星期六有冇假日巴士?南區有冇方法直去土地灣?
如題 [quote]原帖由 [i]seafireson2[/i] 於 2009-2-17 09:47 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3045768&ptid=198521][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]如題 [/quote]Pg"f*vPn#\To
'[r4z4? `0kH
hwVlR(|9ImT)ME/G
上網查吓唔難搵到。。。。。/Ah2dfwG b/Wr
於石澳道出發,可乘搭: z*\&S