今日OK DOWN..
今日係小弟公司ANNUAL DINNER..$zI7r?5D i9bU好多靚仔靚女出席..但係咩獎都抽唔到/_\
d野又唔好食..走果陣好似羅湖過關..hF K)X r%v0a ]
衝閘.../_\今日搭車搭左六七十蚊..慘過返工.. 算啦v4aw1f _7O3Q"j8}&z
同d fd再食過啦:good: 一年一次當應酬吧,又不能不去~~ 你公司使唔使放無薪假?!唔使已經幸福過好多人,有得你食都唔叫down喇。。。。。
抽奬呢啲係bonus,抽到當然開心,抽唔倒咪當無事發生囉。。。。。 有幾down?
有得Annual Dinner 食你仲想點呀?
有得食仲有獎抽咁都唔滿足?
有好多靚仔靚女睇都唔使悶足全程5_#mG$Nj*eH
你係唔係由細到大都係屋企附近返學返工?`3TM A0TK0V
60-70 蚊 屯門到中環來回都~$40啦8Dof XQ4MzN'yd
咁唔通屯門人全部都係屯門做野?8xdR[?%y8I"`3l$F
身在福中不知福 Hm(NVe"Kw"rT$W
我諗你無諗過有幾多人失業係幾down [font=新細明體]出得[/font][font=Times New Roman, serif]POST [/font][font=新細明體]同大家傾 既。。 [/font]
[font=新細明體]可能唔多唔少 都 有[/font][font=Times New Roman, serif]D [/font][font=新細明體]難言之忍。[/font]
[font=新細明體]宜家喱個時勢 ,系公司 又 唔多 方便 表達[/font]b R,K h$F8[!j
[font=新細明體]系公司同其他人越講 “不滿”, 咪越盞 成為 其他人 攻擊對象[/font]:lN'L&H9~DU"?5@
[font=新細明體]喱[/font][font=Times New Roman, serif]D [/font][font=新細明體]不滿聲音 傳下傳下 傳到去 呀頭 度。。。[/font]9p g/kYdT
[font=新細明體]怕唔怕下一次裁員名單 有自己份 ??[/font]
#Ou3Ct,hsa
[font=新細明體]車費 同 個 顛拿 唔成 比例[/font]+~q!uM$Vm/n6L%Q ?v
[font=新細明體]翻唔到本。。。系人條氣都會晤系几順嫁嘞[/font]
[font=新細明體]不過 。。海嘯 , [/font]
[font=新細明體]雖然可能 送菜 唔多 [/font][font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]岩口味。。公司仲有 得 顛拿。。。[/font]