女子機場哀嚎全紀錄
[url=http://www.youtube.com/watch?v=WMYXIaFYmbY]http://www.youtube.com/watch?v=WMYXIaFYmbY[/url]!jo"z,K5m }嘩,個女人好失常.....:eek:
/O3z1LX'h Yw
如果當時我在現場一定笑到收唔到聲 :clap: 青山醫院走犯ar~:eek: 生離死別嗎:haha: 姑且排除佢因為遇到意外而引致遲到,但觀乎呢位呀姑既表現,不外係諗住扮激動死o累爛o累博可以上倒機,連殿地都出埋,確係應該扮個奬過佢。。。。。
[[i] 本帖最後由 衰貓 於 2009-2-16 08:22 PM 編輯 [/i]] 出位表演換一張免費機票, 醒:yy02: 呀!!!!!!!呀!!!!!!!!!!我都話架啦!!!!!呀!!!!!!!!呀!!!!!!!! p&e'q$Xw4hV8d+_
嗄.....嗄.....點解咁樣架....嗄..../...嗄......:eek: "飛機唔等人"一向都係金句啦@ ov*`2lS`^
佢自己遲到唔怪得人
不過佢咁激動好似因為佢番美國攪居留權 (對話內容有講過.....)
睇情況似係上唔到機就會冇左果種 [quote]原帖由 [i]alienck[/i] 於 2009-2-17 02:51 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3045242&ptid=198476][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
"飛機唔等人"一向都係金句啦[/[!f}?0ww5y]7r
佢自己遲到唔怪得人!uEw \"\0R1SD
不過佢咁激動好似因為佢番美國攪居留權 (對話內容有講過.....)1o$t;jV7M&_2Zcz
睇情況似係上唔到機就會冇左果種 [/quote]$eA#mipX5lX
ZG.me.u7T wZ
你聽倒佢翕乜真係配服:good: 。。。。。咁大個人,如果係明知呢班飛機係一定要上倒既,就早兩個鐘出門口都要啦,就算有意外都唔係藉口,知道意外預唔倒就更加要預早啲俾自己可以有時間走盞,真係俾人話心腸唔好都要講句,抵x死。。。。。 [quote]原帖由 [i]衰貓[/i] 於 2009-2-17 10:50 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3045372&ptid=198476][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
?r;NZC2r-p0\#b
Vc orW\sVO.O
pO%v| `6bW3O
你聽倒佢翕乜真係配服:good: 。。。。。咁大個人,如果係明知呢班飛機係一定要上倒既,就早兩個鐘出門口都要啦,就算有意外都唔係藉口,知道意外預唔倒就更加要預早啲俾自己可以有時間走盞,真係俾人話心腸唔好都要講句,抵x ... [/quote]
3DDr.jb Em
咁又唔好咁直z+iV:t.AD:U!G1@
不過小弟未坐過飛機
都知道要早一兩個鐘到機場check-in
攪得寄行李,過安檢/海關都已經差唔多上機 [quote]原帖由 [i]alienck[/i] 於 2009-2-17 01:31 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3045446&ptid=198476][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]