09高考會考打氣區
AL同CE又殺到埋黎R Gu v"K)h希望咁多位考生考試成功,
就算今次考得唔好都唔好灰心,仲有很多出路啊/e9rVd.i#C$c
加油加油
:clap: :clap: :clap: 打氣打氣~~~:)
幫埋自己打氣:win: 雖然我唔係會考/高考生,但都認識唔少應屆會考生,我當然也要為他們打氣!!! 我retake左3科.....上屆會考生|@zJ0X!F6d9_*@s
:agree: :agree: :agree: :agree: :agree: 今年幾時開波呢?:confused: i1x0zHb9F
AL四月?定3月尾
CE呢?:confused: [quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 09:14 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053792&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
今年幾時開波呢?:confused:
AL四月?定3月尾4x"e3]9fL'S"h.w{ J
CE呢?:confused: [/quote]!SfxN7rY
AL 3月27!~%O-]QFnv ~
CE主科四月尾, pe已經考緊 [quote]原帖由 [i]mr66123[/i] 於 2009-2-25 09:18 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053796&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]kRoLf
AL 3月27
CE主科四月尾, pe已經考緊 [/quote]你呢樓主 rs-V8Lh5v,c
今年考邊範?
你地要加油呀C|)f+|%B
我老啦...而家後悔莫及啦l2fqG J"K
人又老、學歷又無、工又無...:(
你地仲有機會!要好好加油! [quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 09:20 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053798&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]u"O H.T \ Q
你呢樓主
今年考邊範?
你地要加油呀
我老啦...而家後悔莫及啦Z5M,wN+{
人又老、學歷又無、工又無...:(
你地仲有機會!要好好加油! [/quote]
我今年都ce丫:giveup:
文商科
zhp)fX7QlI
你都唔洗咁灰既,比d自信自己啦:good: [quote]原帖由 [i]mr66123[/i] 於 2009-2-25 09:23 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053800&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
我今年都ce丫:giveup: xJ ZY;X-r \Y yk9Q
文商科
你都唔洗咁灰既,比d自信自己啦:good: [/quote]文商科好呀
點呀你?溫書進度還可以吧? [quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 09:31 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053808&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
文商科好呀WZ6hP!b)Yj\f
點呀你?溫書進度還可以吧? [/quote]jD}]B#m u0A+M1m]
有點提不起勁:nogood: #_9X8Q&X+w
有時d concept以為自己明晒, 做起上黎又另一回事:yy26: [quote]原帖由 [i]mr66123[/i] 於 2009-2-25 09:36 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053809&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]y ~XE8?S4H
有點提不起勁:nogood:
有時d concept以為自己明晒, 做起上黎又另一回事:yy26: [/quote]努力加油呀!
6{ kSK,o7}@;{f
數學定Econ既野唔清呢?
試下post上黎問下版友囉 I.|/^,Nx(ee
大家齊齊交流討論先可以進步嫁:agree: [quote]原帖由 [i]自由神[/i] 於 2009-2-25 09:40 PM 發表 [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3053817&ptid=198931][img]http://www.26fun.com/bbs/images/common/back.gif[/img][/url]
努力加油呀! yV0v3h B Y$Z