娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2009-2-22 08:44 PM

Agrade四眼仔我記住你

深水埗X 店
\ Hw+\7y4F2T4i.y 坐喺啲hdd  讀卡器個位件四眼仔
sE? b9ky?
wu%l}sK Y2H 我問你五句你先想答我一句
!K,e/Z{V9nU3e"e!_ D0Z'ku pL6|
你好嘢 ~:\&\(]vP)N4n ^
\%^_nt8Ly
做人唔駛咁串呀
5iJ+m8K;l)i DTA'N'X
唔想做我生意咪講囉
lW I? BV7k+u8A@ 買嘢當然要問嘢啦8kb#ES%I"g*d b'W\
你唔想答 ,  咪直接叫我走囉5F[$|\(j
我又唔係問白痴嘢
B6@M?\?dI Q&py2aQ*v
好,  以為我就次次問你地嘢b5V G~Jxu5TL
但永無幫襯
S*C|1i5m
\ l,Qu?3t,Z'C f :angry::angry::angry::angry:
RO!g%R_P 兩星期前的事 AS2}:j_#] Ab

g!jp2}(AB7PJ+c7O 火都嚟

cheery 發表於 2009-2-22 09:27 PM

覆桌還覆桌...但點到即止
~a3|SX9w/{'D 深水埗由其黃金果d「x店」咁把炮如冇意外同周圍「店舖人士」有線LEtNZ.F)g
小心俾人圍&l{~m`1d E

#}P0Y \i.h KI
%LR(SN~3D)YK 不過我不建議你覆桌...因為始終你咁覆桌法有少少幼稚...同浪費時間
2? Ed/dU6SE
S!FD%[!Zj ^'d [[i] 本帖最後由 cheery 於 2009-2-22 09:31 PM 編輯 [/i]]

大優勢 發表於 2009-2-22 09:33 PM

你所謂的[覆桌]係................. :fight: :fight: :fight:
{}+xdo3B-U P#Z-S'Q2m ` CV(HQ
真郁手嗎 ?????
a/y | G3Zl)f-T
%Zzo7i&?}X z$U 大家文明人
*h:Pg9De:zP n'?0}7Z%xZ7W"Y
講口咪得囉;u HmD%F9v.j4^N

x&g+g2C4c#| 點會郁手呢
u#r+tmi4U#a&Q\
s7p;{ o#u/v~ 就算有磨擦咪幫襯第二間囉
Gq1K`@? Z:^ 再講過幾個月大家應該唔多記得大家個樣啦

cheery 發表於 2009-2-22 09:34 PM

[quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2009-2-22 09:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3050893&ptid=198772][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
p;{ T E2Nt,d}e 你所謂的[覆桌]係................. :fight: :fight: :fight:
8~*KP;d$L0W gl
8@2fN)pr*[z-Fb M Q 真郁手嗎 ?????
1R)J5W6O&h/UY 8al|(iv6d
大家文明人
C?"V+\"Y i }(A^9e-Q}/UdK,m
講口咪得囉,bC kBgz.|-gY1M
PaGdbP9Q'{
點會郁手呢
Ym4lJR nKH 9h9?uhu-Px
就算有磨擦咪幫襯第二間囉$n;Md;C b8I\}J
再講過幾個月大家應該唔多記得大家個樣啦 ... [/quote]
9u!s$h5`j)NMwD7j X5v3nG|
nono~~當然口啦...就係始終咁覆桌法有少少幼稚...同浪費時間

cheery 發表於 2009-2-22 09:40 PM

我主要想講...你日日咁次次問佢地嘢但永無幫襯&R5O)@ z"d t6ux
玩佢地但浪費自己時間(除非你d時間cheap)卻既不損人反而損己,,,算啦L"fza$y3t/H

uo'@'fe1QLV2b[ '?(Z[3lb
但如果點都唔順氣*P^.Ql6]-R
有機會先不如唱衰佢間野好過...佢間野衰左自然冇錢搵

cheery 發表於 2009-2-22 09:41 PM

anyway..
-g o&@']0?&cc 我撐你:yy16: li9n&@L
)?p Y$Jy%K!WV
有機會去黃金的話...玩下Agrade四眼仔

大優勢 發表於 2009-2-22 09:48 PM

[quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-2-22 09:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3050900&ptid=198772][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]j+Fca'}
anyway..
i9J`lto)A 我撐你:yy16: (Ny.CT?

)RNG]Y3h 有機會去黃金的話...玩下Agrade四眼仔 [/quote]8?4ZTki
:MM4dklY9I,I
:gun::gun::gun:,j:lVGTgGd

H_9[R g+`q$c 咁睇下佢仲係咪咁串先

cheery 發表於 2009-2-22 09:51 PM

[quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2009-2-22 09:48 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3050902&ptid=198772][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
aT [#E-C3z_4G
s `:y/Rq&D
4_ Fe/PPm+D :gun::gun::gun:
m:\s+j!HG
}S m"F6au8F:x 咁睇下佢仲係咪咁串先 [/quote]1a+o#QWD#?k6xH
]ES'v T5`e7s4~
我唔係歧視  但係佢寸極都只係一個賣電腦ge售貨員~~哈哈

大優勢 發表於 2009-2-22 10:04 PM

[quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-2-22 09:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3050904&ptid=198772][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
g y$a#l/j(Wo \g2x
"IE4i t+U9Rq[
y|\ny#H 我唔係歧視|o tw hRJ+E
  但係佢寸極都只係一個賣電腦ge售貨員~~哈哈 [/quote]0f d S(m.l$X

A M{R1R,V_}3t :haha::haha:其實我想提你唔好殺 錯良民啫

cheery 發表於 2009-2-22 10:09 PM

[quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2009-2-22 10:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3050911&ptid=198772][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
5^8ABL'ub V/k 6h IFa;?`}U

%x]I-ti$go&|{ :haha::haha:其實我想提你唔好殺 錯良民啫 [/quote]7q,v7?*I(xv1BGI
m:O{PzB6z1p"R
大家咁話:yy33:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.