娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Bravo 發表於 2009-2-12 10:09 PM

唔知大家覺唔覺

我都係岩岩先黎呢個網,本身係唸住搵圖先黎
nj:r)s#D6h 點知睇個post有咩耗流量管制,就點都dl唔到d圖;g$?q1Yw4}TD
RRcnLu;xp
跟住我就去睇睇係咪有說明我冇睇到呢#K1Z8}6H,hu P$h6q
但小弟又唔係幾搵到,整係有輕輕講2句5Z _JZ^
點計數法,會唔會取消都冇講
2Q3GUB$Hpk [8@k9S9V)?Q*a
係服務區見到d人係咁問,都冇管理人應
B ]`+i'E-j9g 好似有點那個
h1p4^ T&M.l v C@
{$j0gJJ 唔知大家有冇相同經歷......5`%Bc?&u|gg9H x
同埋有冇辦法攪攪h0Su \q@n,R P|1HD
我連send短訊息都唔得:giveup:

SCM 發表於 2009-2-12 10:34 PM

[quote]原帖由 [i]Bravo[/i] 於 2009-2-12 10:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3040888&ptid=198286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] u$R IiBW]
我都係岩岩先黎呢個網,本身係唸住搵圖先黎
jE]$l0K!c7U*``k 點知睇個post有咩耗流量管制,就點都dl唔到d圖
J;r#k q)v(kc
(LZx!q0NG 跟住我就去睇睇係咪有說明我冇睇到呢Wlw-^;ny
但小弟又唔係幾搵到,整係有輕輕講2句w$XWCM{8yoQ
點計數法,會唔會取消都冇講.r~+mW-U'] r~f H
m#u2?'yVm |
係服務區見到d人係咁問,都 ... [/quote]新會員係用唔到訊息5__b+e5_ Q+l
耗流量係舊圖先有 新既圖唔會有ga:)

Bravo 發表於 2009-2-12 10:48 PM

咁我幾時先會用到訊息架?,wG_$Kx|:{+z
係咪如果上線時間長就得,要有幾耐?B7v(vou d.Z'j
?nFrq+Ai ~0v
同埋如果我係想dl舊圖,有咩辦法......

阿葛Sa 發表於 2009-2-12 11:04 PM

[quote]原帖由 [i]Bravo[/i] 於 2009-2-12 10:48 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3040959&ptid=198286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
ViH4rx:eL6R1S 咁我幾時先會用到訊息架?
SJx2V%`~vB/ay 係咪如果上線時間長就得,要有幾耐?
,d ^N/Qrvq lcv
U1[q:e!tU 同埋如果我係想dl舊圖,有咩辦法...... [/quote]6Mf)?Zg;nK mz

4d,|oY1^|4JOVa 會員係唔會有短訊息功能呢 :)
i{\%w K.? ?!CX-DkSM$^,w
想dl 舊圖就要攞高d 積分 :)

ckyckk 發表於 2009-2-12 11:05 PM

[quote]原帖由 [i]Bravo[/i] 於 2009-2-12 10:48 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3040959&ptid=198286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] ?9]K~aaMW
咁我幾時先會用到訊息架? e^r6u(D:G~.p
係咪如果上線時間長就得,要有幾耐?
)V9~Uf$bv,~w Y
D|:vE7}l!I 同埋如果我係想dl舊圖,有咩辦法...... [/quote]#D)K n4u,r)i$M9l?:j
d-Md[7U
短消息 = 篇理團隊專用;d*C q-ED.G
WBv S:}uc&G
dl舊圖 = 攞分,1 pts = 100 kb

Bravo 發表於 2009-2-12 11:11 PM

oic,,我再想問問TZm*My5Ah
Za"GYeKCl
咁有咩辦法可以睇到人地既詳細資料?
F{]sI;\#kT 要去到幾多級先睇得?
b${I+KY%im /S p Y#g:i(^B
同埋1pt=回幾多個帖? or發幾多個帖?

ckyckk 發表於 2009-2-12 11:15 PM

[quote]原帖由 [i]Bravo[/i] 於 2009-2-12 11:11 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3041012&ptid=198286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
&Ea.u)]!?"j7xK7Y oic,,我再想問問
rN q'Uk(e.fUxB qQMgva#n}
咁有咩辦法可以睇到人地既詳細資料? _7f?"IncI^
要去到幾多級先睇得?V:]%Dz.o;y|

H5`!i$Ay7{ 同埋1pt=回幾多個帖? or發幾多個帖? [/quote] o%Iyq;i
Yh({5C{;I:J'F
想起人底 !! :eek: :haha: :dev:

Bravo 發表於 2009-2-12 11:18 PM

因為想要既舊圖有幾十張,都唔知等到幾時 mJ/CN&xDx
睇下可唔可以同佢聯絡上
!@r9oc;U"x'mg)z qD IE kkB`6]
想問下,,點知有1pt?

害羞青年 發表於 2009-2-12 11:25 PM

[quote]原帖由 [i]Bravo[/i] 於 2009-2-12 11:18 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3041032&ptid=198286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]_Kc&Sg4hv'S`3U
因為想要既舊圖有幾十張,都唔知等到幾時
)G4{`u tY Rd 睇下可唔可以同佢聯絡上^ {G5bVH

*SOy0y1M 想問下,,點知有1pt? [/quote]+IC'^*Qr:r

wO] J]#{!ny 咩舊圖 ?:yy25:
,G1hZ;aE$u Y
!p&ec/H2O$yZ#P 睇吓我幫唔幫到你 :yy08:

Bravo 發表於 2009-2-12 11:29 PM

想dl呢到d圖[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=197303&extra=&page=1#zoom[/url]
O L0D8bz#z;jVMh :P :love: :redface:

kinz 發表於 2009-2-12 11:37 PM

[quote]原帖由 [i]Bravo[/i] 於 2009-2-12 11:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3041063&ptid=198286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
n mp9Qtt2c 想dl呢到d圖[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=197303&extra=&page=1#zoom[/url]
.Oo5]H V _\7FTl,} B :P :love: :redface: [/quote]"e'vSZ*t,]

4O)c:}R nH 有關新聞及圖片+kp!Hd-^N
[url]http://uni.sina.com.cn/c.php?t=blog&k=%C1%F5%D7%CE&ts=bpost&stype=tag[/url]y _4F/Q V ~^5S-VV

QTfF%@su OYG8S2~k 個人Blog
.jKt$}6h"~r|]Y [url]http://blog.sina.com.cn/liuzi[/url] (新)
Z"RMX.?2J$Y~`'j [url]http://liuzivip.blog.sohu.com/[/url] (舊)
8~.DGV%H+qHF F
$l"DiW\b i*?oPI-q [img]http://img64.pp.sohu.com/images/blog/2006/12/7/14/7/10ff06244f8.jpg[/img]8ikS$B5^F,M

%c2p1kTg4]Q [[i] 本帖最後由 kinz 於 2009-2-12 11:47 PM 編輯 [/i]]

害羞青年 發表於 2009-2-12 11:38 PM

[quote]原帖由 [i]Bravo[/i] 於 2009-2-12 11:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3041063&ptid=198286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]LP!vS%S
想dl呢到d圖[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=197303&extra=&page=1#zoom]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=197303&extra=&page=1#zoom[/url]1Ag'm h*} di*SMj
:P :love: :redface: [/quote]Wp4}KZM

1Y\.@JnQ3Z!Ww 貼 10 張俾你 :yy05:*m z {6lH;fE

+Ml&K!S.vi^
R5B{r)XC [img]http://image2.sina.com.cn/ent/x/2006-07-31/59739ec7a0bdb7c0f1b86fcc7d424fb0.jpg[/img]Ikcg(`S:A
[img]http://static12.photo.sina.com.cn/bmiddle/496f577f44f9869ba163b[/img]wtAKG
[img]http://sz.photo.store.qq.com/rurl2=da8c0b26973730c8a07ffa969ae7d48d6ab4277996c7a3bffcdc58c806c55278dd6de5b714f25b3946d2fb65046bf391e822d588ba01a241dcaea364b8a1004231cff6428f067a86aa18679f5eee0685d753f8d7[/img]
9V)ni8H2A!J [img]http://gb.cri.cn/mmsource/images/2006/12/13/el061211963.jpg[/img]
&J4NC U9XP1@ [img]http://gb.cri.cn/mmsource/images/2006/12/13/el061211960.jpg[/img]
o5{J&t,Ar$o|k0_?e [img]http://gb.cri.cn/mmsource/images/2006/12/13/el061211961.jpg[/img]
SWp-}-\B7?^:G'Q9d [img]http://www.sinaimg.cn/ent/v/m/2007-10-29/U2231P28T3D1768205F326DT20071029141506.jpg[/img]
G!W!Lol,f-~ [img]http://www.lady8844.com/imageFiles/2006-12-1/2006-12-1-21-11-47-231905090.jpg[/img]N$T7Tb"v
[img]http://www.lady8844.com/h000/h40/img200709131652250.jpg[/img]
r$Qy ? u)Pv [img]http://cimg2.163.com/cnews/2006/3/30/20060330112710419e0.jpg[/img] I@tn"wr
[img]http://cimg2.163.com/cnews/2006/3/30/20060330112829673cf.jpg[/img]#\_(^@0Pc5dk
[img]http://img1.hxonl.com/2007/7/2/bb4892.jpg[/img]

Bravo 發表於 2009-2-12 11:48 PM

謝2位大大,你係係個到dl再貼過黎既?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.