娛樂滿紛 26FUN's Archiver

makin 發表於 2009-2-19 12:50 AM

今日OK DOWN..

今日係小弟公司ANNUAL DINNER..$zI7r?5D i9b U
好多靚仔靚女出席..但係咩獎都抽唔到/_\
&I S ` h;{ n d野又唔好食..走果陣好似羅湖過關..hFK)X r%v0a ]
衝閘.../_\今日搭車搭左六七十蚊..慘過返工..

iamkaka 發表於 2009-2-19 08:34 AM

算啦v4aw1f _7O3Q"j8}&z
同d fd再食過啦:good:

kakeidevil 發表於 2009-2-19 11:38 AM

一年一次當應酬吧,又不能不去~~

衰貓 發表於 2009-2-19 11:56 AM

你公司使唔使放無薪假?!唔使已經幸福過好多人,有得你食都唔叫down喇。。。。。
b T@Fi5rUSN 抽奬呢啲係bonus,抽到當然開心,抽唔倒咪當無事發生囉。。。。。

Azuma 發表於 2009-2-19 12:44 PM

有幾down?
;[J0PIw'N_%@ 有得Annual Dinner 食你仲想點呀?
*Jcx+T2G-F)^/f 有得食仲有獎抽咁都唔滿足?
3L`C1\"GR-R'q 有好多靚仔靚女睇都唔使悶足全程5_#mG$Nj*eH
你係唔係由細到大都係屋企附近返學返工?`3TMA0TK0V
60-70 蚊 屯門到中環來回都~$40啦8Dof XQ4MzN'yd
咁唔通屯門人全部都係屯門做野?8xdR[?%y8I"`3l$F
身在福中不知福 Hm(NVe"Kw"rT$W
我諗你無諗過有幾多人失業係幾down

vv1668vv 發表於 2009-2-19 01:04 PM

[font=新細明體]出得[/font][font=Times New Roman, serif]POST [/font][font=新細明體]同大家傾 既。。 [/font]
%^W2U"b,k [font=新細明體]可能唔多唔少 都 有[/font][font=Times New Roman, serif]D [/font][font=新細明體]難言之忍。[/font]
W5@+o+M2A'Y.TfB!A~
:Wn c8e3ua [font=新細明體]宜家喱個時勢 ,系公司 又 唔多 方便 表達[/font]b R,K h$F8[!j
[font=新細明體]系公司同其他人越講 “不滿”, 咪越盞 成為 其他人 攻擊對象[/font]:lN'L&H9~DU"?5@
[font=新細明體]喱[/font][font=Times New Roman, serif]D [/font][font=新細明體]不滿聲音 傳下傳下 傳到去 呀頭 度。。。[/font]9p g/kYdT
[font=新細明體]怕唔怕下一次裁員名單 有自己份 ??[/font]
)EKzyn.p #Ou3Ct,hsa
[font=新細明體]車費 同 個 顛拿 唔成 比例[/font]+~q!uM$Vm/n6L%Q ?v
[font=新細明體]翻唔到本。。。系人條氣都會晤系几順嫁嘞[/font]
/`!SE/k*q6DqE [font=新細明體]不過 。。海嘯 , [/font]
2C@?l@|)L:Prk [font=新細明體]雖然可能 送菜 唔多 [/font][font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]岩口味。。公司仲有 得 顛拿。。。[/font]
4Yhg1y^&D-N@V [font=新細明體]學版主話齋。。咪當應酬 啰[/font]S+V\(b+yeiE!A
[font=新細明體]話唔定系一個 打開 人脈 既 好機會 呢?[/font]1B&?#iM;?/DT
ZgkY2GkLI7c
R+]4@b9AMW|
+i/ZSEZ([
GOOD LUCK !!

makin 發表於 2009-2-19 01:38 PM

/_\本來只係想吹下水..
fnu2vUv)jk 因為朝早返完工先再去食..
.{ U/j9HoR1A ?} 有d身心疲累..估唔到踩到咁多人條尾
k*z%nw.A4r@'W W)qm 60-70蚊車費對我黎講真係大數目黎..ktR T:F]aF
平時返工放工都唔洗8蚊@@

vv1668vv 發表於 2009-2-19 03:00 PM

[font=新細明體]過于幸福 只變成 一種 低能 [/font]
[Sl'ZQ4M6y+k"gY ;j~G/[ l
[font=新細明體]過于包容 只變成 一種 野蠻[/font]
)Z"J W-\ n ^ d [/oQ'IN6B4B
1i!n,L kos X
0yNeyf

"dC7_?H#h:i*|
?3Uf{ S3p ]2?+G+^6R$M ? z']

Za:E3k&bR
v!YKIL_X8`(Ns [font=新細明體]好野好野..好野...好野...:yy02: [/font]

kakeidevil 發表於 2009-2-19 03:07 PM

[quote]原帖由 [i]makin[/i] 於 2009-2-19 01:38 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3047390&ptid=198568][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]F.nu V%trb2y(~
/_\本來只係想吹下水../bk)U LtZ3\-V4u1Q
因為朝早返完工先再去食..Koi {;Q
有d身心疲累..估唔到踩到咁多人條尾
qk\#x6a X Q:J 60-70蚊車費對我黎講真係大數目黎..t{ W&I*|5eh"?-L
平時返工放工都唔洗8蚊@@ [/quote]
-Tx"x{"]bk'H%pV :X%z8g m nn
&A.zM-EHsz r [g
討論有火花係好事~:agree:
NE9U^!q`*s[F
,y$lV r"]#r2UhVw 證明凡事都唔係得一個角度睇(呢點各位版友示範左~:dev: )
{+Z$^qG~y p/hZZ
0QTE)vj-Y{'G 我都好明白你既心情, 但有d錢係唔慳得, 尤其是出黎同人social:giveup:
4`k|7p`
a%t&a%l.k.xmx^ 其他地方使少d鄧番暈條數啦~:haha:

cheery 發表於 2009-2-19 03:11 PM

其實講真...有幾down????

benny1219 發表於 2009-2-19 06:58 PM

抽中有時都未必好 反而覺得有壓力1f5P w K+Y#D%onSg
(gf[8_:pC'I
一陣叫你係台上 唱首歌 表演下 :yy28: 下面幾百對眼 怕怕

Watchman 發表於 2009-2-19 11:46 PM

[quote]原帖由 [i]benny1219[/i] 於 2009-2-19 06:58 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3047537&ptid=198568][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]U\*F0t uK
抽中有時都未必好 反而覺得有壓力
_l9Q.p4B"LT:_
"V)e(n VR xU!OY 一陣叫你係台上 唱首歌 表演下 :yy28: 下面幾百對眼 怕怕 [/quote]N2Of9}J(R{
(Z7Rz}/@5u2E u
:yy16: :yy16: K9hb _8q K;z
抽中獎的話可能又要請同事食飯

makin 發表於 2009-2-20 12:31 AM

其實down仲有其他原因..同台d同事唔投入..
wZ6~u*t'}F 見其他組既人玩得好開心..個個食完又即走-.-

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.