[轉載] KFCの最高の境界
:yy04: :yy04:org link: KFC的最高境界/x_L.Cl_
[[i] 本帖最後由 d228216 於 2009-2-23 01:59 PM 編輯 [/i]] 仲以為又執垃圾雞件添:yy31:
開唔到5I;AJ M'Z R
Error[indent]Could not connect to news.filter-040 on port 119. q q7fzq&t3G k
-b9t'f~2H)TTt
Error report to [url=http://www.nntp.hk/web/comment.php][color=#0000ff]here[/color][/url]. [/indent][color=#0000ff]Back[/color] to previous page.
[url=http://www.nntp.hk/web/?logout][color=#0000ff]End[/color][/url] current session. #L7T@g;nZ0U8S
[color=black]© [url=http://www.nntp.hk/web/comment.php](^(oo)^)[/url] 2004 - 2009, all rights reserved. [/color] :yy04: 4zY&C:I5z
[img]http://www.kfchk.com/d_menu/foodsafety_02.jpg[/img] [quote]原帖由 [i]nbn[/i] 於 2009-2-23 01:24 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3051365&ptid=198797][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
仲以為又執垃圾雞件添:yy31:
開唔到
ErrorCould not connect to news.filter-040 on port 119.
Error report to here. Back to previous page.
End current session.
© (^(oo)^) 2004 - 2009, all rights reser ... [/quote]
check [url=http://www.26fun.com/bbs/attachment.php?aid=1344593&checkid=98dce][b][color=#000000]原文Link.txt[/color][/b][/url] [quote]原帖由 [i]d228216[/i] 於 2009-2-23 01:59 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3051381&ptid=198797][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0E$A.UL8@d%@
R1k*b$Zs0w
check 原文Link.txt [/quote]-R%WO8hT6s-c
甘有心機石切:yy05:
出去雁d先傾:kiss: this is so cool, HAHAHA 之前有朋友SEND 左條 LINK 俾我睇:yy26: 8K1p2@SAp%b6lqM4Q
當你 知道 KFC 用乜野 雞 做材料既話。。。你就知味道:yy31: :yy31: :yy31: [quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-2-24 12:00 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3052040&ptid=198797][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
之前有朋友SEND 左條 LINK 俾我睇:yy26:
當你 知道 KFC 用乜野 雞 做材料既話。。。你就知味道:yy31: :yy31: :yy31: [/quote]:yy31: :yy31: :yy31: :yy31: [quote]原帖由 [i]nbn[/i] 於 2009-2-24 12:34 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3052081&ptid=198797][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]f1DEr*IG7]*s ~I
乜野 雞 做材料 :yy25:
之前食完痛左成晚:yy28: [/quote]
*}8YA&T/t+t1p9~rtC
NsJFHjPH
:yy28: :yy28: 巴打 你。。。。。。勇气可嘉:yy31: :yy31: [quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-2-24 01:14 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3052179&ptid=198797][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]0`y7^T @KW#H0?
;W x@E%Oa%j,[
1u3G(jY nT
:yy28: :yy28: 巴打 你。。。。。。勇气可嘉 [/quote]'Qp1C7C_c how
甘乜野 雞 做材料 :yy25: [quote]原帖由 [i]nbn[/i] 於 2009-2-24 01:23 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3052201&ptid=198797][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
甘乜野 雞 做材料 :yy25: [/quote]
8V{-Ng0J#| G
你真系想知?????????????:yy28: [quote]原帖由 [i]vv1668vv[/i] 於 2009-2-24 01:25 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3052205&ptid=198797][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
\'W-G%Dek._
_e [CmU H r
你真系想?????????????:yy28: [/quote]
知就唔問拉:yy28: $}C!ft5nr3}5R.~E
係米又講垃圾雞個單:yy25: [quote]原帖由 [i]nbn[/i] 於 2009-2-24 01:28 AM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3052211&ptid=198797][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
mf.y+Ju}y
知就唔問拉:yy28:
係米又講垃圾雞個單:yy25: [/quote]
D;z _9M.V^+i
:H?,yB?O~(`H cW
睇黎 伊加 D 年靑 人 。。真系比 KFC仲要坚得多 。:yy31: :yy31: :yy31: :yy31:
2{x~6| q
元朗 果丹野 就 真系 收视率 爆晒灯 简直超:yy31: :yy31: :yy31: :yy31: :yy31: :yy31: :yy31: :yy31: D-qV6xZ]}W
不喜勿CLICK!! 后果自负。。。(如果引起不安 。。请向KFC 或有关部门投诉。。THX!!)
[url=http://www.youtube.com/watch?gl=HK&hl=zh-TW&v=S9B7EERDh7E]http://www.youtube.com/watch?gl=HK&hl=zh-TW&v=S9B7EERDh7E[/url]
+G vs*W h3_3d
球先 讲紧 。。。KFC 用乜 野 鸡 黎 做 材料。。:yy24: k/ISzC!^8j
[url=http://www.youtube.com/watch?v=PFgbHK6yP2g&feature=related]http://www.youtube.com/watch?v=PFgbHK6yP2g&feature=related[/url]:yy31: :yy31: :yy31: :yy31:
%n`:gp_ Df;k
[url=http://www.youtube.com/watch?v=kP_2-QdJO2Y&feature=related]http://www.youtube.com/watch?v=kP_2-QdJO2Y&feature=related[/url]:yy31: :yy31: :yy31: :yy31: 嘩好嘔心呀........:(
l&F2k:nA?
都係食住家飯好!;)
頁:
[1]