名賣9百, 難怪咁多人搵歌星簽名.:yy16:

hongkongpeople 發表於 2009-2-15 03:10 AM

近期首新歌睡公主 好似麻麻地好聽喎...........

mz_r55 發表於 2009-2-16 02:33 AM

你地真係支持樂壇 :good: :good: :good:

toy739toy 發表於 2009-2-22 01:54 AM

首新歌睡公主昨晚勁歌上榜首都比TVB CUT左的:yy34::yy34::yy34:

大家樂1234 發表於 2009-2-22 11:13 PM

聽過佢唱live8^(?Pf L%EnC#_h
都唔知佢唱乜 v"T!P3{B1x6c:]A
首歌由頭到尾都係9叫

A87034 發表於 2009-3-10 12:48 PM

炒到咁貴既隻碟:naughty:

vv1668vv 發表於 2009-3-12 02:57 AM

年紀輕輕 可愛,靚女, 又唱得。 簡直形勢大好 既呢! :good:
f i2t ] ]6Rc(M&q~g Q
D H-a v:jL SI 首歌 唔系好差。。。系個MV 無落本 姐。:haha: JN.I J N%W8b3_

5TB/Ks |d_/_^ 渣住拳頭 大聲啞  過段 副歌
O o0X2M(I+wb-P"] 如過果 可以 系 英國  D 原崖邊 ,吹住風, 用直升機高空拍攝"S/wBER#\D/c'@
英國堡壘實景, 冷調氣氛  , 效果可能更能配合歌主題。

20088 發表於 2009-3-20 07:59 PM

佢唱d歌 都唔錯呀 幾好聽:love: :love:

kit0456 發表於 2009-3-21 11:21 PM

佢可愛又得意

031198 發表於 2009-3-23 02:51 PM

佢掂阿佢

arnonok 發表於 2009-3-26 08:40 PM

仲 有 無 人 呀???C4N0rb ZXC.Ds
賣????!S3u*}HW+\?
我 想 要 第 一 版 呀@@8HX F&tPI;to
平 D 比 我 得 唔 得 呀?Eg0O@$ZL^[![
因 為 好 緊 要 家.....我 要 用 黎 送 比 人 家,,,, 送 唔 到 我 就 死 家 啦 。...$iD$Z'gU'j j*p$X V
$ 280 OK嗎?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.