得閒就去參加賣旗啦
search yahoo 揾...... 點解想賣下旗做吓善事咁難既
\tc3a:~#y o s
應該係要登記左做義工先(@:G/D nA
A1Ab9Kxa-Ma
間機構先會俾我地做賣旗7[1d"bC B!kR
揾邊間好似好煩咁
T._df[xy4OZ?,M
其實我想同啲表弟 十二歲以上的
一齊賣下旗仔啫4E3I1h.p2c4kW
有無人join埋一齊呀
不過唔知應該揾邊個好 :confused:a_OZ3X9r^'P/u E.W
幫下手啦 3,6都要番工:yy15:
頁:
[1]