娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mr66123 發表於 2009-2-25 05:47 PM

09高考會考打氣區

AL同CE又殺到埋黎R Guv"K)h
希望咁多位考生考試成功,
uq0`x&`0t$BgW;j 就算今次考得唔好都唔好灰心,仲有很多出路啊/e9rVd.i#C$c
加油加油
+{r:jsu'f+W :clap: :clap: :clap:

睇我唔到 發表於 2009-2-25 06:26 PM

打氣打氣~~~:)
-I$C!wU hgvaw 幫埋自己打氣:win:

155220 發表於 2009-2-25 06:34 PM

雖然我唔係會考/高考生,但都認識唔少應屆會考生,我當然也要為他們打氣!!!

有事鐘無艷 發表於 2009-2-25 07:47 PM

我retake左3科.....上屆會考生| @zJ0X!F6d9_*@s
:agree: :agree: :agree: :agree: :agree:

自由神 發表於 2009-2-25 09:14 PM

今年幾時開波呢?:confused: i1x0zHb9F
AL四月?定3月尾
x0Mtu#eRb F C CE呢?:confused:

mr66123 發表於 2009-2-25 09:18 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 09:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053792&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
\ Y%|P'b$p 今年幾時開波呢?:confused:
`2T4__.Zm5] AL四月?定3月尾4x"e3]9fL'S"h.w{ J
CE呢?:confused: [/quote]!SfxN7rY
AL 3月27!~%O-]QFnv ~
CE主科四月尾, pe已經考緊

自由神 發表於 2009-2-25 09:20 PM

[quote]原帖由 [i]mr66123[/i] 於 2009-2-25 09:18 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053796&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]kRoLf
AL 3月27
!K)q*Y5{7bB2x:A Za rK{ CE主科四月尾, pe已經考緊 [/quote]你呢樓主 rs-V8Lh5v,c
今年考邊範?
2c2b]!u,u_-p 你地要加油呀 C|)f+|%B
我老啦...而家後悔莫及啦l2fqGJ"K
人又老、學歷又無、工又無...:(
?y}S3M:d
*m,S}T j1lF!o}%Flo 你地仲有機會!要好好加油!

mr66123 發表於 2009-2-25 09:23 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 09:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053798&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]u"OH.T \ Q
你呢樓主
$J,}/v5\v;bO dE 今年考邊範?
Rw1?&m6V Jz7a;n 你地要加油呀
*hth U1F 我老啦...而家後悔莫及啦Z5M,wN+{
人又老、學歷又無、工又無...:(
Eq6cy ~.]gz5Nv
w/H3ak~V;P7Z7spU 你地仲有機會!要好好加油! [/quote]
&Of.L7L{ 我今年都ce丫:giveup:
3b7p*@qJW 文商科
e|U2k g3cK5C@ zhp)fX7QlI
你都唔洗咁灰既,比d自信自己啦:good:

自由神 發表於 2009-2-25 09:31 PM

[quote]原帖由 [i]mr66123[/i] 於 2009-2-25 09:23 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053800&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
tE4P;B6o$F#DS{ 我今年都ce丫:giveup: xJ ZY;X-r\Y yk9Q
文商科
6ns2o \Tg0t
6n [e l8}o] 你都唔洗咁灰既,比d自信自己啦:good: [/quote]文商科好呀
UG7zJ5G5W"?*BXz 點呀你?溫書進度還可以吧?

mr66123 發表於 2009-2-25 09:36 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 09:31 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053808&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
'f$l"u eF_4W,M"v { 文商科好呀WZ6hP!b)Yj\f
點呀你?溫書進度還可以吧? [/quote]jD}]B#mu0A+M1m]
有點提不起勁:nogood: #_9X8Q&X+w
有時d concept以為自己明晒, 做起上黎又另一回事:yy26:

自由神 發表於 2009-2-25 09:40 PM

[quote]原帖由 [i]mr66123[/i] 於 2009-2-25 09:36 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053809&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]y ~XE8?S4H
有點提不起勁:nogood:
jq^I/ax 有時d concept以為自己明晒, 做起上黎又另一回事:yy26: [/quote]努力加油呀!
z:Z)K3];X 6{ kSK,o7}@;{f
數學定Econ既野唔清呢?
-{dg(T1c B6]M 試下post上黎問下版友囉 I.|/^,Nx(ee
大家齊齊交流討論先可以進步嫁:agree:

mr66123 發表於 2009-2-25 09:46 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 09:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053817&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
\%cLh'sE q 努力加油呀! yV0v3hB Y$Z

FxL9`#p[.? 數學定Econ既野唔清呢?
sl;?p;S Y"p7E8A 試下post上黎問下版友囉 G q#?1N)]
大家齊齊交流討論先可以進步嫁:agree: [/quote]{6]%Epn(a \

X2ld6{2P)R6q econ問題都唔算太大, 有時自己睇番marking都ok q0axM(g?l-M
數學補左習之後好左d了, 不過有時對住d圖都係諗唔到點做....,C"J+[1Gp;J'T

B#`M/c4g*Z'i 呢個辨法都唔錯:yy03:

自由神 發表於 2009-2-25 09:54 PM

[quote]原帖由 [i]mr66123[/i] 於 2009-2-25 09:46 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053824&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url] X:i$]Iq{k
econ問題都唔算太大, 有時自己睇番marking都ok tw2SK+I#x&m
數學補左習之後好左d了, 不過有時對住d圖都係諗唔到點做....
I&BH9T4x+[ 6ZC TLUl r
呢個辨法都唔錯:yy03: [/quote]千萬唔好以為讀文商就可以逃避數學
;Z!E6a ~f4E5S Z 其實你慢慢讀上去就會發現好多野都數化左
@J7r_&r1n-zD9CH| 2f"o9Rsn~
加油!有問題post上黎試下囉J%Z0w5C!Uo \ Z
答問題又岩果個,咪又有分加囉:P

mr66123 發表於 2009-2-25 10:01 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 09:54 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053831&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]J$\{(P3\t
千萬唔好以為讀文商就可以逃避數學G)G0Fs k*e(I
其實你慢慢讀上去就會發現好多野都數化左C-H;tg$hGHp

*Y$M.TVMb'o J Z 加油!有問題post上黎試下囉
2mA(s2x0fxv^ 答問題又岩果個,咪又有分加囉:P [/quote]L'H.@Y6[*?e

5Fnb/F A w!C 初初都打算放棄mathz嫁ic;r5x:}G
後來知道大學商科要求ce mathz要唔錯...:yy31:
|\qp r$X2t
U3vN*T@ \6N$Q 所以其他文商ce同志千其唔好放棄mathz!
b;S#U1W/[.J)`i|R7y 如果唔係第時後悔...!Rgocj&\*[U
一齊加油加油!:yy14:

自由神 發表於 2009-2-25 10:15 PM

[quote]原帖由 [i]mr66123[/i] 於 2009-2-25 10:01 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053841&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
Tb`.te0?_0V 初初都打算放棄mathz嫁-DJyjq+}7o~2O Z
後來知道大學商科要求ce mathz要唔錯...:yy31: 0p0m6hbi"G d;B
`.O }!f6e T
所以其他文商ce同志千其唔好放棄mathz!E)]8GW$S `U4D
如果唔係第時後悔...
D!Z0N)Ds@'H5C;agyzu 一齊加油加油!:yy14: ... [/quote]知就好啦:agree: :agree:
7E*a^ L,[A 大部份都至少要有C嫁

mr66123 發表於 2009-2-25 10:16 PM

[quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 10:15 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053856&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]H!h/h^p {;A];_4i\
知就好啦:agree: :agree: _NScw
大部份都至少要有C嫁 [/quote]就係驚呢樣:yy31:

155220 發表於 2009-2-25 10:29 PM

[quote]原帖由 [i]mr66123[/i] 於 2009-2-25 09:36 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053809&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
#q:N[ hm.Ahl
!VJ_ W~N 有點提不起勁:nogood:
b-Xor7\MM;K)u 有時d concept以為自己明晒, 做起上黎又另一回事:yy26: [/quote]
.x(U J p5``Z5f
f*o3}3Dj:D^s 文商科...經濟難嗎?經濟一開頭好難,過左一陣就好易...但之後...
0} `"L_w*cV;pb0? 我就覺得demand同supply好易。

ado777 發表於 2009-2-25 10:34 PM

小弟今年AL.....
(y1P u4@P 依家都有小小擔心x#Jl%F9uC)^
因為真係想體驗大學ge生活 ]8j-@$y4X5\
真係可以學習ge地~~ p t&P(D9l3D#D
c*U ef{] V,q nr
大家都要努力B"j9F(iQ f5_ P
逃離功課考試的'學習生涯'

mr66123 發表於 2009-2-25 10:35 PM

[quote]原帖由 [i]155220[/i] 於 2009-2-25 10:29 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053876&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]|4l8s k:~%d%d_2yf:f
GJ0R1[/[~X
%[kn!w-@,wz+X
文商科...經濟難嗎?經濟一開頭好難,過左一陣就好易...但之後...
p8^ J.\hc 我就覺得demand同supply好易。 [/quote]
c+Hj]5]? 經濟明到就唔難, 係d mc有時會比較tricky

mr66123 發表於 2009-2-25 10:36 PM

[quote]原帖由 [i]ado777[/i] 於 2009-2-25 10:34 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053885&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]W HQE%r+I'C(W {9x
小弟今年AL.....6g%L)xR3J2A$si P
依家都有小小擔心1U0sDn!a&C
因為真係想體驗大學ge生活_#`5qH8a0k;yD
真係可以學習ge地~~
!pZ0|W0J9V H5H
2X(d AY2^+? }U 大家都要努力6B&|OuHg{
逃離功課考試的'學習生涯' [/quote]9K4V/}n!LHG
加油加油m6OZG#?tX;\g]f
入大學你想唔想住宿舍:yy25:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.