唔知大家覺唔覺
我都係岩岩先黎呢個網,本身係唸住搵圖先黎點知睇個post有咩耗流量管制,就點都dl唔到d圖;g$?q1Yw4}TD
RRcnLu;xp
跟住我就去睇睇係咪有說明我冇睇到呢#K1Z8}6H,hu P$h6q
但小弟又唔係幾搵到,整係有輕輕講2句5Z _JZ^
點計數法,會唔會取消都冇講
[8@k9S9V)?Q*a
係服務區見到d人係咁問,都冇管理人應
好似有點那個
唔知大家有冇相同經歷......5`%Bc?&u|gg9Hx
同埋有冇辦法攪攪h0Su\q@n,R P|1HD
我連send短訊息都唔得:giveup: [quote]原帖由 [i]Bravo[/i] 於 2009-2-12 10:09 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3040888&ptid=198286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] u$RIiB W]
我都係岩岩先黎呢個網,本身係唸住搵圖先黎
點知睇個post有咩耗流量管制,就點都dl唔到d圖
跟住我就去睇睇係咪有說明我冇睇到呢Wlw-^;ny
但小弟又唔係幾搵到,整係有輕輕講2句w$XWCM{8yoQ
點計數法,會唔會取消都冇講.r~+mW-U'] r~f H
m#u2?'yVm |
係服務區見到d人係咁問,都 ... [/quote]新會員係用唔到訊息5__b+e5_ Q+l
耗流量係舊圖先有 新既圖唔會有ga:) 咁我幾時先會用到訊息架?,wG_$Kx|:{+z
係咪如果上線時間長就得,要有幾耐?B7v(vou d.Z'j
?nFrq+Ai ~0v
同埋如果我係想dl舊圖,有咩辦法...... [quote]原帖由 [i]Bravo[/i] 於 2009-2-12 10:48 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3040959&ptid=198286][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]