娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bwk0317 發表於 2009-2-17 12:24 AM

蘋果東方: 對水準較低的市民是一份不錯的報紙

[size=4][color=darkslategray]蘋果和東方, 一般的讀者都是教育程度和社會地位較低的低層人士, 因為他的口味主觀和用詞通俗簡單且俚語化, 對水準較低的市民是一份不錯的報紙. :naughty:   但是缺少獨立判斷能力的讀者容易會受報刊編者影響, 左右自我的想法.[/color][/size]  :fight:
*FwD k} E:O)GJo }2OSR!{hE@a
[img]http://appledaily.atnext.com/adoinfile/20090216/head_4104.jpg[/img]
SL3r$F8^$^$s `G`L+o] hl
[[i] 本帖最後由 bwk0317 於 2009-2-17 12:28 AM 編輯 [/i]]

singleung1956 發表於 2009-2-17 11:52 AM

只因香港沒有一份有水準的中文報紙

leonlei 發表於 2009-2-17 01:03 PM

有的也沒人看,給人收購了。

benny1219 發表於 2009-2-17 05:00 PM

明報會不會是比較好的一份呢

andyho 發表於 2009-2-17 06:05 PM

樓主教育程度高、品味高,並且具有獨立思考能力,又痛恨傳媒的反政府言論,$? acR*k!zm|
想必每日都閱讀少用俚語,用辭優雅,立場客觀,愛國愛黨的大公及文匯報。:)
;]C c*`t WA 2Ue#?0\^:D
[[i] 本帖最後由 andyho 於 2009-2-17 06:08 PM 編輯 [/i]]

SCM 發表於 2009-2-17 08:53 PM

其實我每日都會睇唔同既報紙
/UN:i R8}pB b 買開就太陽 不過我會睇埋火車站個3份免費報Z m4f:pw#K6b,Lh8`
其實蘋果東方太陽呢d 雖然係主觀 而且俚語多 但係睇下可以當做娛樂都得既2d9[L4K\2X
新聞就睇頭條am都市都ok

germ 發表於 2009-2-17 11:08 PM

蘋果東方: 對樓主是一份不錯的報紙

Lee3 發表於 2009-2-18 01:34 AM

[quote]原帖由 [i]bwk0317[/i] 於 2009-2-17 12:24 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3045091&ptid=198488][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]+uRe&@5@
蘋果和東方,[color=Red] 一般的讀者都是教育程度和社會地位較低的低層人士[/color], 因為他的口味主觀和用詞通俗簡單且俚語化, 對水準較低的市民是一份不錯的報紙. :naughty:   [color=Red]但是缺少獨立判斷能力的讀者容易會受報刊編者影響, 左右自我的想法.[/color]
&@;t7M5i JY)t-Q [/quote]F"N{O |:Q7{X
y&`YE lh1t-x
我不反對的確有這個可能在,美國的雜誌都是以美國五年級小學生的閲讀程度寫的。目的就是要方便一些語言程度比較差的人。不過我不認爲這是一樣很差的東西,畢竟,需要一囯人民普遍水平達到一個“理想"程度是一件非常困難的事。而且報紙是要以最快的速度把一些訊息帶到讀者的眼前,最直接的方法就是用那些讀者平常就會得詞彙。當然如果你一打開報紙,漫遍都是俚語,會不會證明這是讀者還有報章的程度就是這個樣子呢?其實有時候也是那些報章爲了直接影響讀者,特意用很多俚語讓讀者的程度降低。c%EC [Z5Q
q|'dqP/l?4fU-?D#w
究竟會不會失去自我的想法,我想,能夠適當的討論已經是上上品,能夠明白討論但發表不了意見是為中品,惡意中傷,用詞骯髒最爲下品。

hamsubboy 發表於 2009-2-18 01:48 AM

[quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2009-2-18 01:34 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3045959&ptid=198488][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
&]t#WJ%e|&h jB \7J^P!a0L2[2j5U

9k%~Wn op1M F 我不反對的確有這個可能在,美國的雜誌都是以美國五年級小學生的閲讀程度寫的。目的就是要方便一些語言程度比較差的人。不過我不認爲這是一樣很差的東西,畢竟,需要一囯人民普遍水平達到一個“理想"程度是一件非常困難 ... [/quote]
,P,a@5Zm:qL :_c t"P7X+} J.|
究竟會不會失去自我的想法,我想,能夠適當的討論已經是上上品,能夠明白討論但發表不了意見是為中品,[color=red][b]惡意中傷,用詞骯髒最爲下品。[/b][/color][FZh:t
;xS7xZ a^5c"N
Lee3 brother, 你真的十分了解樓主每一次出post的真正動機.:good: :good:
?&AW k ]%K]4S *{ z7xR?kh(n
PS. 呢兩份報紙, 超過一半香港市民會閱讀, 樓主又係想借d椅............6I6y _M+l9gHfB

es#Oe\C _n 不過樓主亦是某報的fans, 否則不可能出以下的post:G:LC4[7yh'b
[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=198489]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=198489[/url]
F4LLbL I X@!?1z/c mf vD
[size=4][color=#2f4f4f]so, 樓主亦自認為[color=red]教育程度和社會地位較低的低層人士[/color][/color][/size]
Yw$orM6jr7z |/I:su5v7E bV+Dh
[[i] 本帖最後由 hamsubboy 於 2009-2-18 01:51 AM 編輯 [/i]]

hwkeung 發表於 2009-2-18 01:57 AM

最好的中文報紙, 最有公信力的中文報紙, 一定會是信報.
}HP7Wdg9HM
8T&U~{\K 報紙雖是傳遞訊息的工具,
*a_BZ&xl,H 內容深度係咪需要比較簡單來令多d人睇得明先係正確呢?
|[7EW H"LF%? 這個只是一個供求定律的商業問題, 紙但要講一份有質素的報,
Wuz:V&g$U!fb X 點解我覺得係信報, 至今我睇左三年, 開頭睇係完全睇唔明佢up乜春,:giveup: pS`.U7d$YS
o*v8p pXT+Ccn9p
但一路睇到而家終於大部份睇得明, 然後間中見到其他報紙的評論,
/s n^Qvw$v 確實即刻高低立見, 唔敢話我識得評論作者對錯, V.D4qQ!t EF
但基於食得好野多, 唔識煮都起碼識得品的理論,
p!g'M4\*D 我睇咁多份報紙, 中文報紙確係信報最有質素.:good:
X&w2pw8SNY8@V
A%E*d5o4F}%wOQ9GO 同埋讀書都係咁, 高班學的知識點解都較深,
'n Ee/Rqh/j*[ 基本都是為左培育有質素的學生, 咁係咪又要迎合大眾調低深度呢?
%P(]8b Vyo1z\$q5K El 我認為唔應該, 可惜當今的會考制度就是不斷調低深度, 可悲.:crybye: G2q$e9h/W:Mt{*V Vs M

IlriW`+|0T 所以點解當今的學生同當今的大部份散戶都是這等質素......唉!:nogood:

pyau 發表於 2009-2-18 10:29 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bwk0317 發表於 2009-2-18 10:50 PM

[quote]原帖由 [i]hamsubboy[/i] 於 2009-2-18 01:48 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3045964&ptid=198488][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
*t\C*f_-n V/@-Pv'zC
4H2tyU5C{^~
究竟會不會失去自我的想法,我想,能夠適當的討論已經是上上品,能夠明白討論但發表不了意見是為中品,惡意中傷,用詞骯髒最爲下品。
gKu:mgfy
'y.J.ehFNCroT Lee3 brother, 你真的十分了解樓主每一次出post的真正動機.:good: :good:
*D&kEvAb*V
:A*D[#l}J%}$j PS. 呢兩份 ... [/quote]8G"DW"hY5L4w/A s*L(B
.jc.\&{ Vt N
樓主每一次出post的真正[color=red]動機[/color]? :confused:  
,W#c+HU+~
iG![C7a :sleep: :sleep: :sleep:

vv1668vv 發表於 2009-2-18 10:51 PM

[quote]原帖由 [i]Lee3[/i] 於 2009-2-18 01:34 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3045959&ptid=198488][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
%G2j*pWE&Z `D gb9R E/{-zU

-S@q#bR$le(a 我不反對的確有這個可能在,美國的雜誌都是以美國五年級小學生的閲讀程度寫的。目的就是要方便一些語言程度比較差的人。不過我不認爲這是一樣很差的東西,畢竟,需要一囯人民普遍水平達到一個“理想"程度是一件非常困難 ... [/quote]Y(q"j)k#D3P@

'E/kW(]n _Hd
j'D M{~7Uay-N Br
fY ZU5MMPq? 非常同意!!:yy08:

infjlam 發表於 2009-2-18 11:56 PM

小報當道,全世界都係咁o拉,連WSJ、NY Times都做唔住,其他各國D報紙更加唔好提...
8\ zo#~%s*n(i5@\@ 有水準,又日日好得閒,好詳細咁睇報紙(平均每日花多過半小時睇報紙)o既讀者,其實有幾多個?個個返工都係搏殺,你估真係唔駛做o羊?E[o+c%F${8e6D

5i5pc4D EV 報業係息微行業,越o黎越難做,唔走低下階層通俗路線,份報紙摺得仲快:dev:
9}&o} ?4q 英國早就有The Sun這些小報,咪又係玩低俗玩狗仔隊,玩偷拍做賣點?:fight: %sz`J6{p
哈!最多人買o既報紙,永遠就係呢種囉:giveup: `,}n V*[ Dd/?1\
呢個冇計架:secret: V Qh;]3V
n B h I"s0t"c
[[i] 本帖最後由 infjlam 於 2009-2-18 11:58 PM 編輯 [/i]]

andyho 發表於 2009-2-19 09:12 AM

:sleep: :sleep: [quote]原帖由 [i]bwk0317[/i] 於 2009-2-18 10:50 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3046727&ptid=198488][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
-p$J[m VD @
4?D+Wo3Hu'E
Y3S ~M'o w+Qw3QT 樓主每一次出post的真正動機? :confused:  q4C Dn2tm8w

B!Z$A(`%r cw :sleep: :sleep: :sleep: [/quote]&~ B N Kp
,F"o0|J9O!l8|KS

,v'~z F2}J'dZ ` 其實樓主每次開thread目的並非引發討論,
pBX*T*~Z^ 只是抒發閣下那種愛國愛黨,痛恨反政府傳媒的立場而已,
'S$um5t6_kb'g 你講左蘋果及東方好多次喇,你自己悶唔悶?一邊鬧一邊你又日日睇....
(fK-vfRa!r0W1z [url=http://www.26fun.com/bbs/thread-168852-1-5.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-168852-1-5.html[/url]
}A K0\eI [url=http://www.26fun.com/bbs/thread-192514-1-7.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-192514-1-7.html[/url]
0UQW%zrx,Rn K;C0mm5g4T2g T
及當你被人踢爆時,最愛出這個icon逃避:sleep: :sleep:
qb1cP5[xa 大家都熟晒你脾性了,睇下#11就知。
\i[9J4^x'p [url=http://www.26fun.com/bbs/thread-195492-2-2.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-195492-2-2.html[/url]0kJ~!~5`j1KN
RnW/A1_tKyg
下次這類thread,不如老老實實去政版開吧。:sleep: :sleep: :sleep:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.