Agrade四眼仔我記住你
深水埗X 店坐喺啲hdd 讀卡器個位件四眼仔
我問你五句你先想答我一句
D0Z'k upL6|
你好嘢 ~:\&\(]vP)N4n^
\%^_nt8Ly
做人唔駛咁串呀
DTA'N'X
唔想做我生意咪講囉
買嘢當然要問嘢啦8kb#ES%I"g*db'W\
你唔想答 , 咪直接叫我走囉5F[$|\(j
我又唔係問白痴嘢
Q&py2aQ*v
好, 以為我就次次問你地嘢b5V G~Jxu5TL
但永無幫襯
:angry::angry::angry::angry:
兩星期前的事 AS2}:j_#] Ab
火都嚟 覆桌還覆桌...但點到即止
深水埗由其黃金果d「x店」咁把炮如冇意外同周圍「店舖人士」有線LEtNZ.F)g
小心俾人圍&l{~m`1dE
不過我不建議你覆桌...因為始終你咁覆桌法有少少幼稚...同浪費時間
[[i] 本帖最後由 cheery 於 2009-2-22 09:31 PM 編輯 [/i]] 你所謂的[覆桌]係................. :fight: :fight: :fight:
P#Z-S'Q2m ` CV(HQ
真郁手嗎 ?????
大家文明人
n'?0}7Z%xZ7W"Y
講口咪得囉;u HmD%F9v.j4^N
點會郁手呢
就算有磨擦咪幫襯第二間囉
再講過幾個月大家應該唔多記得大家個樣啦 [quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2009-2-22 09:33 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3050893&ptid=198772][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
你所謂的[覆桌]係................. :fight: :fight: :fight:
真郁手嗎 ?????
8al|(iv6d
大家文明人
}(A^9e-Q}/UdK,m
講口咪得囉,bC kBgz.|-gY1M
PaGdbP9Q'{
點會郁手呢
9h9?uhu-Px
就算有磨擦咪幫襯第二間囉$n;Md;C b8I\} J
再講過幾個月大家應該唔多記得大家個樣啦 ... [/quote]
X5v3nG|
nono~~當然口啦...就係始終咁覆桌法有少少幼稚...同浪費時間 我主要想講...你日日咁次次問佢地嘢但永無幫襯&R5O)@ z"d t6ux
玩佢地但浪費自己時間(除非你d時間cheap)卻既不損人反而損己,,,算啦L"fza$y3t/H
'?(Z[3lb
但如果點都唔順氣*P^.Ql6]-R
有機會先不如唱衰佢間野好過...佢間野衰左自然冇錢搵 anyway..
我撐你:yy16: li9n&@L
)?p Y$Jy%K!WV
有機會去黃金的話...玩下Agrade四眼仔 [quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-2-22 09:41 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3050900&ptid=198772][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]j+Fca'}
anyway..
我撐你:yy16: (Ny.CT?
有機會去黃金的話...玩下Agrade四眼仔 [/quote]8?4ZTki
:MM4dklY9I,I
:gun::gun::gun:,j:lVGTgGd
咁睇下佢仲係咪咁串先 [quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2009-2-22 09:48 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3050902&ptid=198772][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
:gun::gun::gun:
咁睇下佢仲係咪咁串先 [/quote]1a+o#QWD#?k6xH
]ES'vT5`e7s4~
我唔係歧視 但係佢寸極都只係一個賣電腦ge售貨員~~哈哈 [quote]原帖由 [i]cheery[/i] 於 2009-2-22 09:51 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3050904&ptid=198772][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我唔係歧視|o tw hRJ+E
但係佢寸極都只係一個賣電腦ge售貨員~~哈哈 [/quote]0f dS(m.l$X
:haha::haha:其實我想提你唔好殺 錯良民啫 [quote]原帖由 [i]大優勢[/i] 於 2009-2-22 10:04 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3050911&ptid=198772][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
6h IFa;?`}U
:haha::haha:其實我想提你唔好殺 錯良民啫 [/quote]7q,v7?*I(xv1BGI
m:O{PzB6z1p"R
大家咁話:yy33:
頁:
[1]