睇兒童節目都唔見幾億
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 好像飛釘:redface: [quote]原帖由 [i]no0711[/i] 於 2009-2-12 11:35 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3041085&ptid=198296][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]好像飛釘:redface: [/quote]E}{Dz5gQ
擺明係:yy05: :yy05: 2粒閃閃的 [quote]原帖由 [i]no0711[/i] 於 2009-2-12 11:35 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3041085&ptid=198296][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
好像飛釘:redface: [/quote]
要去問問Master Joe係唔係 :yy08:mCA.fk'T{
[[i] 本帖最後由 kinz 於 2009-2-12 11:52 PM 編輯 [/i]] [quote]原帖由 [i]no0711[/i] 於 2009-2-12 11:35 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3041085&ptid=198296][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]cbf%]q%O C
好像飛釘:redface: [/quote]
bH0NsTP_J#x'p"jb
差不多集集都有這些晝面, 可能是件衣料質地問題掛.
同咗阿Master Joe講, 佢又唔理. :yy25: (設計對白 :D :D)Y2v8m^i3|X&Z*tG
[[i] 本帖最後由 bobo21 於 2009-2-13 12:01 AM 編輯 [/i]] 唔係飛釘 只係咁橋有2個摺位係釘位 應該係縫口位黎喎 咁都唔見幾億我驚你好快會破產播.. [quote]原帖由 [i]cifukaw168[/i] 於 2009-2-13 12:52 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3041216&ptid=198296][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]w ~l8w"]
咁都唔見幾億我驚你好快會破產播.. [/quote]
g9PXy-^][$P%tR
唔關我樹, 我好多集有睇, 身心富泰架. :agree: :agree: :giveup: :giveup: :giveup: q}4[y&f-}
people like you must have great lives..
so optimistic:) [quote]原帖由 [i]Kev[/i] 於 2009-2-13 12:58 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3041235&ptid=198296][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
:giveup: :giveup: :giveup: Rm+~\"}?3D
people like you must have great lives.. ;u,Df q:a
so optimistic:) [/quote]
哈哈哈~:good: :D
又係喎,人生實在太美好喇:clap: Who's she by the way? thx for sharing 其實我都有留意過! 擺明唔係啦~~~:yy05: |Y3B;D*?q|u
係件衫本身車既位黎咋嘛'Z6i%QKpV$g.{)X
咪係唔係都當人飛釘丫大佬:yy26: 我都間唔中睇下呢個節目~(唔知呢個係咪星期六朝早果個呢?)
我都覺得d女主持幾正!
仲有另外兩個女主持,都唔錯架~
一個樣靚,一個身材正~:P (但係我完全唔知佢地係邊個/叫乜名.....)
記得早輪有一集有個環節去d琴行講樹琴,
個女主持仲著條透視呆帶,
成個Bar印現哂出黎~
而且佢身材又勁喎,1F7s H/Cy6A I"_{ K$S
真係睇到我眼都突埋!!:eek:
+W7x~ J9R3a
勁羡慕同場果個男主持囉!
佢就正啦,可以現場睇餐飽~~:P [quote]原帖由 [i]Erocky[/i] 於 2009-2-13 09:54 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3041537&ptid=198296][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]6tdq0xz.XD:O
我都間唔中睇下呢個節目~(唔知呢個係咪星期六朝早果個呢?)~*U5]!T-g0C!R
我都覺得d女主持幾正!
+R,Tqu1e1K ]!KdID
仲有另外兩個女主持,都唔錯架~$Ogw;ykZ.|V
一個樣靚,一個身材正~:P (但係我完全唔知佢地係邊個/叫乜名.....)
記得早輪有一集有個環節去d琴行講樹琴,zu4d T`b^ u
個女主 ... [/quote].[.P"e,HC Z&Zu
:[color=DarkOrange][[有一集有個環節去d琴行講樹琴,個女主持仲著條透視呆帶,成個Bar印現哂出黎~而且佢身材又勁喎]][/color]
你係咪講喱part[attach]1340802[/attach]呢, 是另一個節目, 係[激優一族], 一個青年人的節目.
上禮拜果集[問問MasterJoe]多了位新AI II, 是 Pancy姐姐(陳佩思).[attach]1340803[/attach]ivu_L RK8s
[[i] 本帖最後由 bobo21 於 2009-2-13 01:30 PM 編輯 [/i]] 放學icu都好正..
成日都短裙...唔知而家仲有無 咁都唔見幾億,睇4仔咪唔得掂 好似話件衫係有意整成咁:D *s/d-q/@^+Zq:E
點都好過乜都無得睇呀 [quote]原帖由 [i]head1328[/i] 於 2009-2-13 08:35 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3041887&ptid=198296][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
咁都唔見幾億,睇4仔咪唔得掂 [/quote];k ] O9^T.v B
X/~lp*OUq$WE Zd
同意至極...
summer出mk 見到d女仔咪射到乾塘 :P
頁:
[1]
2